2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Andron | 2007-07-09 17:39

Mazda-auto: Az olajfogyasztást sajnos nem tudom egzakt módon megállapítani, mert ahányszor visszadugom a nívópálcát, mindíg maszatos , és az elmúlt alkalommal is azt hittem van benne elég, mikor vittem a Mazda Mesterhez, ott meg azt mondták 2,5 L olaj volt benne... Bár Oszi erre azt mondta ez hülyeség, ne higyjem el...Szóval eddig 450Km mentem mióta olajcsere volt és nem látom, hogy drasztikusan fogyna az olaj, de majd Ti megállapítjátok akkor hétfõn, vagy kedden!

Andron | 2007-07-09 17:34

Mazda-auto: Akkor kaphatok idõpontot jövõhét elejére? Miskolcon leszek a kedvesemmel egy hétig, és onnan "átruccannék". Esetleg hétfõ, vagy kedd de. Szerintem 2,5 óra az út kb. Miskolcról, bár ott nemigen van autópálya:) Tehát egy 10h-ás idõpont jó lenne. Elõre is köszi!!!!!!

mazda-auto.hu | 2007-07-09 16:38

Andron - Egyébként szeretettel várunk szervizünkben. Felújított turbóval nem rendelkezünk, de ne is gondoljunk a legrosszabbra! (Nem volt még ilyen.)

mazda-auto.hu | 2007-07-09 16:19

Ehhez annyit tudunk "hozzátenni", hogy megkérdezzük, mennyi az autó olajfogyasztása jelenleg? Amennyiben sok olajat fogyaszt, akkor érdemes elkezdeni gyanakodni, de addig nem. Nem jó, hogy csöpög az olaj, illetve valamilyen mértékû teljesítmény vesztés is van a tömítetlenség miatt, de ebbõl még csak nem is valószínûsíthetõ a turbó hibája. Ha sok olaj fogy, akkor viszont igen.

Oszi | 2007-07-09 15:46

Andron:Szerintem ne akard felujitani a turbot amig nem rossz!Az Intercooler repedest az mindenfele keppen meg kell ejteni es ha utanna az olajfogyasztasod tobb lesz 1000km-re mint amit elfogadhatonak modunk akkor raersz a turboval foglalkozni.Ha megkerdezel egy olyan szervizt aki nem akar levenni az mind ezt fogja mondani,addig amig a turbodnak normalis hangja van es nem fogy tul sok olaj a motorbol.Addig meg azt az 1-2 deciliter oljat toltsd utan 1000km-kent es meg nagyon sokaig jo lesz ha nem allitod le az autot hirtelen egy hajtosabb ut utan.(mindig varj 30-40mp-et leallitas elott)

Andron | 2007-07-09 14:02

Mazda-autó: Sziasztok! Ha jövõhéten lemennék hozzátok és kiderül, hogy a turbó nagyon gatya, és nem elég az olajcsöpögést megállítani, van ott alternatíva arra, hogy helyben turbócsere és az én anyagi csõdöm elkerülése végett turbófelújítás legyen? Vagy ha nem ti, de ott Békéscsabán van ilyen szervíz, aki s.o.s fel tudja újítani? Természetesen én sem várok csodát, mert az autószerelés nem pikk-pakk meló, de nem tudnám lent hagyni a kocsit, viszont hozzátok akarom vinni mindenképpen!

Oszi | 2007-07-09 13:09

Mazda-auto:hetvegen mar utazom el es akkor mar inkabb kicsit eltolnam a dolgot kb:3-4hetel.

Oszi | 2007-07-09 13:07

Kormanymu tema meg nincs lezarva!Ma voltam megint a kormanymuvesnel mert kezdem erezni a kotyanasr es a ropogast.Sot most ok is ereztek es megbeszeltuk hogy kb 2het mulva viszem nekik az autot es kideritik hogy mitol van,bar mondtak hogy nem lesz egyszeru a soklengokaros (BMW-re hajazo) futomu miatt.Es azt is erzekelte hogy sokkal nehezebb tekerni a kormanyomat mint kellene.

Oszi | 2007-07-09 13:05

Csaba:Nalam is megemlitetek hogy nincs bepecsetelve az eves karoszeria atvizsgalas,ezt kulon kell kerni minden evben +xezer forintert.Ha a szerviz segitokesz akkor ez nem lehet gond!Miutan kiveszekedtem magam a BP-i szervizvezetovel minden gond nelkul visszaigazolta az MMH a engedelyezest a javitasra.Igaz hogy csak a hatso javito iveket csinaltak meg majd ismet egy kis vita es megcsinaltak az elsoket is igaz megkellet vennem az elso sarfogo gumikat 20-on etzerert,de megcsinaltak!

mazda-auto.hu | 2007-07-09 09:09

Oszi - A héten csütörtökön jöhetnél. Köszönjük mindenkinek a véleményeket, hozzászólásokat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó