2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BobbyEwing | 2014-09-03 15:44

Tisztelt Mazda Autó!

 

Köszönöm a választ. Elnézést kérek, viszont ha megoldható kíváncsi lennék valamennyi adatra, amit látnak a rendszerükben. (Mikor, milyen szervízmunkák lettek elvégezve és mennyi km-nél) Fontos lenne. Köszönöm szépen.

 

Üdv : Józsi

mazda-auto.hu | 2014-09-03 14:51 BobbyEwing részére

 Nincs digitális szervizkönyve, egyéb utolsó adat: 2009.11.16., 84756 km

devayandras | 2014-09-03 13:57

Magam részéről én is Shell V-Power Nitro+-t tankolok. És nincs semmi regenerációs gond, ahogyan a Mazda5 topicban írtam is.

murmuc | 2014-09-03 13:43 hefi6 részére

 Tisztelt hefi6!

Akkor árúld el nekem,hogy az én hatosom shell go-val miért üzemel hibamentesen több mint 35ekm óta.Vagy felhasználó probléma lesz nálad vagy rossz motor olaj volt-van benne,vagy a csúcsoknál jut-jutott a dpf-be olaj és attól dugult el.

hefi6 | 2014-09-03 11:54 mazda-auto.hu részére

 úgy néz ki megoldódott a hiba. rossz minőségű SHELL gázolaj került a rendszerbe amit nem birt eldolgozni, és eltömődött a dpf. az autó átállt szerviz módra, bekapcsolt minden elektronikus védelmet. ezen kívűl hibakód mentes volt, kapott egy kényszer regenerálást. én pedig jó tanácsot, hogy SHELL kutakat amilyen messze csak lehet, el kell kerülni... 

BobbyEwing | 2014-09-03 07:38

Tisztelt Mazda Autó!

 

Amennyiben lehetséges szeretném megtudni 2004es 6os autóm szervíz előzményeit. Alvázszáma: JMZGG14R201235756  Várom válaszukat. Köszönöm szépen.

 

Üdv: Józsi

Flingel | 2014-09-02 14:50 MazdaAuto részére

 Teljesen igaza van, azonban inkább arra értettem, hogy pl. a nagynyomású szivattyú üzemóraszámából, vagy más, még valószínűleg nem cserélt alkatrész működési idejéből, egyéb tárolók kiolvasásából talán belőhető a valós km óra állás. 

Természetesen egy komolyabb diagnosztikát, hibabehatárolást érdemesebb szakszervizben végeztetni.

alk3sh | 2014-09-02 14:01

Csak egy tapasztalat:

Autópiacra maximum nézelődni menjen mindenki itthon:( amíg be nemvezetik a kötelező adatszolgáltatást.

Saját tapasztalat bár szerencsére nem jártunk rosszul mert időbe feltűnt pár dolog meg odafigyeltem.Kinézett m6 kombi GT 147ezer km-el 3,5 milla volt árazva. Alvázszám és egy nemzetközi weboldal segítségével fél óra webes kutakodás és 4 € ellenértékért megtudtam hogy a kiszemelt jószág 217ezerrel volt árulva 1 évvel korábban Belgiumban (km állás 37 kép mellé az állapotról...). De az eladó már Németből hozta be... stb-stb.

Szerencse hogy a nagy szeretet és kívánalom nem vitt bele minket a vásárlásba... :)

 

Elsőnek ajánlanám az olcsóbb megoldást hibakód kiolvasás bárhol mint szakszervízbe mert azért belátható horribilis munkadíja van egyes szervizeknek. Ha több gond, probléma vagy rossz érték hiba van akkor már tanácsos megfizetni ahogy szervizes kolléga írta.

 

Ui: drágább nem mindig jobb....

 

 

MazdaAuto | 2014-09-02 13:48 Farsang részére

 Igen. 15 collos acélfelni a megfelelő gumiabronccsal elfér.

MazdaAuto | 2014-09-02 13:46 Flingel részére

 A hibakód olvasás csak részben segíthet. Azok értelmezése, illetve az egyéb javítások valószínűleg kevésbé járhatnak mellékvágányra futással egy nagy tapasztalatú Mazda márkaszervizben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó