2025. Március 5. Szerda - Adorján
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
littlerock79 | 2013-10-24 22:03 baloghzsolt részére
32-60.000 attól függ kitől veszed... Ha pesti vagy, akkor tudok adni egy próbadarabot, ami használt, de jól működik. Kb 10-15%-os ingadozást mutat, ami többek szerint elfogadható, de inkább lecseréltem. most olyan 3-5% -os az alapjárati ingadozás az új szeleppel. Ha a méréskor jelentős ingadozást mutat - ezt hidegen kéne megmérni- akkor érdemes egy cseredarabal is próbálkozni. Ha javul, akkor ott a baj....
baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?
baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?
baloghzsolt | 2013-10-24 18:42 dana részére
A közelében, és még nincs rajta téligumi
baloghzsolt | 2013-10-24 18:37 littlerock79 részére
köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek
baloghzsolt | 2013-10-24 18:36 littlerock79 részére
köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek
littlerock79 | 2013-10-24 15:15 baloghzsolt részére
Ha tudnál szerezni egy SCV szelepet, és kipróbálni azt, akkor előbbre lennél, illetve alapjárati rail nyomást kellene mérni amit a diagnosztikai műszer is tud...
dana | 2013-10-24 11:11 perendi.marci részére
Láttam olyat hogy az örvényáram vezérlés le volt dugózva, és így csak a turbogeometriát vezérelte ez a vákuumág. Úgy tudom, hogy az örvényáramkeltő pillagószelepeknek elvileg annyi a feladata, hogy alapjáraton tökéletesebb legyen az égés, kevesebb a károsanyag kibocsátás. Egy tengelyen keresztül a 8 légbeömlő nyílásból 4-et , hengerenként 1-et lezár, vagy félig lezár, stb. Hengerenként 2 nyílás van. Ha adsz egy pici gázt, akkor ezeket a szelepeket azonnal nyitja, ezt lehet hallani a motor hangján is. Alapjáraton van egy kis morgó-búgó hangja, és ha gázt adsz akkor ez azonnal megszűnik. Ha neked nincs változás a hangban, akkor valószínű le van dugózva.
dana | 2013-10-24 11:03 perendi.marci részére
Én úgy tudom, hogy az a kis ház amiből kijön a 3 csőcsatlakozó (ami neked nincs bekötve, hanem egy T-vel össze van kötve), az egy amolyan vákuumpuffer. Tehát zárt, nincs összeköttetésbe a levegőszűrő házzal. Az egyik csatlakozója közvetlenül a vákkumszivattyúra van kötve, a másik a turbogeometriának adja a vákuumot, a harmadik pedig azt hiszem hogy az örvényáram pillangószelepeknek. A kis doboz feladata, hogy ha valamelyik szelepet mozgatni kell a vákuummal, akkor ne legyen hirtelen vákkumesés, hiszen ebben a kis dobozban "tárolódik" egy kis vákuum. Tehát ha az egyik ágon elmegy a vákuum, a másiknak még biztosít a dobozka vákuumot. Ha mint neked, a T-vel vannak összekötve a csövek, akkor működik a rendszer, de lehet hogy nem tökéletesen. Tehát kap mindenki vákkumot, csak amikor valamelyik szelepen vezérlés van, akkor a másiktól is lehet elszökik a váákum. Lehet azért kötötték ki, mert lyukas a dobozod, valahol elereszt.
dana | 2013-10-24 10:47 baloghzsolt részére
Amiket felsoroltál az került 300e-be? :O