2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szmore36 | 2016-01-11 12:25

Azt elfelejtettem hogy van benne részecske szűrő is. Köszönöm

Szmore36 | 2016-01-11 12:22

Tisztelt Mazda autó nekem egy mazda6 143 lóerős dieselem van azt szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy amikor felmelegszik az olaj alapjáraton villogni kezd az olajnyomás lámpa olajgomba lett benne cserélve meg olaj is igaz nem a gyári hanem liqi moly olaj olyan 5000 kilométerrel ez előtt. Előre is köszönöm válaszát

dragonoid | 2016-01-10 17:06

Tisztelt Mazda Autó!

Önök javasolják-e a Xado revitalizáló adalékokat (motor,váltó,üzemanyagrendszer) 150000 km-t futott diesel Mazdába.

Az autó hibátlan, ezt szeretném hosszabb ideig megőrizni.

Attek | 2016-01-08 20:27

Tisztelt Mazda-auto,

Köszönöm a választ!!!

Lecseréltük az olajat, most már 2000 km utan eszik meg 1 litert.Ha reggel indítom, nem nagyon van füszje, szerintem a hideg motor miatt, tehát szerintem normális füstje van. Reggel 50 km megyek vele, ledolgozom a  napi 10 órát, beindítom és akkor viszont kegyetlenül füstöl, de csak kb 1 percik, utánna abszolút megszünik a füst. A füstnek olyan szaga van mintha a porlasztók nem porlasztanának rendesen, de ennek nem fekete a füstje.Most Hollandiában vagyok itt +8 fok van.

 

Rob84 | 2016-01-08 15:01 xejbo részére

Nagyon köszönöm! Már is nekik ugrok!

xejbo | 2016-01-08 14:39 Rob84 részére

Rob84 | 2016-01-08 11:54 mazda-auto.hu2 részére

Jól van, azért köszönöm. Még megpróbálok kitalálni valamit, de szerintem jó lesz németül is. Már az is sokat segíthet.

rich | 2016-01-08 10:53 geszti részére

vagy , írd meg a mail címed átküldöm a képet róla

rich | 2016-01-08 10:49 geszti részére

szia 2003 as hoz pont ma pakoltam ha kell a 14 13. kerületben van hívj fel , van sok minden hozzá amire már az enyémhez nincs szükség üdv Csaba a számom 06 30 967 55 56

 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-08 10:44 toth0413 részére

Pusi 65 felhasználónak igaza van, hogy a legkisebb ráfordítással kell kezdeni. A kompressziómérés egyértelműen az első lépés, csak az a gond, ha rendben is vannak az értékek, attól az olajlehúzó gyűrű még rossz lehet. A Pusi 65 által ajánlott anyagot nem ismerjük, mi a Xadó-t használjuk, és ha valóban csak kopás van, azon segít és 100.000 km-ig védi is a motort, de ha az olajlehúzó gyűrű ragadt le, vagy tört el, azon nem tud segíteni.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó