2025. Február 23. - Alfréd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2010-06-04 10:04

Sziasztok!

Mostanában a klíma elkezdett kisebb lelkesedéssel dolgozni. Ha álló helyzetben kapcsolgatom, akkor annyit hallok, hogy kapcsolja a ventillátort. Hideget viszont nem akar fújni, most a hűvös időben pedig az tűnt fel, hogy a párátlanítás sem megy neki. Még nem sikerült rájönnöm, hogy időre van-e szüksége, vagy a kapcsolgatás kell neki (auto/eco/sima A/C, lábra, fejre, szélvédőre, stb), de akkor elég jól hűt már.
Mi lehet a hiba?

bandita | 2010-06-04 09:36

Sziasztok!

Egy 2007-es dizel Mazda 6-os (DPF-es, 143 lovas) - eddig - boldog tulajdonosa vagyok. Az elmult nehany hetben viszont feltunt egy csunya zaj a motor felol, ami korabban nem volt jelen.
Kiszallva az autobol alapjaraton hallhato, kb 10 masodpercig normalis "dizelhangja" van, utana 10 masodpercre csunya, kemeny, csattogos hangja lesz (ekozben jar a ventillator is), majd ismet visszaall a "normalis" allapot. Es ez ismetlodik...
Latott/hallott kozuletek valaki mar hasonlot? 14-en megyek olajcserere, akkor mindenkeppen megnezetem, de ha nagy a baj, akkor elobbre is hozhatom a cseret.

bandita

Fecó | 2010-06-03 20:36 gulyas_peter részére

Üdv.
Pontosan úgy kell ahogy Den írta.
Előszőr én is szóltam egy kis kezű ügyes enbernek hejzetjelző cserekor.Mikor kiégett a tompított izzó,akkor én cseréltem,(csak a légszűrőház tetejét vettem/lazítottam le a két patenttal az oldalán.Nem egy nagy vasis-das az ízzó csere.De tükőr nélkül is ki lehet tapogatni,(mit hogy kell pattintani pontosan,repedés/törés mentesen),én tükröt mondjuk nem használtam.

Oszi | 2010-06-03 20:11 Ricsi részére

ezt a zsir te nem viszed fel fecskendovel :))) olyan mint a gyanta :))))de ha Bp-i vagy megmutatom neked :)

Den | 2010-06-03 18:32

->gulyas peter. Én kicseréltem a levegőszűrű kiszedése nélkül, mondjuk, kb 20 perc volt.Kell hozzá egy jó lámpa+egy tükör(így látod mi a felállás), és egy aránylag kicsi, vagy vékony tenyerű ember.Tükör és kéz egyszerre nem fér oda így emlékezetből kell.Babrás. Nekem ezek voltak régen a munkaeszközeim, így megoldottam.

mazda-auto.hu | 2010-06-03 15:46 gulyas_peter részére

Gyakorlatilag ugyanúgy kell cserélni mint a másik oldalon. A hely az igen kevés, így ha nem megy, ki kell szerelni ami útban van. A sebességmérő meghajtása elektronikusan történik, így vagy a jeladóval, vagy a műszeregységgel, vagy a vezetékeléssel van probléma. A mutató mozgása alapján talán el lehet dönteni, merre érdemes elindulni a hibakeresésben.

gulyas_peter | 2010-06-03 15:01

szomorúan olvasom, hogy senki nem válaszolt a kérdésemre. Lehet senki nem tudja, vagy nem égett még ki izzótok?
Válaszoljatok pls.!!!
eredeti üzenet:
"Sziasztok! Új vagyok a fórumon, és a segítségeteket szeretném kérni!
3 napja vettem egy mazda 6 ot, ez az első mazdám.Hogyan lehet bal első parklámpa izzót cserélni 2004es 5 ajtós mazda6-nál?
A jobb oldalit sikerült, de a baloldaliná ott van a levegőszűrő, és nem mertem hozzányúlni.
a kövegtkező kérdés:
valamiért akadozik a kilométeróra mutatója, kicsit szagatva megy fel és le is. valakinek vmi ötlete? "

Ricsi | 2010-06-03 13:25 Oszi részére

az, hogy mivel viszed fel a zsírt, nem számít, akár szívlapáttal is lehet...:-)))

Oszi | 2010-06-03 13:16 waklarma részére

Probaltam,de falakba utkoztem.De kb egy cipopaszta meretu tegely kb 25eFt :) szervizben 5-6eFtbol elvegzik a muveletet

waklarma | 2010-06-03 11:59 Oszi részére

Oszi tudsz szerezni megfelelő zsírt, és mennyibe kerül?

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó