2025. Március 14. Péntek - Matild

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szierika | 2014-09-07 19:58 Flingel részére

 Köszönöm a tippet! Igen, erre gondoltam én is, hogy nem valósak az adatok, kódolvasóval megnézettem, csak a légzsákot jelezte, hogy hibás, bár nem volt egyértelmű, de mást nem találtunk. Nagyon csendes volt a motor is, olaj tiszta, alaposan átnézettem, két külön szerelővel is, azt mondták hibátlan. Ezek a problémák az utóbbi 2 hónapban jelentkeztek. Az is lehet, hogy rossz a vezetéstechnikám, ki tudja. :))) Eddig ez nem merült fel bennem. Mindenképp kivizsgáltatom, remélem csak a befecskendezéssel van gond. 

 

tocsa5 | 2014-09-07 17:38

 Tisztelt mazdaauto

136le mazda 6 eddig nem vele semmi gond,olaj és üzemanyag szűrő csere óta nincs húzása és nagyon kormol gazadaskor. Mi lehet a baja?

 

BZ | 2014-09-07 15:19 ezsolt82 részére

Szia,

igen valószínűnek tartom, hogy a befecskendező(k) nem megfelelő működése okozza ezt a tünetegyüttest. A helyedben azok bevizsgálásával, és ezzel egybekötve a befecskendező-alátétek cseréjével kezdeném.

ezsolt82 | 2014-09-07 14:42

 Tisztelt Auto Expanzió.

 

egy 2004-es 2.0 Mazda 6 diesel auto boldog tulaja vagyok, és a minap az alábbiakra lettem figyelmes.
az auto kiváloan megy pedig 230ezer km-nél is több van benne, de ma valahogy furán rázkódós volt alapjáraton, nagyon fordulatszámnál semmi fura jelenség nem volt.

és borzalmasan füstöl alapjáraton, kis gázadásra mégjobban...
Ok hogy diesel, meg részecskeszürő nélküli...de alapjáraton sose eregetett fekete füstöt...

igy látatlanban lenne valakinek tippje mi lehet a hiba? vagy merrefelé induljak a hibakereséssel?

 

előre is köszönöm.

Zsolt 

Thomas0426 | 2014-09-06 21:07

 Sziasztok ! Arról szeretnék érdeklődni ,h rejtett antennát lehet -e feltenni 2003-as Mazda 6-os Kocsira.

horvathbalu | 2014-09-06 10:02

 Sziasztok. Egy 2008as Mazda 6 TE plus boldog tulaja vagyok egy hónapja. Most vettem észre hogy van benne egy Webasto feliratú doboz a motortérben. Lenne benne állófűtés? Hogyan kell programozni? Köszönöm.

Bela76 | 2014-09-05 21:47

Tisztelt Mazda Autó és mazdás társak!

 

Autóvásárlás előtt állok, és jónéhány Mazda után (3x 323F, Mazda 6 CD) ismét csak a Mazdánál kötöttem ki.

Családos ember révén a nagy méretű autók között néztem szét, és most egy benzines kombit vagy 5-ajtóst szeretnék a 2002-2005-ös évjáratú 6-osok közül.

Az 1.8 vagy 2.0-ás elég lenne, nincs szükségünk a 2.3-asra.

Nekem régebben (2004-től 2008-ig) egy 2.0 CD Evo II-m volt, amibe 125e km-t tekertem bele hiba nélkül, és teljesen meg voltam vele elégedve (persze akkor vadiúj volt!) - most mégsem a dízeleket nézegetem hanem a benzineseket, 2 okból is: már nem autózunk annyit mint évekkel ezelőtt (20e körül évente) illetve túl rizikósnak tartom a dízeleket ennyi idős korukban (kettőstömegű lendkerék, turbó, stb. miatt).

Tudna valaki azzal segíteni, hogy a benzines modellek esetében vannak-e tipikus hibák a motorral, a hajtáslánccal illetve az elektronikával? Vásárlásnál milyen apróságokra érdemes leginkább figyelni?

Illetve mik azok amiket megvétel után ajánlatos cserélni, az autó bizonytalan előítéletére való tekintettel?

 

Előre is köszönettel: V. Béla

Ηλίας | 2014-09-05 17:28 alk3sh részére

 Típushibák illetve dolgok amire figyelni kell vásárlás előtt -nem az általánosak- valóban hasznosak lennének, ha vannak ilyenek. 

MazdaAuto | 2014-09-05 14:31 man200 részére

 A megfogalmazás alapján nem teljesen értem a kérdést. Az autónak csak 2011-től van digitális szervizkönyve. Az utolsó bejegyzett szerviz: 2013.09.05., 82340 km.

MazdaAuto | 2014-09-05 14:26 Mikula részére

 A korróziós garancia érvényesítése mindig egyedileg, helyszíni kárfelméréssel, és többek között a Mazda Motor Hungary-nek küldött fényképek alapján zajlik. A fórum keretein belül nem lehetséges. Bármelyik hivatalos Mazda márkaszerviz segíthet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó