2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-21 08:54

Gratulálunk az autóhoz! Mi innen Békéscsabáról nem merjük magunkat ajánlani, csak biztatjuk a honlaplátogatóinkat, hogy ajánljanak nektek egy Bp-i, vagy Bp közeli Mazda szervízt.

city55 | 2006-06-20 16:47

Sziasztok
Most vettünk a feleségemnek egy 323-as `94-es autót. Érdeklõdnék, hogy hova vihetnénk így elsõ nekifutásra egy vezérmûszíjcserére, ahol korrekt az ár is és a szerelés is megbízható. Bp.XIII.kerületben lakunk, ehhez képest. Elõre is kösz az ötleteket.

mazda-auto.hu | 2006-06-16 09:00

Tudomásunk szerint a Castrol GTX3 15w-40 hagyományos olaj. Inkább 10w-40 vagy esetleg 5w-40-es félszint, vagy szint. olajat javasolnánk, a tisztítófolyadék helyett. Egy jobb minõségû ilyen olaj 10000km alatt "leoldja" a szennyezõdéseket, lebegteti azokat, így az olajszûrõben kötnek ki végül. Metabond: Szerintünk inkább költsd egy jobb olajra azt a +pénzt, bár ha eszi az olajat a motor, akkor lehet, hogy segít valamennyit. Küszöb: 7980-, tömítéskészlet: 24400,- .Pillanatnyilag egyik sincs Magyarországon, így kicsit bizonytalan a határidõ. (ezek nem a gyári árak)

ha1rri | 2006-06-16 07:23

Ja és azt el is felejtettem, hogy E5-ös motor duplakarbijához van tömítéskészletetek? Ha igen akkor mennyi? És új küszöb milyen árban van, ha lehet egyáltalán kapni. Köszi

ha1rri | 2006-06-16 07:20

Szevasztok!
Megint a 84-es 323 GT-rõl lenne szó. 22 éve ásványi olajjal megy az autó, az utolsó csere óta Castrol van benne. Ma akarok olajat cserélni, Castrol GTX 3-ra gondoltam. Szerintetek valami motortisztítóval átjárassam, és rakhatok-e bele rész-szintetikus olajat? A Metabondról ti tudtok mondani valamit? Köszi
István

mazda-auto.hu | 2006-06-14 08:36

A szívószelep szim.: 2008,-Ft/db, a kipuf.: 1661,-/db. Ha sikerül hengerfejlevétel nélkül megoldani, akkor is kb.:6-7 óra. Mivel a vezérlést is meg kell bontani, nem árt egy szíjcsere sem, kivéve ha még keveset futott a vezérmûszíjszíj. Amennyiben le kell venni a hengerfejet, mert valamelyik szelep "lecsúszik", akkor még egy hengerfejtömítés is biztosan kell, illetve a sortömítések. Ebben az esetben még +2 óra is hozzájön.
Az alkatrészárak "Havernak": csonktámasz: 15333,-, külsö kormányösszekötõ: 15234,-, belsõ: 26976,-, toronycsapágy: 4852,-, csirkecsont: 10341,-. Gyári, bruttó, kedvezményes árak.

Kukac | 2006-06-13 21:18

Köszönöm, ezt ki fogom próbálni! Ha ez a szimering bejátszik, az kb mekkora összegû javítást eredményezhet? A cimbi kérdezi, mi összegbe kerülnek a lenti alkatrészek kb?

Köszi, Kukac

mazda-auto.hu | 2006-06-13 09:10

Módszer: felgyorsítasz 140km/h-ra majd motorféken lelassítasz 50-re, gázt adsz, és figyeled van e füst mögötted. Persze még jobb ha megy valaki mögötted. Ha viszonylag nagy füst van akkor minden valószínûség szerint szelepszárszimeringes a motor. Kopogás: gömbtámasz, kormányösszekötõ (külsõ-belsõ), toronycsapágy. Ezek közül valamelyik. A stab. összekötõ (csirkecsont) szokott egyébként a leghamarabb meghibásodni a jó magyar utakon, bár ez is sokat kibír.

Kukac | 2006-06-12 18:03

Mégegy, ezt a cimborám kérdezi ugyanilyen autóval: bal elölrõl már kisebb úthibákon is kopogást hallani. Stabpálcák épnek tûnnek.

Kukac | 2006-06-12 18:00

Köszönöm a válaszokat! Mivel nekem is már két alkalommal csak az tûnt fel, hogy üres a hûtõvíz tartálya (nedves volt, de tény hogy üres), ezért aggódom, hogy mégis ez a szimeringtéma beleszólhat az olajfogyiba. Van ennek valami egyszerû vizsgálati módja?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó