2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


454.casull | 2013-07-27 09:32 noejreka részére

 Amúgy mindegyik eddigi leírásban azt olvastam,hogy ne tedd a gyermeket előre,csak ha muszáj(még ha kikapcsolható is a zsák),mert nem biztonságos neki ott!Hátul a helye a drágáknak,ott vannak óvva rendesen.Esetleg nézhetsz egy olyan kiegészítő panoráma-belső tükröt bele,amivel az anyuka egyedül is szemmel tarthatja a picit a hátsó ülésen is!

454.casull | 2013-07-27 09:26

 Hát nekem van egy letöltve,208.8 Mb,ha gondolod valahogy átküldhetem.Ja és naaaagy gratula a kis jövevényhez!Ha két napos akkor látom az utánajárás volt az első dolgod a kijózanodás után!

noejreka | 2013-07-27 09:11

 Sziasztok

Casuli:

Nem nem pakoltam be a kislányom a elsö ülésre ,se hátra még. Az az igazság hogy 2 napja született és még korházban van :-)Tegnap vásároltam isofix talpat (maxi cosi) a bébihordozohoz , hogy könnyebb legyen ki be rakosgatni a ülést.

A mazdimba nics elöl isofixes csatlakozo , igy mindenképp hátul marad a baba. Anyukának gondoltam segitség ,ha kikapcsolható a légzsák és mellette van a pici, de így inkább nem reckérozok a légzsák kikapcsolásával( kulcsal nálam nem megoldhato)

marad a hátsó ülésen a bébihordozo.

Köszönöm az informáciot, esetleg ha valakinek van infoja hol tudnék beszerezni magyar kézikönyvet a mazdimhoz , az létszi irjon.

Köszi 

Sziasztok

 

 

Sajnos nincs magyar nyelvü könyve , így nem tudtam utánna nézni :-(

 

454.casull | 2013-07-26 22:32 Fecó részére

 Hát ez sajnos ennyira nem egyszerű és nem is mondtam teljesen jól meglehet.A lényeg,hogy deaktiváláshoz speciális gyerekülés kell,a simával aktív maradhat.Ha világít a az ellenőrző lámpa a klíma-gombok alatt akkor deaktív a rendszer.Ha induláskor világít majd kb. 6 mp múlva elalszik,akkor éles.Ha nem ül senki ott akkor sem fog világítani.Menetiránynak háttaligyerekülést pl nagyon nem javasolja a könyvecske!Legjobb lenne,ha el tudnál egy ilyet olvasgatni,mert nem babra megy,főleg ha gyerekülés miatt kérdezted.Légyszi nyugtass meg,hogy eljutott hozzád ez az infó és nem pakoltad a kisembert a légzsák útjába!

Fecó | 2013-07-26 21:11 454.casull részére

 Na a ráncos előttiről ezt így nem tudtam :(,de a lényeg hogy így deaktíválja magát!

Köszi.

454.casull | 2013-07-26 21:03 noejreka részére

 Nekem is a ráncfelvarrott van,aminél ahogy az előttem szóló írta,a kormány mellett(DSC és műszerfal-világítás kapcsolók között) lehet kikapcsolni a sluszkulccsal.A használati útmutató szerint a régebbi típusnál deaktiválja magát,ha gyerekülés,vagy csomag van az ülésen.Ekkor a hifi fölötti passanger airbag visszajelző lámpa az előzőektől eltérő módon világít.

Fecó | 2013-07-26 19:18 noejreka részére

 Szerintem igen,(bár én egy 2006-s,facelift díeselt hajtok,ott a kormánytól ballra,az indítókulcsal kapcsolható ki).

noejreka | 2013-07-26 12:30

 Sziasztok

 

Segitséget szeretnék kérni , van e  utasoldali légzsák kikapcsolására lehetöség a Mazda 6 ban?

2004.11 havi 2.0 dizel mazdi tulajdonos vagyok

 

 

 

454.casull | 2013-07-24 16:16 mazda-auto.hu részére

 Igen, én is köszönöm, ez kiindulási pontnak elég lesz.Lehet kipróbálok valami motortisztító adalékot,hátha a gyűrűfészek szennyezett.Van valakinek valami tippje ez ügyben?

T76Viktor | 2013-07-24 15:36 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a részletesebb kifejtést. Ahogy most áll a helyzet, mivel nem észlelek látható,

hallható hibákat, előbb megpróbálok a vezetési stíluson változtatni. Motorféket pl. használok

rendesen, ezek szerint ha kevesebb olaj fogy több "pedálozgatás" hatására, akkor az lehet,

hogy kopott szelepszár szimering...meglátjuk.

További sikeres szervizelést,

Viktor

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó