2025. Március 5. Szerda - Adorján
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
dana | 2013-10-24 10:47 baloghzsolt részére
Amiket felsoroltál az került 300e-be? :O
mazda-auto.hu | 2013-10-24 10:07 Leevy részére
Az elfogy az olaj mekkora mennyiséget jelent? Első körben a szelepszár szimeringeket érdemes kicserélni, mert a henger-dugattyúgyűrű probléma jóval ritkább. Sajnos egy működés közbeni olajelfogyás, és emiatt kialakuló túlzott alkatrész, illetve olajhőmérséklet véglegesen károsít egyes alkatrészeket.
Érdemes lenne alvázszám alapján az autó szerviztörténetét ellenőrizni. Egy kimaradt, vagy jóval a 20000 km-es periódust meghaladó olajcsere is hasonló következményekkel jár.
mazda-auto.hu | 2013-10-24 10:00 baloghzsolt részére
Valószínűleg a hozam/nyomás szabályzó szelep hibája okozza a problémát. Postai utánvéttel is rendelhető.
Leevy | 2013-10-24 08:54
Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!
Vásároltam pár hónapja külföldről egy 2009-es 1.8 benzines Mazda 6-ot 123.000 km-rel. Mindjárt cseréltettem benne olajat, olaj- és légszűrőt. Azt tapasztalom, hogy kb. 600-1000 km alatt elfogy belőle az olaj, újra kell töltetnem.10w- 40-es és 30-as olajjal is ez történik. Folyás nem tapasztalható. Van megoldási javaslata valakinek?
baloghzsolt | 2013-10-23 22:50
Szevasztok vásároltunk egy mazda6 dieselt a nyáron, 2004es136lovas kicseréltettük az olajat és a szűrőket.kb párhéttel az után olyan prébléma merült fel hogy reggelente nem indul vagy ha ekkapja beindul és vissza le is áll nem egyenletes az alapjárat kicsit járatom a motort elindulás után hosszabb kuplungozásnál menetközben leáll .el megy a szervó nagy a kanyar szemben teherautó a kormány nehéz:elvittem 1 szaki hoz ő kinyomatott valami pumpával 1csomó gázolajt mert szerinte levegős a rendszer és lás csodát minden inditásnál indult de reggel megint csak meg makacsolta magát:oké másik szerelő az kicserélte az izzitógyerty az nap rendben reggel ugyanaz
a probléma eddig 300ezer minusz ja és a számítogépes diagnosztika szerint minden rendben.EGRszelep is lett takarítva .keserű száj izzel kérdezem mi lehet a gond?
előtte citroen xsaránk volt had ne soroljam mennyi lóvétol szabadított meg a szervizelése.miért nem vettünk inkább 4karikás németet?Ja és később nappal semmi gond vele.Valaki adjon tanácsot .Azt mondják a tudományos fő munkatársak szerintük falslevegőt szív valahol.
perendi.marci | 2013-10-23 14:26
perendi.marci | 2013-10-23 14:21
Kedves Mazda Fórumozók!
2005.ös évjáratú 136LE Dízel Mazda 6-osom van (pár hete vettem) .
A kérdésem az lenne, hogy (a mellékelt képen bejöltem), találtam 3 vékony csövet, ami egy T- elosztóval van összekötve, de elötte van valami alkatrész ami a légszürőből jön ki, 3 csőcsatlakozóval.
A kérdésem az lenne, hogy valaki meg tudná mondani, hogy az mi, vagy mi a szerepe vagy nagy gond e hogy ki van kötve?
Köszönöm!
dana | 2013-10-22 10:30 mazda-auto.hu részére
Én szétszedtem a szervómat, kitakarítottam a szűrőt is benne, szimeringet is cseréltem. Új olaj került bele és sajnos most is mint előtte meg van a végállásnál a kis morgó hang.
dana | 2013-10-22 10:27 BobbyEwing részére
Nem inkább morgó hangja vna a a végállásnál a szervónak?
mazda-auto.hu | 2013-10-22 08:03 BobbyEwing részére
Nem normális , ha a szervórásegítő pumpa nyiszorog. A leggyakoribb ok, alacsony folyadékszint, de a pumpa hajtószíjával, tárcsájával, vagy magával a pumpával is lehet
gond.
A fékezésre már válaszoltam, valószínűleg a nyergek, vagy akár a dugattyúk nem mozognak könnyedén.