2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2013-03-14 12:29 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát!

ladanyizo | 2013-03-14 11:16 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! És milyen árban van?

mazda-auto.hu | 2013-03-14 11:07 gulyas_peter részére

Általában az autó hátfalának csomagtartó burkolata leszerelése után zseblámpával lekövethető a víz útja. Én inkább arra gondolnék, hogy a csomagtérajtó vízelvezető árkában ahogy folyik le a víz, az kerül be a csomagtér aljába. Ez elsősorban a karosszériára rögzített lámpák mögött lehetséges, ha rossz a tömítésük, vagy korábban rosszul javították ki a karosszériát, de az is lehet, hogy a lámpák alatt van még valami furat (vonóhorog), ahol befolyik a felülről érkező víz.

mazda-auto.hu | 2013-03-14 11:00 ladanyizo részére

Valóban 25E a színkód. A varga@mazda-auto.hu-ra küldött emailben lehet rendelni.

gulyas_peter | 2013-03-14 09:56 Fecó részére

Köszi a választ! @Mazda-autó: Önnek mi a véleménye? Köszönöm!

ladanyizo | 2013-03-14 09:40

Üdv! Megtudná valaki mondani, hogy ez az alvázszámú JMZGG14R231154593 autó milyen színkóddal rendelkezik? Forgalmiban és szervízkönyvben ez szerepel: Színkód: 25E, Forgalmiban szereplő szín: 06 KÉK Ha javítófestéket szeretnék venni hozzá akkor az hogyan kérjem, vegyem? Köszi a segítséget!

mazda-auto.hu | 2013-03-13 15:07 Zozyka részére

Ha az elektronika korábban meg volt "babrálva", tehát ún. chippelve volt az autó, akkor az egy turbó cserével nem változik meg. Elképzelhető, hogy a turbó szabályzó "aktuátora" módosítva volt, de a gyári új turbóval ennek ellenére már valamivel 2000 alatt fel kellene épülnie érezhető mennyiségű nyomatéknak. Nem lehetséges pl., hogy a turbócsere óta fals levegőt is szív a turbó, bár valószínűleg ennek olajcsöpögéses nyoma lenne. Biztos, hogy típusazonos turbó lett beépítve? 2. A nyomás/hozam szabályzó a nagynyomású pumpa egyik alkatrésze. Ez dönti el, hogy a pumpa által nyomott gázolaj mennyiségből mennyi kerüljön a befecskendezők közös nyomócsövébe.

mazda-auto.hu | 2013-03-13 14:50 murmuc részére

1.Ahol az állító csavar van, tehát a szelepeknél.2. Az óriási befecskendezési nyomás, illetve a kis fordulaton történő mellék befecskendezések miatt, ezek a befecskendezők rendkívűl finoman szabályozhatók. Képesek arra, hogy a hengerek kismértékű teljesítmény eltéréséhez (hatásfok veszteség) igazodjanak. Tehát a befecskendezés korrekció valójában az egyes hengerek tulajdonságaihoz igazítja az adott henger befecskendezőjének működését. Ennek hatásait elsősorban csak kis fordulaton lehet észlelni (finomabb járás), mivel nagyobb fordulaton a dugattyúsebesség ezt már nem teszi lehetővé. A beavatkozás természetesen csak korlátozott mértékű hengerteljesítmény eltérés esetén hatásos, illetve jó befecskendezőket feltételez.

Fecó | 2013-03-13 14:04 gulyas_peter részére

Na megkukkantottam,Nem tudom mennyit,hogyan... "cibáltál" futót,de érdemes lenne önzárós anyára cserélni az anyát,és jól meghúzni őket!Mert ha a lyukat a kasztnin nem megfelelő méretűre fúrták,bizony hiába feszíthet,csak elmozdulhat/csúszhat picit,terhelésre,na meg persze tömíteni se ártana a csavar mellet,valami gumiános anyaggal! De tuti megoldható így-úgy,ha eddig nem találták ki(oszt hess víz)!

gulyas_peter | 2013-03-13 13:03 Fecó részére

Hali! Nekem is ilyen van fent. Úgy néztem, hogy a jobb oldalon a négyzet alakú lemeznél van elég nagy hézag. Talán ott. Bár a szőnyeg alja nem volt vizes, szóval nem tudom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó