2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:37 N.I. részére

A turbó mechanikus vezérlését (geometria)nem szokták módosítani esetleges DPF kiszereléskor. Márpedig most csak egy típusazonos turbócsere történt, és megváltozott az autó viselkedése. A DPF kiszerelése pedig az elektronika módosítása nélkül nem lehetséges. Különben előtte sem működött volna jól az autó.

tocsa5 | 2013-03-18 14:50

Köszönöm a válaszát!

N.I. | 2013-03-18 12:34 nagyand részére

Légzsák hiba visszajelzés nagyon sokszor a töltés hiány miatt jelentkezik. generátor javításnál a visszajelzőkábel szála rendesen visszakerült ? ill.a nagy csatlakozóba az akku mellett nincs kontakthiba ?

N.I. | 2013-03-18 12:30 Zozyka részére

Hali , DPF szűrő van vagy volt a kocsiba ? mert ha eltávolításra került és nem lett módosítva az elektronika akkor lehetséges a jelenség. ( nincs meg a gyári fojtás a többi beállításhoz képest )

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:19 nagyand részére

Elvileg a generátor szabadonfutó cseréjének csak annyi köze lehet a légszák hibajelzés megszűnéséhez, hogy le volt szerelve az akkusaru, így törlődhettek egyes hibakódok.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:16 tocsa5 részére

Nem feltétlenül a lendkerék a probléma eredete. Nem is annyira egyszerű kiszűrni, még sokszor nekünk sem.

nagyand | 2013-03-15 10:21

tisztelt Mazda-Autó! A M6 2003 136Le Diesel automba teljesen beállt a generátor szabadonfutója. A motor inditás után nagyon csattogó kolompoló hangot adott. Elvittem szerelöhöz az autót, hogy mégis mi lehet ez a furcsa hang és elsö hallásra azt mondta, hogy a generátor szabadonfutója ment tönkre.A müszerfalon a légzsákvisszajelzö lámpa eleinte csak nagy ritkán majd egyre több alkalommal indítás után kb fél percre elkezdett villogni majd folyamatosan világítani.Az utóbi döben már mindig ezt produkálta.Indítás után kb fél percre elkezdett villogni majd folyamatosan világítani. Elvittem a kocsit szerelöhöz, hogy akkor cserélje ki a generátor szabadonfutót mert már nagyon zavart a hangos, csattogó zörgö hang. Kicserélte a szabadonfutót azót megszünt a hangoskodás, kopogó hang, szerintem a motorjárás is simább lett. Valamint azóta nem világít, villog a légzsák visszajelzö se a müszerfalon.(Indításkor kigyullad de pár másodpercre rá ki is alszik mint korábban, normális müködéskor) Lehetséges, hogy a generátor egyenletlen járása okozta a légzsák "zavarát"?

tocsa5 | 2013-03-14 14:46

Tisztelt Mazda-auto! 2 hónapja vettem egy Mazda 6 2.0 cdh sport te eladó mondta,hogy kettőstömegű lendkerék fel lett újítva,de elinduláskor észlelem,hogy remeg az autó,menet közben semmi rossz jelenség. körűbelül mire számithatok? előre is köszönöm a választ!

ladanyizo | 2013-03-14 14:33 mazda-auto.hu részére

Köszi! Dobtam egy mailt a varga@mazda-auto.hu -ra

mazda-auto.hu | 2013-03-14 13:32 ladanyizo részére

2206,-Ft egy körömlakk tubusnyi alapszín, és ugyanennyi fedőlakk. Előre utalás esetén 1200,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó