2025. Március 10. Hétfő - Ildikó
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda logó történelem.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
sargaj | 2014-03-18 15:27
Tisztelt Szakértő, kedves Fórumtársak!
Autóvásárlás előtt állok, leginkább a mazda 6 fogott meg (2003-2005 körüliek, az anyagi korlátok miatt).
Viszont nem tudok dönteni, hogy benzineset, vagy dieselt vegyek, valamint, hogy mennyire bírja az autó a sokszázezer km-t.
Akkor kezdeném: )
Dieselből az erősebbet néztem, a 136 lovas 2.0 motorral, találtam is egy jót, végig szervízelve márkaszervízben, lendkerék-kuplung is cserélve, viszont 310ezer km vna benne. Meg merjem venni ezt? Mennyit tudna még megbízhatóan elmenni? (én csak évi 10-15ezret mennék vele, viszont nem szeretném alkatrészre költeni az autó árának a felét még)
Benzinből igazából majdnem mindegy, hogy 1.8 vagy 2.0 (1210LE és 141LE), bár azt olvastam,h lényegesen jobban mozgatja a kasztnit a kétezres motor és még csak nem is fogyaszt többet. Viszont itt is akad olyan, a jóárához cserében 270-300ezer km-t futott.
Kérdésem az lenne, hogy ha szervízkönyves a kocsi, akkor melyiket érdemesebb inkább megvenni, melyik motor az "olcsóbb" ennyi km után?
előre is köszönöm
kiskumi | 2014-03-18 08:14 mazda-auto.hu részére
Szomorú lettem. Az új nagyon drága, a bontott meg lutri.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:13 jakuszoli részére
Célszerű lenne egy befecskendezési hengerteljesítmény korrekciót lefuttatni. Ha ez nem futtatható le, mert pl. nagyobb a hengerek közötti eltérés, illetve valamelyik befecskendező nem tökéletes, akkor a következő lépés lehet a befecskendező alátétek cseréje, kompresszió méréssel. Ha ezután sem működik a korrekciós programozás, akkor valószínűleg nagyobb kiadással kell számolni, pl. befecskendező.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:08 purcymano részére
Elsősorban a műszerfal áramellátására gyanakodnék. Talán testelési hiba.
mazda-auto.hu | 2014-03-18 08:04 kiskumi részére
A DPF előtti (2005.07) nem újítható. Az újabb RF7J-hez tudunk befecskendező fejet szerezni.
kiskumi | 2014-03-18 07:53
Tisztelt Fórumtársak!
Tud valaki olyan helyet, ahol porlasztócsúcsot újítanak fel?
Keresgéltam a neten de csak olyat találtam, hogy a Densot nem lehet, mert nincs rá technológia. Ez igaz?
Zsoty
purcymano | 2014-03-17 21:54 lehozsoci részére
Helló!
Köszönöm az ötletet. Egyenlőre nem tudom kipróbálni mert közben el kellet húznom külföldre erre a hétre, de holnap viszi a párom egy szakihoz, mindenképp beszélek vele és kipróbáljuk.
Ha van eredmény ideírom!
A tegnap írt akksis dolgot is kipróbáljuk, hátha....
Köszi szépen!!!
jakuszoli | 2014-03-17 21:42 mrkopasz1980 részére
Üdv! Ha sikerül a probléma végére érni,mindenképp szólok.
sollag | 2014-03-17 21:41 pusi65 részére
jakuszoli | 2014-03-17 21:40 confiance részére
Köszi, megpróbálom,hátha segít!
:)