2025. Január 24. Péntek - Timót
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
MAZDA RX-8 tulajdonosok figyelmébe! Mazda-auto fázisok
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
sargaj | 2014-03-18 15:27
Tisztelt Szakértő, kedves Fórumtársak!
Autóvásárlás előtt állok, leginkább a mazda 6 fogott meg (2003-2005 körüliek, az anyagi korlátok miatt).
Viszont nem tudok dönteni, hogy benzineset, vagy dieselt vegyek, valamint, hogy mennyire bírja az autó a sokszázezer km-t.
Akkor kezdeném: )
Dieselből az erősebbet néztem, a 136 lovas 2.0 motorral, találtam is egy jót, végig szervízelve márkaszervízben, lendkerék-kuplung is cserélve, viszont 310ezer km vna benne. Meg merjem venni ezt? Mennyit tudna még megbízhatóan elmenni? (én csak évi 10-15ezret mennék vele, viszont nem szeretném alkatrészre költeni az autó árának a felét még)
Benzinből igazából majdnem mindegy, hogy 1.8 vagy 2.0 (1210LE és 141LE), bár azt olvastam,h lényegesen jobban mozgatja a kasztnit a kétezres motor és még csak nem is fogyaszt többet. Viszont itt is akad olyan, a jóárához cserében 270-300ezer km-t futott.
Kérdésem az lenne, hogy ha szervízkönyves a kocsi, akkor melyiket érdemesebb inkább megvenni, melyik motor az "olcsóbb" ennyi km után?
előre is köszönöm
kiskumi | 2014-03-18 08:14 mazda-auto.hu részére
Szomorú lettem. Az új nagyon drága, a bontott meg lutri.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:13 jakuszoli részére
Célszerű lenne egy befecskendezési hengerteljesítmény korrekciót lefuttatni. Ha ez nem futtatható le, mert pl. nagyobb a hengerek közötti eltérés, illetve valamelyik befecskendező nem tökéletes, akkor a következő lépés lehet a befecskendező alátétek cseréje, kompresszió méréssel. Ha ezután sem működik a korrekciós programozás, akkor valószínűleg nagyobb kiadással kell számolni, pl. befecskendező.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:08 purcymano részére
Elsősorban a műszerfal áramellátására gyanakodnék. Talán testelési hiba.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:04 kiskumi részére
A DPF előtti (2005.07) nem újítható. Az újabb RF7J-hez tudunk befecskendező fejet szerezni.
kiskumi | 2014-03-18 07:53
Tisztelt Fórumtársak!
Tud valaki olyan helyet, ahol porlasztócsúcsot újítanak fel?
Keresgéltam a neten de csak olyat találtam, hogy a Densot nem lehet, mert nincs rá technológia. Ez igaz?
Zsoty
purcymano | 2014-03-17 21:54 lehozsoci részére
Helló!
Köszönöm az ötletet. Egyenlőre nem tudom kipróbálni mert közben el kellet húznom külföldre erre a hétre, de holnap viszi a párom egy szakihoz, mindenképp beszélek vele és kipróbáljuk.
Ha van eredmény ideírom!
A tegnap írt akksis dolgot is kipróbáljuk, hátha....
Köszi szépen!!!
jakuszoli | 2014-03-17 21:42 mrkopasz1980 részére
Üdv! Ha sikerül a probléma végére érni,mindenképp szólok.
sollag | 2014-03-17 21:41 pusi65 részére
jakuszoli | 2014-03-17 21:40 confiance részére
Köszi, megpróbálom,hátha segít!
:)