2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kos19880409 | 2016-01-18 21:27

Tisztelt fórumozók!

Egy olyan kéréssel fordulok hozzátok hogy van egy mazda 6 2.0 diesel 2005 ös évjáratú autóm és a kis manuális üzemanyagpumpa amelyik az üzemanyagszűró fölött van meghibásodott amit sehol nem tudok beszerezni, tísztítattni meg nem lehet…. esetleg tudnátok ajánlani egy oldalt ahol megtudnám rendelni?

Robot | 2016-01-18 19:46 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a kompresszió értékeket.
Xadoval kapcsolatban vannak tapasztalataik?
Köszönöm.
Üdv.

Bathori73 | 2016-01-18 19:40

Tisztelt Mazda-autó! 2004-es évjáratú Mazda 6 89kw/121Le/ 2.0-diesel autómban meghibásodott a webastó pótfűtés kályha.Jelenleg ki van iktatva.Az szeretném kérdezni önöktől,hogy ez a kályha feltétlenül fontos az autóba vagy csak a komfort miatt szükséges.A motor jobban kophat nélküle vagy nincs rá befolyással? Köszönöm előre is válaszukat!

Mdk | 2016-01-18 18:39 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ.

Az egyébként normális dolog, hogy akkumlátorcserénél elfelejti az alapjáratot?

Nagyon örülnék ha nem kellene 5évente az aksin kívül még a hibakód kiolvasásért is fizetnem.

Ami még eszembe jutott és esetleg köze lehet az esethez, hogy a csere után az elindulást követően lefulladt az autó, de ezt egy távirányítóval történő bezárás és kinyitás megoldotta.

Esetleg nincs egy reset-elés az autón amivel elfelejtene mindent és kezdenénk előről a tanítást, meg úgy mindent.:)

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:46 szucsfe részére

Hallani kellene, mert egy síma szelephézag probléma is lehet, de sok más is.
 Azt kellene kiszűrni, hogy a kopogás egy hengertől jön, vagy mind a négytől, de ehhez szakember kellene. A befecskendező kizárása jó.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:42 arde0902 részére

Csak a Mazda szerviz tud segíteni, mert az automata klímarendszerén egy öntesztet kell lefuttatni, ami nem bisztos, hogy eredményre vezet, mert értéket ad a szenzor, csak nem jót, így ezt nem biztos, hogy hibának érzékeli. Ha nem segített az önteszt, akkor ellenállás méréssel tudják meghatározni, hogy a mért hőmérséklethez, megfelelő ellenállás érték mérhető, vagy sem. Ha nem, csak akkor kell cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:36 Robot részére

Indítózásnál (300-as fordulat) 12,5 bar a minimum, és 17,5 a maximum.

Hengerenként maximum 2 bar eltérés lehet.

Gönczi | 2016-01-18 15:37

Üdvözletem,

azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy rendelkezem egy 2008-as mazda 6 (gh) kombival, diesel, 103KW . A problémám hogy a hidegben olyan elektromos szervó problémám lép fel hogy menet közben megszűnik az elektromos szervó kormányzásom majd ha az autómat leállitom újra tökéletesen működik. Lehet hogy 5km de lehet hogy 500km majd újra ugyan ez történik. Az aukumlátorom és a generátorom tökéletesen működik. A kérdésem találkozott-e már valaki ilyen jelenséggel és ha igen mi volt az oka?

 

rasotamas | 2016-01-18 14:13

Tisztelt Mazda-auto! Némi tapasztalatmegosztás: Korábban az alábbi kérdést tettem föl: Az alábbi videón látható hibajelenséget tapasztalom mínusz fokokban. Eddig nem volt hibakód, ma azonban beírt egy P0016-ot. Még annyit hozzátennék, hogy a hosszbordásszíj feszítőjét cserélnem kell, ha esetleg köze lenne a folyamathoz. https://www.youtube.com/watch?v=SCCy4MCAOHg Az a kérdésem, mi okozhatja a hibát, és mennyibe kerülhet kijavítani? Ami még fontos lehet: Hengerfejtömítés-csere óta jött elő.
Emellé társult, hogy kormány-végállásra lefulladt a motor alapjáraton.
Nos a probléma egy vezérműtengely- és vezérlés cserével megoldódott. Hengerfejezésnél a szaki “ügyesen” megkalapálta a vezérműtengelyt, azóta szépen megkopott a csapágyazása is, a szíjtárcsából is hiányzott egy darab.

banyek | 2016-01-18 09:32

Sziasztok.

 

Eladó MPS Kettős tömegű lendkerék (használt) 2005-2007-ig. Mazda 3 MPS ; MAzda 6 MPS, és CX-7-be jó). A szervizben, azt mondták nincs rossz állapotban. Persze, egy felújítás nem árt. Én csak úgy raknám vissza a gépbe. KB.  fele annyiból meg lehet úszni a dolgot, és 100.000 km-ert elmegy. Teljesen új LUK-os szettet rakattam be (Kuplung+ lendkerék). 123.000-nél cseréltettem.Hozzáteszem a kuplungom volt nagyon szar, de csak egyben cserélik garanciával. AZ árban meg tudunk egyezni, hiszen Én már nem veszem hasznát.

 

Képet tudok küldeni róla. Email címem: adorjan@anonym.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó