2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba | 2007-07-08 20:47

Sziasztok!
Hogy én is hozzászóljak a szervizes témához erõsen érik az elhatározás bennem, hogy elmenjek a mazda-autohoz. Szeretnék már látni egy rendes Mazda szervízt. Jelenleg az ország nyugati végében élek és itt már három szervízt próbáltam. Nem írom le, hogy konkrétan melyiket, de nincs is sokkal több. Most pénteken szabadságon voltam, gondoltam elmegyek megmutatom, hogy egy kicsit rohad az autó itt-ott, egy lámpa beállításra, mert az nem jó mióta megvan, igaz már egyszer állították, meg kiolvasni a hibakódot, mert néha egy kicsit megtorpan az autó komolyabb gyorsításkor és ez sem jó, mert én csak komolyabban szeretek gyorsítani, ha már ilyen autóm van. Autózok 50 km-t odaérek, azzal fogadnak, hogy nem jó a kiolvasó mûszer, de tegnap még jó volt, viszont a lámpaállítást ingyen megcsinálják. Mondom nagyszerû én is így gondoltam kb. Odaálltak a fal elé felkapcsolták a lámpát és "beállították". Az egyik a falra világított a másik egy szekrényre. Igen szakszerû volt, kiváncsi leszek hogy fog világítani. Ez után rátértünk a rozsdásodás témakörére. Azzal kezdtük, hogy sok sanszom nincs, mivel már három és fél éves a gép és biztosan fényezési hibának fogják venni, arra meg csak 3 év garancia van. Mondom hátul a rendszámvilágításos mûanyag elem feletti peremnél nyomja fel több helyen is a festéket az nem fényezési gond, ha már a sárvédõ ívek rozsdásodásával nem hajlandók foglalkozni. Na akkor elkezdték a csomagtartót fényképezni, ami nem akart sikerülni. Közben elkérték a szervízkönyvet amibe nem pecsételte be egy másik szervíz az éves karosszéria átvgizsgálásokat. Mondták, hogy így teljesen reménytelen, ezt már én is kezdtem érezni az egésszel kapcsolatban, és nem erõltettem tovább. Csak zárójelben, én tehetek róla, ha egy szervíz nem pecsétel??? Egy komoly autófestõ 40000-ért örül, hogy lefestheti. A Mazda is bevállalhatna különösebb balhé nélkül egy 40000 Ft-os javítást egy ilyen autón, fõleg mivel egyértelmû, hogy gyártási probléma. A baj az, hogy ha valaki reggeltõl estig egy multinál dolgozik, meg fél évente tud eljönni egy szabadnapra, akkor nem tud mindig az autóval rohangálni szervízbe, ahol aztán semmit nem ér el. A másik szervizekbe meg nem megyek mert ott meg éppen csak meg nem kérdzik, hogy minek evett ide a fene. Na, most jól kipanaszkodtam magam én is (bocs hogy hosszú lett), de sajnos itt tartunk, bizony vannak semmire nem való szervizek. Remélem egyszer eljutok hozzátok a nyár folyamán és átnézitek nekem az egész autót. Csaba

Oszi | 2007-07-08 12:42

Ja es ez nem az elso mazda 6-osunk ota jott ossze hanem csak a 2007-es szerviz koltseget irtam most le.es 3db-ot vettunk naluk 2002-ota,de meg a vetelarbol sem kaptunk kedvezmenyt hanem lista aron kaptuk mindent!!!Ugyhogy ennyi jot tudok elmondani a mirairol!

Oszi | 2007-07-08 12:39

Amugy lehet hogy en is elegedet lennek 100%-osan a BP-i szervizekkel ha csak 1db mazda 6-ost kellene szervizeltetnunk,es akkor talan 1evbe 1x mennek be hozzajuk,de 4-5M6-rol van szo es evi 500eFt-1MFt rol van szo es ennyi penzert mar nem mindegy hogy mit kap az ember.Tudod a nagykerek is ugy mukodnek tobbnyire hogy a vasarlasok eves osszege utan kapsz kedvezmenyt.Mi 2002-ota most 2007 -ben kaptunk eloszor miutan rakerdeztem vagy 8x hogy nem jarna-e nekunk kedvezmeny.De ez a kedvezmeny sem mondhato egetveronek,mert mazda-autoeknal alapbol megkaja minden forumtag es mivel mazda klub tag vagyok ezert alapbol jar 10% a miraitol !Tehat megsem kaptunk kedvezmenyt!Es idaig 4 auto volt szervizen a mirainal 257eFt+310EFt+450EFt+140EFt+140EFt.Ennyi utan mar boven jarna egy kis plussz.

Oszi | 2007-07-08 12:32

Ha jol megnezed azt az arajanlatott amit mazda-auto adot az olajcserere akkor szerintem is sok a 38eFt.Mar mas is panaszkodot hogy freemailrol nem tud levelet kuldeni.oszvalcsek5@gmail.com,oszvalcsek@t-online.hu,oszvalcsek5@t-online.hu 3bol valamelyikre csak sikerul elkuldeni.Bar mostanaban a t-online is alkotott valamit a szerverevel es lenyegesen kevesebb e-mailol erkezik.

Andron | 2007-07-07 23:55

Oszi! Biztos, hogy jó e-mail címet adtál meg? A freemail visszadobja a levelem, hogy nem talál ilyen elérhetõséget! Nézd meg nekem légyszi újra, jót adtál-e meg! Kösziiiiiiiiiiii

Andron | 2007-07-07 23:46

Sziasztok! Oszi nem szorul védelemre, de annyit hozzá kell tennem, hogy nagyon sok Bp-i szervízben jártam már én is. Mióta(nem túl régen) Mazdás vagyok elvittem 3 helyre(Többek között Miraihoz) a kocsim, és nincs jó tapasztalatom. Pl. A Mazda Mesternél egy olajcsere komplexen kb. 10.000 Ft-al több, mint gondoltam volna... és itt is a fórumon utánanéztem az áraknak... beigazolódott a gyanúm! Középszintû olajjal, és a legolcsóbb utángyártott levegõ és olajszûrõvel fizettem érte 38.000 Ft-ot!

Oszi | 2007-07-06 20:58

Mi is a fogak megkopassara gondolunk,es azert kellene a specialis zsirral megkenni hogy a foghezagokat kitoltsuk vele,legalabbis en ezt vettem ki a mirai-ek elmondasabol ami a szerviz utasitast taglalta.Jovoheten melyik nap tudnatok idot szakitani ram?vagy lehet hogy csak 2-3het mulva lenne esedekes mert jovo het penteken elutazom es lehet hogy csak utana tudok menni.

mazda-auto.hu | 2007-07-06 16:27

Igen, vannak ilyen kételyeink. A csavar nem nagyon lehetne laza, ha pedig szoros, akkor a külsõ és belsõ fogazás egymáshoz képesti helyzete nem változhat terhelésre sem, de semmi nem elképzelhetetlen. Inkább kopásra gyanakszunk, de ki tudja...

Oszi | 2007-07-06 16:04

ketsegeitek vannak,vagy csak a jelensegre lennetek kivancsiak?Vagy van mas elkepzelesetek a hiba okarol?Esetleg az anyacsavar meghuzasa is lehet megoldas?mondjuk nem 100%-osan van meghuzva hanem csak 99,8%-ban?Maga a kattanas az biztos hogy onnan jon,ott altam az auto alatt es egyertelmuen a bal feltengelytol jott es erezni is lehetet a kattanast a feltengelyen.ettol fuggetlenul lehet hogy nem a ricniknel van a hiba?hanem mondjuk a golyopalyaban van valami?

mazda-auto.hu | 2007-07-06 14:50

Elvileg 10000,-Ft. Az olajcsere 5x2700 (Mobil Delvac XHP Extra) + 4435,- a szûrõ.
Az elvileg azért van, mert megnéznénk a jelenséget szétszedés elõtt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó