2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sargaj | 2014-03-18 15:27

 Tisztelt Szakértő, kedves Fórumtársak!

 

Autóvásárlás előtt állok, leginkább a mazda 6 fogott meg (2003-2005 körüliek, az anyagi korlátok miatt).

Viszont nem tudok dönteni, hogy benzineset, vagy dieselt vegyek, valamint, hogy mennyire bírja az autó a sokszázezer km-t.

Akkor kezdeném: )

Dieselből az erősebbet néztem, a 136 lovas 2.0 motorral, találtam is egy jót, végig szervízelve márkaszervízben, lendkerék-kuplung is cserélve, viszont 310ezer km vna benne. Meg merjem venni ezt? Mennyit tudna még megbízhatóan elmenni? (én csak évi 10-15ezret mennék vele, viszont nem szeretném alkatrészre költeni az autó árának a felét még)

Benzinből igazából majdnem mindegy, hogy 1.8 vagy 2.0 (1210LE és 141LE), bár azt olvastam,h lényegesen jobban mozgatja a kasztnit a kétezres motor és még csak nem is fogyaszt többet. Viszont itt is akad olyan, a jóárához cserében 270-300ezer km-t futott. 

Kérdésem az lenne, hogy ha szervízkönyves a kocsi, akkor melyiket érdemesebb inkább megvenni, melyik motor az "olcsóbb" ennyi km után?

 

előre is köszönöm

kiskumi | 2014-03-18 08:14 mazda-auto.hu részére

 Szomorú lettem. Az új nagyon drága, a bontott meg lutri.

mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:13 jakuszoli részére

 Célszerű lenne egy befecskendezési hengerteljesítmény korrekciót lefuttatni. Ha ez nem futtatható le, mert pl. nagyobb a hengerek közötti eltérés, illetve valamelyik befecskendező nem tökéletes, akkor a következő lépés lehet a befecskendező alátétek cseréje, kompresszió méréssel. Ha ezután sem működik a korrekciós programozás, akkor valószínűleg nagyobb kiadással kell számolni, pl. befecskendező. 

mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:08 purcymano részére

 Elsősorban a műszerfal áramellátására gyanakodnék. Talán testelési hiba.

mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:04 kiskumi részére

 A DPF előtti (2005.07) nem újítható. Az újabb RF7J-hez tudunk befecskendező fejet szerezni.

kiskumi | 2014-03-18 07:53

 Tisztelt Fórumtársak! 

Tud valaki olyan helyet, ahol porlasztócsúcsot újítanak fel?

Keresgéltam a neten de csak olyat találtam, hogy a Densot nem lehet, mert nincs rá technológia. Ez igaz?

 

Zsoty 

 

purcymano | 2014-03-17 21:54 lehozsoci részére

 Helló!

 

Köszönöm az ötletet. Egyenlőre nem tudom kipróbálni mert közben el kellet húznom külföldre erre a hétre, de holnap viszi a párom egy szakihoz, mindenképp beszélek vele és kipróbáljuk.

Ha van eredmény ideírom!

A tegnap írt akksis dolgot is kipróbáljuk, hátha....

Köszi szépen!!!

jakuszoli | 2014-03-17 21:42 mrkopasz1980 részére

 Üdv! Ha sikerül a probléma végére érni,mindenképp szólok.

sollag | 2014-03-17 21:41 pusi65 részére

Helló! Ugyanez a motorom van. Nekem a légszűrőházon lévő tölcsér lazult fel, az adott 1600-1800 között zörgő / morgó hangot. Üdv, S

jakuszoli | 2014-03-17 21:40 confiance részére

 Köszi, megpróbálom,hátha segít!

:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó