2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:58 szucsfe részére

 Ez csak a mi ajánlatunk, azaz az Autó-Expanzió Kft-é, mint a békéscsabai első hivatalos Mazda márkaszerviz.Bár be lehet jelölni a bölcső pozícióját, javasolt a futómű állítás.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:55 istrab részére

 A klímakompresszor kuplung, illetve annak szíjtárcsa csapágya volt ellenőrizve?

mazda-auto.hu | 2014-11-24 13:54 nagyand részére

 Nincs szükség gumigyűrűkre. Talán a hengerfej és a gázolaj nyomócsövek közötti tömítésekre (szimering) gondolhattak. Ha nem tömítenek, olajos a blokk.

wereb | 2014-11-24 13:50

T. Mazda Auto,

elsö generacios 1.8 benzines 6-osomhoz keresek hengerenkenti leömlöt. Nem vagyok biztos benne, hogy az, ami gyarilag van az auton az eleve egy hengerenkenti, csak egy hövedö pajzs takarja felülröl is, vagy pedig egy "bödön" -be ömlik le az összes kipufogocsatorna? A cel az lenne, hogy szebben, melyebben, "zsirosabban" szoljon a kocsi fordulaton, nem pedig tuning. Kerem adjon tanacsot, es ha tud, ajanljon termeket is!

Köszönettel, Vilmos

szucsfe | 2014-11-24 13:14 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszát. Ez csak a békéscsabai szakszervíz ajánlata, vagy ez érvényes a győri szervízre is? Úgy tudom, hogy mindenképp le kell szerelni a bölcsőt is a cseréhez. Ez után szükséges a futómű állítás is?

istrab | 2014-11-24 13:01

Kedves Mazda-Auto!

 

Segítségüket szeretném kérni, mert olyan problémám van, hogy a hosszborásszíj hajtásan ütemesen kerregő hang van.

 

A generátor nem rég lett felújítva (szabadonfutó csere, csapágyazás, szénkefék és csúszógyűrűk cseréje), valamint a vezetőgörgőket is megcsapágyaztattam, de a kerregés nem múlt el. (Sem a szíj, sem a feszítőelem, sem főtengely tárcsa nem üt/mozog)

A vezérműhajtás hibáját kizárhatjuk, ugyanis ha a hosszbordásszíjat levettük, a hiba egyből megszűnt.

 

Találkoztak hasonló problémával? Mi okozhatja?

 (3 autószerelő látta már, de nem tudtak dűlőre jutni vele...)

 

Segítséget előre is köszönöm!

 

 Üdv.: IG

nagyand | 2014-11-24 10:20

Tisztelt Mazda-autó!

 

Megvettem a porlasztócsúcs alátéteket (M6 2003év, 136LE Diesel), viszont ha jól vagyok informálva akkor a porlasztón van (vannak) gumigyürük is amiket ki kell cserélni.

Ezeket a gumigyürüket hol lehet beszerezni? mert ahol vettem a réz alátéteket ott nem tudják hogy milyen gumigyürük valók a porlasztóra.

Szeretném kérni ha tudják írják le a pontos cikkszámot vagy valami pontos infót hogy mi alapján vagy hol tudom ezeket beszerezni?

 

Segítségüket elöre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:13 szucsfe részére

 Valóban nagy eltérések vannak. Nálunk 238000,-Ft ez a szett, és 60000,-Ft a csere.

 

RÉSZLETEK IDE KATTINTVA!

 

 

 

 

 

 

 

 

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:10 wilout részére

 Márkaszervizben nem javítják, illetve Hollandiába kellene kiküldenünk, ezért általában nem gazdaságos. Nem ritka hiba, esetleg egy elektroműszerész segíthet, ha elviszed hozzá a kiszerelt CT tár modult.

mazda-auto.hu | 2014-11-24 09:08 TZ0505 részére

 Ehhez a típushoz nincs magyar nyelvű, illetve Magyarország térképet tartalmazó navi dvd. PL. X-Car link-kel lehet akár USB bemenetet is létrehozni, de ebben az évjáratban valószínűleg az alaplapon nincs aktiválva az ún. CD-tár bemenet, melyhez az említett eszközt kell csatlakoztatni.

Az autóban 150000 km van, de a szervizkönyv szerint túl van a 220000 km-es szervizen.

Erre nem tudok semmilyen vigaszt írni. Nem valószínű, hogy a szervizben elírták az óraállást.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó