2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2017-02-01 09:33

Kedves mindenki. Valaki segitsen olyan hiba jött elő 2hete a mazda 6 2.0diesel 121le 2003 as kocsimnal h melegen lealliottam majd negyed ora utan nem indult es azota sem mintha uzemanyagot nem kapna. Van ismeros korben ugyan ilyen at raktam a magasnyomasú szelepet ami a pumpaban van azzal sem indult at raktam a komplett rail csovet azzal sem. A nagynyomasu pampara ha rakok egy mehanikus porlasztot akkor porlaszt ha a rail cso utan rakom ra akkor mar nem. Resolajat mertem aminek tobb volt azt kicsereltem de igy sem indul es jelet sem adja. Segitsen valaki legyen szives koszonom 

László84 | 2017-02-01 07:51

Tisztelt Mazda autó!
Kérésem, kérdésem a következő lenne. 2007-es  105kw-os 2.0 diesel kombi 6os hoz kezelési kézikönyvet hol, honnan tudnék rendelni, vásárolni., illetve esetleges információval tudnának e szogálni JMZGY19R671443879 a.szám alapján. 
Köszönettel: Gergely László

 

Mdk | 2017-01-31 17:45

Üdvözletem!

 

2006/12 FL 1.8 benzin M6 valós185.000km

Érdeklődnék egy tünet után, hogy mi lehet az ok, vagy okok, merre induljak a szerelővel.

Alapjárat és 2000rpm közöt nem húz egyenletesen, 1. 2. fokozatban az autó. Van hogy 3. fokozatban is észreveszem, de az annyira elenyésző és ritka, hogy nem érdemel szót. Hideg motornál jobban megfigyelhető, meleg motornál már csak minimálisan csinálja.

Üresben megpörgetve semmi sem vehető belőle észre, gyakorlatilag terhelés hatására következik be a probléma.

Üzemanyag fogyasztásom nem nőtt meg, most télen városban stabilan 9,5liter és dinamikusan haladok.

Lefulladni nem akar, csak ha nagyon rosszul bánok a kuplunggal.

Ereje van az autónak, úgy érzem meg rendesen a ccm-hez és kg-hoz viszonyítva aprobléma leginkább az, hogy amikor húz egyenletesen akkor meg-meg torpan finoman egy pillanatra míg el nem éri a 2000rpm-ot.

3.-4. fokozatban részben azért sem figyelhető meg véleményem szerint ez a jelenség, mert ott már 1800-2000rpm-ig esik csak vissza a fordulat és onnan húz.

A pillangószelep ki van takarítva és az alapjáratom is beáll rendesen viszonylag hamar, ha leveszem az akkumlátorsarut.

A gyertyákat most cseréltem, pont ebből az okból kifolyólag, mert keletkezett ez a probléma, ami továbbra is fennáll. 

Gyertyacsere közben vettem észre, hogy az 1-es gyertya körül állt az olaj ami a szerelő szerint szelepfedél tömítés, ez még cserére vár, nem tudom mennyire szólhat közbe a problémába.

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 13:40 Peti79 részére

Melegítéssel.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 13:10 Misike részére

Normál használat esetén egyáltalán nem jellemző a DPF eltömődés, de az eltömődések többségének is mindig oka van, pl. befecskendező hiba, érzékelő hiba stb. Normál használat alatt azt értem, hogy nem csak rövid utakon (városban) van használva az autó, hanem rendszeresen megy hosszabb utakra is.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-31 13:05 Hunika2008 részére

Most se tudunk nagyon mit mondani, a remegés elképzelhető, hogy a kettőstömegű miatt van, de jellemzően nem pont ilyen tünetei szoktak lenni. A befecskendezőket kivétel előtt egy Mazda műszerrel kellene megnézni, és a korrekciós értékek eltérése alapján kiszűrni, hogy melyik lehet esetleg hibás.

Bela77 | 2017-01-31 12:00 Misike részére

Nekem 2006-os évjáratú DPF-es van, 242e km van benne, még soha nem kellett cserélni vagy tisztítani a DPF-et, igaz én minden nap autóúton használom és csak keveset városban (így a fogyasztás is 6l alatt marad). Gyári a kuplug is. Én magam kb. 70ezret tettem bele, ez idő alatt csak klímát javíttattam és kopóalkatrészt (fék, futómű, vezérlés) cseréltettem.Viszont kb. úgy rozsdásodik, mint egy 6-8 évvel öregebb német autó…

Peti79 | 2017-01-31 10:10

Tisztelt szakértő!

A tanácsát kérem abban hogy miképp lehet az évek alatt összegyógyult intercooler csövet lehúzni úgy a hűtőröl hogy az ne törjön el?

Csöpög az olaj a cooler hűtőböl és “Ó” gyűrűt cserélnék benne de sanos hosszabb próbálkozás után sem bírtam szétszedni a csövet, csupán a két tartó csavart sikerült levennem.

2004-es diesel kombi

Válaszát köszönöm!

pusi65 | 2017-01-30 14:43

Kedves Mazda-barátok, 

röviden a történet: 2004-es dízel 6-os, 150 e. km-rel. Téli nagy hidegben beindítás után ingadozó alapjárat, le is állt. Műszer elő, izzítók kiszedve 20 C fokon 0.6-0.7 ohm bemérve, jók. A patron alsó harmada enyhén kokszos, megtisztít, visszarak. Másnap csonthideg autó indít, alapjárat tökéletes.

Ha csak egy Mazdásnak is segített a tipp, már megérte leírnom.

Üdv.

Misike | 2017-01-30 10:12

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék ,faceliftes 6os vásárlása előtt állok, Konkrét autó még nincs kinézve.

Szeretném kérdezni mire figyeljünk ennél a tipusnál?  Diesel párti vagyok,de eddig két megkérdezett mazdás is DPF probléma miatt szidta az autóját.

Mi van a mazdánál,hogy ennyire könnyen eldugul?

Olvastam,hogy a diesel 2literes változat nem ajánlott,illetve hogy a váltó,kuplung amit mindenképp próbauton nézni kell.

Szoval akinek van tapasztalata,ne tartsa magában!  Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó