2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-29 08:13

A külön rendelt egységekbe (rudakba) gyárilag bele van préselve a persely, így azzal gond nem lehet, azaz nem érdemes komplett mechanikát rendelni. Ettõl függetlenül elõfordulhat, hogy az alvázszám alapján mást mutat a gép, de erre kicsi az esély.

323SDN | 2006-06-28 16:35

Köszönöm a gyors választ! Ideiglenesen ezt használom. Viszont a nekem legközelebb esõ Mazda szervízben az alvázszám alapján azt mondták, hogy csak kompletten lehet rendelni, pedig tényleg jó lenne csak a részegység, mert "csapán" a mûanyag persely törtött el. Viszont hallottam olyan rémísztgetéseket, hogy csak egyben érdemes, mert ha egyszer lepattan a helyérõl persely, akkor utánna rendszeresen le is fog esni... Vagy ez nem igaz?

mazda-auto.hu | 2006-06-28 11:13

A gép szerint megegyezik a komplett rudazat. Az alvázszám vége alapján az új vagy 55792,- (-960000), vagy 48229,- (960000-). Egyébként lehet részegységenként is rendelni.

323SDN | 2006-06-28 10:19

Sziasztok!
A 323-as sedanom (96` évvégi) ablaktörlõjének a rudazata megadta magát. Sajnos elég sürgõs lenne, hogy pótoljam, ezért kellene valami vészmegoldás, amíg rendelek egy újat. Bontóban csak egy `97-es 323 C-bõl lehetne kiszedni. Vajon jó ez az én sedanomhoz is?
Egy új milyen árban van mostanság?
Köszi!

mazda-auto.hu | 2006-06-28 08:10

Talán féltengelycsukló? Nehéz így a távolból megmondani. Ép gumiharanggal szinte korlátlan a gyári Mazda féltengelycsuklók élettartama.

Mazda323aut | 2006-06-27 21:55

97-es 323 1.5LX automata Mazdam van (57 e. km). Az utobbi idoben ugy erzem, hogy gazadaskor a jobb elso kerek "ropogosan" indul, neha indulaskor a valtas is egy kicsit hangosabb. Mi lehet az oka, erdemes szervizbe vinni?


Koszonottel!

mazda-auto.hu | 2006-06-27 08:27

Minél nagyobb a fordulatszám a lassulás elõtt, annál nagyobb az esélye az olaj-beszívásnak a hengerekbe, a szimeringeken keresztül. A katalizátor ha olyan sok olajat, kormot el tudna nyelni, akkor az élettartama nagyon rövid lenne.

Kukac | 2006-06-26 21:05

Hali!

Összekötõ volt bal elöl, jobb hátul! Hálistennek nem volt vészes az ára. Kipóbáltam a szimering tesztet, de nem láttam füstöt. Ugyan nem írtad, hogy melyik sebességfokozat legyen, kipróbáltam 4-ben, 5-ben. Elég nehéz mondjuk ehhez megfelelõ utat találni :) Szóval füst nincs. A szervizben azt mondták, hogy a katalizátor sokmindent el tud nyelni, lehet ettõl még szimering, de különösebben nem tartották valószínünek.

mazda-auto.hu | 2006-06-26 09:12

Visszatérünk a kérdésre Szerdán.

tommy | 2006-06-23 14:01

Sziasztok!
A haverommal egy 88-as 1.4 hengernkénti befecskendezéses 323-ast "Restaurálunk", de az elektromos résznél vannak problémáink...
A NET-en megrendeltünk az "Így csináld Mazda323" címü könyvet mely terjedelme 350 oldal és a Net-es leírása alapján tartalmazza a vezetékelés rajzait is. Ennek ellenére csak egy-két fö rendszer kapcsrajza van bennt, arra hivatkozva hogy teljes hálózat közzététele túl nagy terjedelmet jelentene (???? Egy 350 oldalas könyvnél ?!?! ) Na szóval azt szeretném megkérdezni hogy nem tudtok valahol egy teljes terjedelmü kapcsrajzot a gépegységröl? Föleg az a rész érdekene hogy a befecskendezés vezérlö elektronikából ki lehet-e olvasni a truble code-okat , ugyanis ezen a típuson még nincs ott a szervízcsatlakozó az akksi mellett...

öszi, Tommy.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó