2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


confiance | 2014-03-17 20:25 jakuszoli részére

 légtömegmérő vagy egr szelep......pillangoszelep....mind 3rom tisztitása  egy probát meg er .....

crc tisztitó spray 1800ft bardi légtömegmérő

egr 1600ft spray 

féktisztitó pillango  szelepnek .

mrkopasz1980 | 2014-03-17 17:55 jakuszoli részére

 Üdv!

Ugyan ez az autóm van, de nekem csak ez a csörgés a gond. 1450-1500 fordulat közt. Ha sikerül valamit kiderítened, légyszi írd meg. Nekem még nem sikerült előre jutnom a dologban.

lehozsoci | 2014-03-17 11:15 purcymano részére

 Szevasz!

Ha kiolvasnád a hibakódokat valoszínű hogy sok "U" kódot találnál ami igazából CAN BUS communikációs hibáról értesítene...de feleslegesen. Leellenőrizni a CAN BUS rendszert elég egy egyszerű multimeter. A következőt kell tenned. LEVENNI AZ AKKU SARUT!-KÖTELEZŐ! Az OBD csatlakozón mérni egy ellenállást a HI CAN BUS rendszeren. A OBD csatlakozón kell mérni egy ellenállást. Az OBD a műszerfal alatt van, a PIROS ÉS A KÉK vezetékeken mérve 60 ohm ellenállást kell hogy mérj! a CAN BUS rendszeren a két végpont mint PCM and IC két ellenállás van beépítve egyenként 120 Ohms.

Sok szerencsét...

jakuszoli | 2014-03-17 09:31

 Sziasztok! 2006-os 143LE-s Mazda 6-osról van szó. Adott fordulatszámnál,ami olyan 1400-1800, csörgő-zörgő hang jön a motortér felől. Így látatlanban van valami tippetek,mi lehet az? Olvastam olyat,hogy akár az EGR is lehet.

Illetve a másik gond: néha erősen,néha gyengébben hullámzó a motor fordulata.Van amikor nem látszik a fordulatszám mutatón,de hallatszik,van amikor a mutató is jelzi,mutató szerint olyankor kb fél-egy jelzésnyit ugrál.

 

Köszi

pusi65 | 2014-03-16 23:00 kunokbalint részére

 2004-es kis dízeles, kombi, 5 fok váltóval 4.8 és 7.6 között. 120-al, szép idő, +10 fok, 2 fő csomaggal, klíma nélkül, 2.3 bar Barum Polaris2 gumival, M3-ason, Mobil premium dízellel, 5.5-5.8 között. Nyáron 120-al,  klímával +36 fok mellett +22 fokra állítva, Bridgestone gumi, Rómáig 5 fő max. terheléssel 6.5-7.0,  Egyedül, itthon, klíma nélkül, 80-100-al 4.8-5.0 Ezek számolt fogyasztások, nem a kijelző adatai - tehát pontosak. :)

 

pusi65 | 2014-03-16 23:00 kunokbalint részére

 2004-es kis dízeles, kombi, 5 fok váltóval 4.8 és 7.6 között. 120-al, szép idő, +10 fok, 2 fő csomaggal, klíma nélkül, 2.3 bar Barum Polaris2 gumival, M3-ason, Mobil premium dízellel, 5.5-5.8 között. Nyáron 120-al,  klímával +36 fok mellett +22 fokra állítva, Bridgestone gumi, Rómáig 5 fő max. terheléssel 6.5-7.0,  Egyedül, itthon, klíma nélkül, 80-100-al 4.8-5.0 Ezek számolt fogyasztások, nem a kijelző adatai - tehát pontosak. :)

 

kunokbalint | 2014-03-16 22:22

 Üdv!

2006-os (5.hó) Mazda 6 kombim van, 6 gangos váltóval, 89 kilowattos dízelmotorral.
Átlagban 6-6.5 literrel jövök ki fogyasztásban, közúton használva, egyhuzamban 350 kilómétert, összesen négy személlyel és cuccainkkal. Utazósebességünk pedig 120km/h amit próbálok tartani, dinamikusan használom.
Ismerősömnek pedig 1.9-es dci-s Rönyója' van, ő pedig 5.5 liter felé nem tudja vinni.
Ma ebben a szeles, viharos időben, kiszámolva 7,5 litert számoltam fogyasztásnak amit már sokallok.
Szépen megy az autó, egy szavam sem lehet rá, de nekem szokatlanul magasnak találom a fogyasztását, 6,2 liter volt a legalja amit olajcsere után tudtam csinálni ugyan ilyen használatnál, nem tudom hogy van-e köze az olajcserlhez a fogyasztás.
Nektek mennyit esznek a hasonló motosorok?

pusi65 | 2014-03-16 20:33 purcymano részére

 Lehet, hogy meredeket mondok: Milyen az akku állapota? Volt hasonló jelenség nálam. Valami oknál fogva az akku gyengült állapota rejtélyes dolgokat művelt. Új akkuval megoldódott. 

purcymano | 2014-03-16 19:50

 Sziasztok!

 

Rég írtam ide mert rég volt gond az autóval, de most sajna van, és nagyon nehéz lesz megtalálni.... :-(  (Mazda6, 2003, diesel, 89KW)

Szóval az lenne hogy egyszer csak menet közben megszünt a műszerfal létezni (órák kifeküdtek és kigyulladtak a hibalámpák, de az utó változatlanul ment tovább.

Első reakció a megállás, biztosítékok átnézése volt, persze nem oldotta meg a hibát.

Jelenleg világít a motorlámpa, az abs lámpa, és a felkiáltójel. Nem világít sohasem a tempomat, pedig működik. Nem megy a fedélzeti számítógép. Nem mutat semmit a motorhőfok mutató a fordulatszámmérő, és a sebességmérő. Az üzemanyag szintjelző viszont működik. Az autó működik, használható, csak ki van purcanva a műszerfal. Ami még érdekes, hogy az ABS is működik, pedig világít a lámpája. Diagnosztikát rádugva az a hiba hogy nem lehet kapcsolatot létesíteni a gépjárművel. Volt már szerelőnél, többnél is, de senki nem talált semmit. Eddig annyi tipp van hogy valahol meg van szakadva a CAN-BUS egyik szálja, de az nincs meg hogy hol. Most jönne a nagy tanácstalanságban az, hogy autó szétszed, és szépen sorban kicserél mindent amíg meg nem szűnik a hiba. De ezt meg ki győzi pénnzel? Szóval azt szeretném megkérdezni, valakinek volt-e ilyen problémája, vagy csak van-e ötlete hogy hol, hogyan keressük a hibát? Esetleg,  ha Ti, a Mazda-autó.hu tudnátok valamai bíztatót mondan, nagyon megköszönném! Elvinni békéscsabára egyenlőre nem tudom, mert én az ország másik felében, Zalaegerszegen lakom, de ha úgy lesz valami megoldás akkor elviszem (nem tudom, hogy így el merjek-e indulni ilyen messzire, megy-e rendesen a motorvezérlés, vagy vészüzemmódban van?). Egyszer már voltam nálatok egy Intecooler cserén, akkor is Ti voltatok akik normális áron, és ügyesen megoldottátok a problémám! 

 

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

confiance | 2014-03-14 17:50 stuszi részére

 egy fél tank etanol........kb 30liter keverésnek 8 liter 95 ös......hidd el jo lesz . és néha nyomd meg a gépet ne kiméld .......ugy értem huzasd meg 2 3 4 esben jol.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó