2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Andron | 2007-06-28 21:05

Sziasztok! Oszi, megköszönném, ha rá tudnál nézni a kocsira, mielõtt leviszem a srácokhoz, megnyugodnék a "hosszú út" elõtt:) Egyébként 99%, hogy ez lehet a baj, mert , ahogy érzem, nem egyenletes annyira a turbó, mint eddig. Nem húz annyira a kocsi, és alacsonyabb fordulaton, kevesebb a nyomaték. Akkor ez ezek szerint az intercooler miatt van, ahogy értem én.

Oszi | 2007-06-28 17:30

Ha csak hangja lett volna azzal meg megbekeltem volva,de ez a kormanyon is erezheto volt es ikabb az zavart.

mazda-auto.hu | 2007-06-28 14:59

Azért ne feledd el, hogy bár hangot adott a kormánymû, gyakorlatilag a kellemetlenségen kívül nem feltétlenül jelent hibás mûködést. Értve ezt olyan szempontból, hogy a mûszaki vizsgás ellenõrzésen nem jelentett volna problémát. Nem azért kellett felújítanod mert bizonytalan volt a kormányzás, hanem mert zavart a hang. Más autókban is meg lehet ennyi km után ez a kopás, csak ott esetleg nem jut el a hang a vezetõfülkébe ilyen módon, mint a Hatosban. Meg egy korrekt összehasonlításhoz pl. a gumiméretet is nézni kell. Azon az autódon is ilyen peres gumi volt, szélesített nyomtávval (ET)? Amúgy örülünk, hogy megszûnt a hang.

Oszi | 2007-06-28 14:29

Most ugy mindent vegig ragtam es lehet hogy jobb lenne eladni az automat,mert kezdek benne nem bizni.Mikor voltam nalatok akkor ugy voltam vele hogy az a kis penzt raszanom es akkor megint nem lesz gondom a kovetkezo kotelezo szervizig,de a gondok folyamatosan jonnek most megcsinaltak a kormanymuvet,de ez utan vajon mi megy tonkre?Es a legszornyubb hogy egy 4eves autorol van szo nem 7-8 esetleg 10,hanem egy 4eves autorol amiben 127ekm van.Most ugy igazan vissza sirom a 97-es 1,8TDi Mondomat amire a 240eKm alatt a tizedet koltottem mint erre a csucs szuper modern mazda 6-ra.Igazsaghoz hozzatartozik az is hogy mindezek ellenere fajna a szivem eladni mert nagyon szeretem,de mar egy kicsit besokaltam vele.

Oszi | 2007-06-28 13:14

Hatarozottan jobb lett es nem kelett teljes felujitast fizetni hanem csak reszlegest ami igy 37000Ft lett.Most mar nem erzem hogy lotyog valami tolatasnal sem es egyesben sem es ha ramegyek valamire akkor sem.Ha behuntaztatom az autot akkor egy hangyanyit igen,de gondolom ez betudhato a mar megtett 127eKm-nek meg az ET42-es felninek amin 225/45R17-es gumi van.Es gondolom a toronycsapagyaimat is kellene mar cserelni.Osszesegebe sokkal jobb mint elotte.A bontot kormanymu 70EFt lett volna es kitudja hogy mennyit mentek mar vele elotte es hogy mennyit birt volna meg gond nelkul.tehat a 70+20+5 az osszesen 95000Ft helyet most megusztam 37000Ft-bol es a reszleges javitasra 1ev garancia van.

Oszi | 2007-06-28 12:09

Kicsit csusztak a kormanymuvesek es most megyek erte utanna irok majd rola.

mazda-auto.hu | 2007-06-28 08:18

Rendben, várunk.

gabesz | 2007-06-27 18:09

Akkor maradjunk a hétfõnél.igyekszem legkésõbb 9re leérni.Gabesz

mazda-auto.hu | 2007-06-27 12:52

Ja, és most még jó lenne a hétfõ.

mazda-auto.hu | 2007-06-27 12:43

Látnunk kellene a horpadásokat. Amennyiben javítható mind a négy, akkor valószínûleg max. 20000Ft körül alakul a javítás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó