2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bandita | 2016-09-12 10:18

Tisztelt mazda-auto,

elso tulaja vagyok egy 250 ezret futott 2007-es Mazda 6-osnak. Az utobbi idoben ket problemam is jelentkezett es amire eddig meg nem tudtak megoldast kinalni. Kivancsi lennek a velemenyukre, tapasztalaikra:

1. terheles hatasara az auto egyre gyakrabban melegszik az uzemi homerseklet fole

 - autopalyan emelkedon, megpakolva elkezd melegedni a viz es komolyan vissza kell venni a tempot (akar 80-90-re is), hogy ne melegedjen tul

 - azonban lejtore erve fel perc mulva ismet a normal (vizszintes mutato) erteken all

 - a hutofolyadek 235 ezernel volt cserelve, a huton kivulrol nem latok jelentos szennyezodest

 - a jelenseg mar tavaly nyaron is jelentkezett (egyszer-egyszer), de iden mar gyakorlatilag minden combosabb autopalyaemelkedon (Ausztriaban jarok vele) figyelnem kell a vizjomersekletre

 - mi lehet a gond? mit kellene kicserelni/kitisztitani/megnezni?

 

2. alapjarati ingadozas hidegen

 - inditas utan 5-10 masodpercccel kezdodik, eltart kb 20-30 masodpercig, aztan elmulik

 - utana (amig meleg az auto) tobbet mar nem jelentkezik

 - egyebkent egyenletes az alapjarat

 - itt a nagynyomasu szivattyu szelepenek a hibajara tippel a szerviz, azt kellene cserelni szerintuk

 - egyertelmuen kovetkezik a hibajelensegbol a szelep hibaja vagy tovabbi vizsgalat javasolt?

koszonettel

bandita

mazda-auto.hu | 2016-09-12 09:49 istrab részére

A nyomó oldali csőre van szükség vagy a visszatérőre ? Ez csak gyáriban létezik, cikkszámot nem adhatok ki.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:37 dpf_killer részére

Mi az elsődlegesen ajánlott olajat használjuk, az Ügyfél kérésre szoktunk esetleg attól eltérőt beletenni.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:32 Ladis részére

Mi a Castrol EDGE Professional 0W-30 C3 olajat használjuk, és ezt is ajánljuk.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:29 kalasz4872 részére

Mi nem tudunk USB-t hozzákötni.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:28 gabor444 részére

Nem tudunk segíteni, hallani kellene.

mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:26 henka13 részére

Ha kialszik az immo lámpa a műszerfalon (piros kulcs), akkor valószínűleg megkopott a gyujtáskapcsoló betét.

istrab | 2016-09-12 07:59

Tisztelt Mazda-Auto.

Olyan problémám akadt, hogy egy 130 km autópályás út után a szervó olaj szintje maximumról minimumra csökkent, valamint a szervótartály egyik csövénél jelentős mértékű olajfolyást észleltem.

Érdeklődnék hogy a szervócső cserével megoldható-e a probléma, illetve hogy milyen áron érhető el a cső és mi lenne a gyári száma? (Mazda 6 GG 2003/7 Alvázszám: JMZGG14R241183841.)

Válaszát előre is köszönöm!

dpf_killer | 2016-09-05 21:56 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ ! 

Még egy kérdésem lenne:

  • van esetleg gyári ajánlás , hogy meg kell kérdezni az ügyfelet esetleg ilyenkor ? tudom hogy nem lesz baja az 5w-30 tól de ha a 0w-20 van előírva mint elsődlegesen választandó, akkor legalább megkérdezhettek volna ha már 60E ft-t kifizettem , bezzeg a 350ft-s olajleeresztő csavar cseréjére engedélyt kértek +150 ft alátét.. mert a gyárival gondok voltak !?
  • Önöknél mint márkaszervíz mi a gyakorlat ? Simán beletöltik az 5w-30 -t ?

Mégegyszer köszönöm , hogy foglakozott a témával.. bár mindez csak akadémiai jelentőségű azthiszem .

mariak | 2016-09-05 20:52 pillerk részére

DPF lampaval lehetnek gondok, ha nem szervizeled rendszeresen. A rugozasa eleg kemeny, nekem defektturo gumikkal olyan, mintha vonattal utanzek, vigyazni kell a rosszabb utakon. Egyebkent jo kis auto, a futomu preciz, amutopalyan imadom es a kombi csomagtartoja egy egesz lakast benyel ha kell. :) Rohadast nem tudom, mert az enyem galvanvazas, ha tudsz, mindenkepp olyat vegyel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó