2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pump | 2016-08-19 20:45 BobbyEwing részére

Szia!

 

Sikerült a hiba okára rájönnöd? Nekem is hasonlót produkál az autóm, csak nekem tiltásnál adja be ezt a 2 piktogrammot. Nekem 2.3 Gt benzinesem van…

Várom a válaszod...

Meet2Domain | 2016-08-19 15:40

Tisztelt Mazda Szekértő(k)!

Autóm ivásra adta a fejét :) 12,5 liter/100, és messze nem adja le az elvárt teljesítményt. Diagnosztika lámpa világít, elvittem hát terápiára. Azt mondja ember, hogy a szívócsonkban lévő szelepek vannak leragadva, még nem csinált ilyent, de szerinte legjobb lenne, ha szívócsonkot cserélnénk, nézzek hozzá valamit.
Kérdéseim:
- Azokat a szelepeket szívócsonk leszerelés után lehet tisztítani, vagy valami ráolvasással működésre bírni, hogy ne kelljen komplett cserélni?
- Az autó Mazda 6 - 2.3i GT, automata, összkerekes, gyártás éve 2003. Ha mindenképpen komplett kell cserélni, akkor mondjuk a 2000 ccm-es bengás szívócsonk jó hozzá? Esélyesebb, hogy ilyent találjak, az enyém eléggé ritka fajta.

Előre köszönöm a szakértő tanácsukat!

tomasso | 2016-08-18 19:42 tomasso részére

Van még 1 dolog:

Mikor klímával megyek érezni rajta hogy ránt egyet az autón,gondolom mikor bekapcsol a klímakompresszor..

Esetleg utalhat e ez is a rossz gyertya vagy gyujtótrafóra?!

tomasso | 2016-08-18 19:39

Tisztelt Mazda-auto!

Adott 2012 155le benzinmotor,2000-es fordulatig picit rángat ha nagy gázzal gyorsítok ha kisebbel.
Most 117ezer kilométer van az autóban(elvileg)Esetleg honnan lehet kideríteni hogy volt e már benne cserélve gyujtótrafó+gyertya?Esetleg légtömegmérő hiba lehet e?

És nehezen nyitja a távirányító az autót,ha sokat áll pl 4-5órát nehezen nyitja ki ha megyek vele 1km-t akkor pedig mindenre reagál…

Köszönöm válaszát...

Luddo | 2016-08-18 17:45

Kedves Mazda Szakértő

 

Mazda 6 2005 diesel rf5c autóm van

Reggelente néha hidegen picit becsörög ugy 30 másodpercig aztán elmúlik ahogy melegszik a motor alacsony fordulaton történik ez.Kb 1 percig melegitem utánna indulok kiméletesen. Mitől lehet ez? üzemanyag minősége? porlasztók most voltak cserélve tűzkarikák is

mazda-auto.hu | 2016-08-18 13:35 muzu részére

Kérjük, hogy a telefonszámot privátban beszéljék meg

mazda-auto.hu | 2016-08-18 13:34 Ricsie részére

Üzemanyagszűrő, hozamszabályzó, vagy befecskendező probléma is lehet. A sorrend utal a javítás költségvonzatára is

Ricsie | 2016-08-18 07:19

Kedves Mazda Autó,

a hiba a következő: 2.0 diesel 121Le, indításkor ingadozó alapjárat, induláskor alacsony fordulatnál torpan egyet.

Milyen hiba lehet?

muzu | 2016-08-16 22:24 Banesz részére

Hello Banesz! Az ismerősöm körmendi lakos, ha hozzájárul esetleg a telefonszámát meg tudom adni.

mazda-auto.hu | 2016-08-16 15:43 mynyjany részére

Kérnék egy alvázszámot, hogy beazonosítsam az autót. Első körben jó minőségű elemet kellene tenni a távirányítóba, mert érzékeny a feszültségre, 3V alatt nem mindig nyit. Ha így sem működik akkor marad a márkaszerviz...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó