2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:48 skee81 részére

 Erre sajnos nem fogok tudni "kézzelfogható" választ adni. Nem jellemző ez a panasz, így az autó vizsgálata nélkül nincs kiindulási pont.

mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:43 Vanya részére

 2005.04.20-án 98110 km-nél kettős tömegű lendkereket cseréltek, a szervizelésekről nincs adat.

mazda-auto.hu | 2013-07-12 09:34 dg77 részére

 

 2008.11.14., 3km,

2009.11.24., 22485 km

2010.11.15., 43705 km

2011.11.17. 55301 km

2012.11.16. 67533 km

 

 

Magyarországon történtek a fenti szervizmunkák.

csoki73 | 2013-07-11 23:35

Tisztel mazda-auto.Szeretnek majd vasarolni egy mazda6 mps-t.Mi a velemenyetek erol a mazdarol.

csoki73 | 2013-07-11 23:29 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda.auto.Koszonom nyors valaszat.

skee81 | 2013-07-11 11:36

Tisztelt Mazda-Auto!

 

2010-es 6-os mazda (2.0 benzin), futómű kopogás után nyomozok, hogy találkozott-e már ilyennel valaki. A kopogás kb 35e km-nél kezdett jelentkezni idén tavasszal. Jelenleg győzködjük egymást a Mazda HU-val, hogy ez nem normális dolog, még akkor sem, ha szemrevételezéssel láthatóan semmi változás nincs az első futóműben, sem rázópadon és egyéb műszeres módon elváltozást nem sikerült kimutatni. Ettől függetlenül, mind üresben, mind sebességben, kissé egyenetlen úton már gurulva is az első futómű felől erős kopogó hang hallatszik. Fekvőrendőrön lassan átgurulva is, főleg lefelé jövetkor, de murvásabb úton gurulva a leginkább. 35e km-ig ilyen probléma nem volt.

Szeretném megkérdezni véleményüket, hogy ezzel hogyan lehetne foglalkozni, tekintettel arra, hogy a garancia hamarosan az autóra lejár. Illetve ha valakinek van hasonló tapasztalata, megköszönném ha megosztaná velem.

 

Üdv,

skee

Vanya | 2013-07-10 20:24

Tisztelt Mazda-auto!

az alábbi alvázszámu  JMZGY19T201153329 auto szervíztörténete érdekelne. köszönöm!

dg77 | 2013-07-10 17:18

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Az alábbi alvázszámű Mazda 6-os "előtörténetről" (javítás, kötelező cserék stb.) szeretnék érdeklődni:

 

JMZGH14F701201666

 

Köszönettel!

Hebo1179 | 2013-07-10 10:58 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszukat!

mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:40 tocsa5 részére

  A sebességváltó le-fel-szét-össze -szerelése önmagában nettó 52800,-Ft. Utána derül ki, hogy mit kell belül cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó