2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2013-03-13 12:15 Fecó részére

Elnéztem,síkba 4 csavar van! http://www.vonohorog.hu/datas/pdf/38/1404.pdf

Fecó | 2013-03-13 12:00 gulyas_peter részére

Ott hogyan? Nálam 2db 12-s csavar rögzíti a nem gyári vonóhorgot(Bosal-atoflex,eléggé "kokány" megoldás is,na az szerviz sem szerel többet nekem vonóhorgot,az ő költséghatékonyságuk szerint...),a csomagtér síkján,jobb és bal oldalt,oszt slussz(asszem)! Bocs

gulyas_peter | 2013-03-13 11:17 Fecó részére

Köszi! Az emelőt megtaláltam. Jobban szemügyrevéve a csomagtartót, úgy látom, hogy a vonóhorog rögzítésénél folyhatott be a víz. Az alját majd a szerelőnél megnézetem, bár tavaly lett alvázvédőzve.

Fecó | 2013-03-13 10:43 gulyas_peter részére

Bocs! de mivel a Hatos kasztnija tud csavarodni(úgy láttam),szerintem az ívesen össze illesztett fenék lemez hegesztése a pótkeréknél elengedhet néhány pontban (pedig elvileg az 1 ív a legerősebb...)!Így már a megoldás vélhetően,karosszériás! A pótkerék mellet(kívül),a jobb oldali oldalfali "rekesz" alján lelhető az emelő!

gulyas_peter | 2013-03-13 10:14

Tisztelt Mazda-auto! Ma azt tapasztaltam, hogy a pótkeréknél és alatta áll a víz. Kb. 2-3 l víz állt a a pótkerék üregében. Találtam ott 2 leeresztő nyílást. Kivettem a dugót, és lefolyt a víz. A kérdésem az lenne, hogy honnan folyhatott be ennyi víz, a csomagtartó szőnyeg száraz. Másik kérdésem az lenne, hogy hol található az emelő? Válaszát eéőre is köszönöm!

Zozyka | 2013-03-13 09:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ. Sajnos az a baj, hogy a porlasztók teljesen újak voltak, amikor belekerültek az autóba kb 10e km-rel ezelőtt. A porlasztók denso 13h50 jelzésűek voltak (eredetileg 13h50A volt benne, erre azt a választ kaptam, hogy csereszabatosak, így jónak kellene lennie). Nyomás/hozam szabályzás alatt a vezérlő elektronika értendő? Lehet, hogy meg van chippelve/át van írva a vezérlő elektronikája az autónak? Mikor megvettem (régi turbóval már 1300 fordulaton töltött a turbó, 1500 fordulaton meg ugrott.most új turbóval 2000-nél jön meg a töltőnyomás.Alatta nagyon lomha az autó. Lehetséges, hogy az elektronika ennyire meg lett babrálva/és a turbó is el volt állítva mikor megvettem a kocsit? Normál esetben hol kellene megjönnie a töltőnyomásnak? (Ha jól olvastam, akkor 2000 után/körül)

murmuc | 2013-03-13 08:27

Tisztelt Mazda-auto! A kérdésem az lenne,hogy a szelephézagot(2,0 D 143le)hol mérjük?A görgös himba és a hozzá tartozó vezérműtengely bütyök közt,vagy a szelep vége és a himba közt.Az injektorok kalibrálása mit takar?

mazda-auto.hu | 2013-03-13 07:59 dana részére

Biztosan a varga@mazda-auto.hu-ra lett küldve? Motorolaj: 3290,-Ftx 5 liter. Gyári szűrők: olajsz. 5300,-Ft, levegő: 8323,-Ft, pollen: 10415,-Ft Utángyártott: 2774,-, 4381,-Ft és 3810,- a pollen. A gyári anyagok általában mindig több ellenőrzésen mennek keresztül, de igyekszünk a jobb minőségű utána gyártók termékeiből választani. A postaköltség ~2900,-Ft utánvétel esetén, előre utalás esetén kb. 2500,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-03-13 07:38 Dexx33 részére

38000,-Ft/db.

dana | 2013-03-12 20:12

Üdvözletem! Már kérdeztem e-mailben, de nem kaptam választ. Mazda6 120LE Diesel 2004 évjárathoz szükségem lenne: Motorolajra, pollen-, olaj-, levegőszűrőre. Mit ajánl? Gyári, utángyártott is érdekel. Mennyibe kerülne tételesen és mennyi lenne a postázás Nyíregyházára előreutalással illetve utánvéttel? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó