2024. December 29. - Tamás

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Andron | 2007-07-04 18:23

Sziasztok! Újra én vagyok! Megnézettem az autót pesten a Mazda Mesternél... 350000Ft+munkadíj lenne, és természetesen túrbócsere! Szét sem szedte az autót, csak megnézte az olajfolyás helyét. Én elhiszem, hogy Õ az egyik legpatinásabb szakszervíz, de amikor említettem neki, hogy esetleg lehetne-e olcsóbb megoldás, teljesen elzárkózott. Azt mondta, azzal, hogy az olajfolyás ott alul megszûnik az intercoolertõl, még a probléma nem oldódik meg, csak nõ, mert az olajat visszaköpi a rendszerbe. Én nem értek hozzá, de ez szögesen ellentétes azzal, amit itt Oszi , és a Mazda-autós srácok mondtak. Valóban Õ festi az ördögöt a falra és aturbó cseréje kell, vagy vigyem hozzátok és nagyobb a füstje, mint a lángja? És egy "egyszerû" anyagfáradás az oka? Remélem hamar válaszoltok, mert kissé el vagyok kenõdve...:(:(:(:( Hozzáteszem itt a fórumon sokkal kedvesebb volt a fogadtatásom , mint a híres-neves Mazda Mesternél... belátom, hogy dilettáns vagyok a kocsik mûszaki paramétereihez, de tisztára hülyének éreztem magam és annak is éreztettek, orvosi diplomával a zsebemben. Elõre is köszi a válaszokat!!!!!!!!!!!

Oszi | 2007-07-01 17:16

http://www.kormanymu.hu/

Oszi | 2007-06-30 22:26

Skypeon megtalaltok oszilaci neven.

Oszi | 2007-06-30 22:24

Amit a kormany muves mondot a javitasrol:
A kormanymubol all ki egy tengely amire racsatlakozik a kormany oszlop es a masik vege kupos es ferden fogazott.Ezt egy muanyag vagy fem ives valami szoritja a fogaslechez vagy a fogaslecet szorja ennek a ferden fogazott tengelynek.Na most az ives valaminek van egy rugoja ami a feszitest adja es az volt elgyengulve es azert tudot kopogni ropogni es lotyogo erzest adni.A tomitesek rendben voltak es fogaslec sem volt megkopva.

Oszi | 2007-06-30 22:19

Nem biztos hogy ajanlanam neked a felujitast!Jobb lett de a ropogas meg mindig nem szunt meg es bizonyos helyzetekben meg mindig erzem egy kicsit a lotyogest,de nem veszes.
Inkabb utangyartott kormanymuvet kellene keresni vagy talan bontottat.Bar a masik forumon azert szamomra az kezd villagossa valni hogy nem is annyira ritka hiba,egyre tobb embernel van jelen a hiba es mindenki azt hiszi hogy a kormanyoszlop miatt van,ami azert nem lehetseges mert ha az a specko zsirral kenik be akkor azt tobbszor nem kell foleg nem 2-500km utan.A szervizek meg igazan nem is tudjak hova tenni a hibat mint ahogy nalam is kb 6 honapja kb havonta mentem hogy mi lehet a lotyoges oka.Majd mikor mar hatarozottan lehetett csak erezni akkor talaltak meg es azt is kb 1ora alatt.

leslie | 2007-06-30 20:58

Hello mindenkinek! OSZI: Engem is erdekelne a kormánymû felújítók elérhetõsége. Ha megadnád, megköszönném. Persze, még nem jutottam el oda, hogy ténylegesen is a hiba kiderült volna, de a Te tüneteid alapján tök ugyan az lehet, mint nálad volt. Ez a 37.000.- nem hangzik rosszul. Köszi elõre is!

Oszi | 2007-06-29 11:46

Andron:oszvalcsek@t-online.hu cimemre kuld el a telefonszamod es felhivlak es megbeszeljuk hogy hol talalkozzunk.

mazda-auto.hu | 2007-06-29 09:30

Csaba- Van már egy-két szürkeimport útján Észak-Amerikából behozott Mazda CX-7 az utakon. A hivatalosan érkezõ, 30%-ban (nem külsõleg) eltérõ európai kiadás õsszel jelenik meg a szalonokban. Mazda6- Még soha nem volt izzítás problémánk a Hatosok esetében, de a mûszerünkben van egy izzításteszt, illetve manuálisan is ki lehet mérni a gyertyákat. Ettõl függetlenül más is okozhatja a problémát, vagy akár több kisebb probléma összeadódása is szóba jöhet.

mazda-auto.hu | 2007-06-29 09:16

Andron - Az intercoolernek is köze lehet (van) hozzá, de más is benne lehet.

Csaba | 2007-06-29 00:29

Sziasztok! Ma láttam egy CX7-est a 8-as úton. Hirtelen nem tudtam milyen Mazda az aminek ekkora embléma van az elején, de aztán elengedtem és láttam, hogy a CX7-es. Jól sikerült ez is, de mondjuk még mindig az autó formájú 6-os a legjobb nálam.
Viszont lenne egy kérdésem. Reggelente az indítás utáni 20-30 másodpercben nem megy egyenletesen a motor, gázadásra sem reagál úgy, furcsa hangja is van, egy kicsit zavar. A nap folyamán késõbb nem csinálja. Leginkább arra emlékeztet, mint amikor nem jó 1-2 izzitógyertya a régebbi autókban. Lehet itt is ez a baj? Persze lehet, hogy hülyeség. Jelezné ezt a mûszerfalon, vagy csak hibakód íródik be, vagy az sem? Végülis már 184.000 km van benne, annyira nagy csoda nem lenne. Egyébként egy 2003-as 136 lovas dízelrõl beszélünk. Köszi a választ. Csaba

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó