2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


louiking | 2016-09-13 21:09

sziasztok

 

segítséget kérnék,van egy 2007-es Mazda 6 dízel autom,és nemrég cseréltem akkumlátort,és azóta a sofőr oldali vezérlő panelról nem tudom müködtetni a másik három ablakot,csak a sofőr oldalit,

mindegyik működik a saját gombjával.mi lehet a baja?

várom segítségeteket

Morzsi007 | 2016-09-13 20:35 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a kézikönyvet A3/A5 minősítésűt ír 5w-30, ezért került bele Sustina, ami A3/B4, de Ön szerint nem jó. Eneos premium hyper multi A5/B5 lett a válsztásom most. Köszi mégegyszer. 

bandita | 2016-09-13 17:37 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszokat!

mazda-auto.hu2 | 2016-09-13 16:05 Morzsi007 részére

A 0W-20- as a benzines SKYACTIV motorokba való, ebbe az 5W-30-as kell, csak nem az ami bele lett téve. ENEOS-ból a Sustina az A3/B4-es, és ebbe A5/B5 kell, amit az ENEOS-ból az 5W-30 Premium Hyper Multi tud.

A Castrolból jó az EDGE Professional 0W-30 C3, vagy az EDGE Professional 5W-30 A5

mazda-auto.hu2 | 2016-09-13 15:34 bandita részére

  1. Ki kell szedni a hűtőt, (löklap le, lámpák ki) és a két hűtő közötti részt kell kitakarítani. Kívülről nem lehet látni, de szinte biztos, hogy emiatt melegszik.
  2. Igen a nagynyomású szivattyú szelepének hibája okozhatja.

BobbyEwing | 2016-09-13 13:39

Tisztelt Mazda Autó!

Pár hete fordultam önökhöz itt a fórumon keresztül autómon (2004es 2.0 dízel 6os) egy hibakóddal, ami a műszerfalon lent kicsit balra a motor hibakód és fent egy autójel kerekei mögött egy-egy “S” együttes világítása. Még képet is töltöttem fel, át is kellett méretezniük, mert nagy lett. Szóval keresem meg önöket újra ezzel a problémával, mert azóta 2 autószerelőnél voltam összesen 5 alkalommal, és a hibakód változó időtartam után mindig visszajön, most is világít. Viszont az autón nem veszek észre semmilyen változást. Akkor azt írták nekem Önök, hogy EGR szelep, viszont tavaly cseréltettem utángyártottra. Erre Önök azt válaszolták hogy vmelyik vákumszelep a gond. Kérem ezt részletezzék már nekem kicsit. Hol van ez, hány db van belőle, mi a szerepe, mennyibe kerül? Mert sajnos a szerelők mindig csak kitörlik a hibakódot, illetve egyszer egr tömítéseket cseréltek, ezután kb 1 hónapig voltam hibakód nélkül. Most újra világít és el sem alszik. Előre is köszönöm a segítségüket.

Üdv: Józsi

realjam | 2016-09-13 10:17

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Van egy 2005.11 havi Mazda 6 kombim, 2.0 benzin 108kw. Alvázszám: JMZGY19F661408678. Sajnos hidrotökéket kell cserélni a kipufogó oldalon. Tudnának valami segítséget adni, hogy hol tudom a megfelelő alkatrészt beszerezni. Lehetőség szerint nem szeretnék eredeti mazda alkatrészt, de ha más nincs, akkor kénytelen leszek. Köszönettel: Bauer Attila

Morzsi007 | 2016-09-13 10:16

Tisztelt szakértő !

én is olajcsere előtt állok és, ha nem sokalt még be ezektől a kérdésektől, én is megkérdezném milyen olajat tegyek az autóba? Eddig Castrol Edge 5w-30-at raktak a szervízek. Tavaly Eneos Sustina 5w-30 került bele, és most olvasottak alapján 0w-20 kellene bele? Majdnem napi használatra, évi 13000 km futás, Mazda 6, 2008 2.5 benzin. Köszi az infókat. 

istrab | 2016-09-13 07:51 mazda-auto.hu részére

A nyomóoldali cső (32-490) kivezetésénél folyik (ahogy a sárga nyíl mutatja) így arra lenne szükségem. Érdeklődnék, hogy mennyi lenne Önöknél az alkatrész ára és postai szállítás megoldható-e?

Köszönöm!

dobimonika | 2016-09-12 18:45

Tisztelt mazda-auto!

2006-os benzines Mazda 6 társtulajaként szeretném kérni a segítségüket: az akkumulátor ki-, majd visszahelyezése után derült ki, hogy az előző tulaj kódolta a rádiót, amit nekünk nem adott meg az adásvételkor. 3-szori rossz kóddal való próbálkozás után sajnos sikerült letiltanunk a rádiót (mesterkódokat próbáltunk elvileg, de nem jártunk sikerrel: 1414, 5989 és a 3.-ra már sajnos nem emlékszünk). Van-e valamilyen mód, hogy újra életre keljen a rádiónk anélkül, hogy szervízbe kelljen vinnünk emiatt? A 6, AM, AUTOM, SEEK UP együttes nyomására sajnos nem reagál a rádió, csak az ERR felirat villog. Alvázszám: JMZGG14F661645573 Válaszukat előre is köszönjük! E-mail: dobimonika29@gmail.com

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó