2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atilol | 2006-03-28 14:03

Üdv! 89` Mazda 323 sedanom van (BG). A kisebb festékhibák javítására mit ajánlotok? Gondolok ott a hátsó kerék ívnél javításra, ajtók széleinél. Elég öreg autó de csak most kezd rozsdásodni. Elõre is köszi :o)

mazda-auto.hu | 2006-03-27 16:56

Várjuk az eredményt!

lacika | 2006-03-27 14:04

Rágcsáló nem férhetett hozzá mert garázsban volt de elõtte lemostam a motort. Lehet hogy a víztõl ment szét a légtömegmérõ? Ja és a fordulat 5000-nél elfogy. Megpróbálom kicserélni a légtömegmérõt.
Köszi.

mazda-auto.hu | 2006-03-27 09:29

Lehet a légtömegmérõ is, de nem biztos. Lehúzott csatl.-val úgynevezett kényszerfutáson megy a motor, azaz programozott értékekekt vesz alapul a központ, nem a légtömegmérõ által közv. értékeket. Le kellene takarítani a légtömgm., és megvizsgálni, nincs-e valahol falslevegõ szívás. Esetleg nyest, vagy más rágcsáló hozzá tud férni az autóhoz éjszaka? Legutóbb egy Mazda6-tal volt "elrágásos" probléma.

lacika | 2006-03-24 20:00

Sziaszok nekem egy 92 körüli 323-asom van amin nics alapjárat.Elindítom és ha nem nyomom neki akkor egyszerre megáll, de ha le van húzva a légtömegmérõnek a kábele akkor van alap.Ez az egész egyik nepról a másikra történt, este még ment reggel már nem.
Mi lehet a baj?

mazda-auto.hu | 2006-03-17 09:26

Lehet, sõt valószínû, hogy csak szimering hiba, ez csak a csere után derül ki, darabja 2.102.-. Többször bebizonyosodott már, hogy csak a gyári szimeringeket szabad használni, különben kidobott pénz a munkadíj is. A 323-as hengerenkénti befecskendezõs.

Macsesz | 2006-03-17 00:16

Sziasztok!
Képbe került egy 1993-as, 121-es Mazda vásárlásilag. Indításkor egy olajos kipufogópamacsot nyom aztán tiszta a kipufogógáz. Ezt szelepszár szimering hibának mondták. Mennyibe kerül ilyenbe a 16 szelepszár szimering csere? Esetleg utángyártott szimeringel? Ez a jelenség lehet más, súlyosabb hiba is? Kérdezném még, hogy a 121 központi befecskendezõs. A 90-92 körüli benzines 323-asokon mi az a nagy befecskendezõ rész? Az hengerenkénti befecskendezõs?
Köszi elõre is a segítséget.
Macsesz

mazda-auto.hu | 2006-03-06 08:24

mazdasjopek- Hallanunk kellene, mivel az ékszíj levételével megszûnik, csak a generátorral, vagy a vízpumpával, (ha nem klímás) esetleg a szíjjal lehet gond, bár a szíj éppen fordítva szokta, hidegen kattog, melegen nem.
Macsesz- Komputer van, viszont ilyen autónk nincs. Viszonylag ritkán van eladó használt Mazdánk, mivel legtöbbször még az autók eladása elõtt vannak már rá jelentkezõk. Tudod a hírnév átka! (:

Macsesz | 2006-03-05 21:58

Sziasztok!
Le akarom cserélnem öreg 626-osomat és vacilálok a 323 és a Micu Lancer közt. A szóba jöhetõ kategória a 90 körüli, max. 1500cm3, max. 500e de inkább 300-400e Ft-os, 4 ajtós de inkább ferde hátú 5 ajtós járgányok. Bele olvasgattam a Micu fórumba és ott többször is beszélnek computer hibáról ami alsó hangon 60eFt körül cserés. A Mazdákban nem olvastam komputer hibáról még. Nincs vagy csak nem pusztul? Ha tudtok esetleg ilyen kategóriában Mazdát légyszi dobjatok egy mailt a macsessz@freemail.hu -ra! Mégis csak ez a legmegbízhatóbb autó bár a Micuban általában több az exta.
Köszi elõre is a segítségeteket.
Macsosz

mazdasjopek | 2006-03-04 12:16

Sziasztok!
Van egy 1990-es 323 1.6 i Bg 8 szelepes sedanom.Alapjáraton és kb 2000-es fordulatig csak meleg motornál(hidegen nem) kattogó hangot ad amotor,kb 2 másodpecenként hallhato a kopogás ami a fordulatszám emelésével növekszik valamelyest,de nem sokkal,2000-es fordulatnál 1másodpercenkét hallani. Nem szelep.és nem csapágy hang.Ezt abbol gondolom nem azonos a kopogás üteme a fordulatszámmal. Ha leveszem az ékszíjat nincs kopogás,ha vissza teszem,és megfeszitem akkor megint kopog,ha laza majdnem csúszik nincs kopogás.egyébként a z autóban 214000km van.egyértelmûen a motor elejébõl lehet hallani.A Vízpumpánál nem szivárog a víz nem veszti a vizet.A generátor csapágya nem kotyog nem visít.Motorteljesitménye nagyon jó,nem csökkent a kopogás megjelenése után.A hang az ingaóra ütéséhez hasonlítható. Mi lehet a gond?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó