2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2013-03-12 19:50 Zozyka részére

Varga Ur, mi az ara a 17" Al.felni garnituranak?

Dexx33 | 2013-03-12 19:39 mazda-auto.hu részére

Rendben Varga Ur, semmi gond. Remelem hogy korabban ideer majd az alkatresz mint azt gondoljuk...

Zozyka | 2013-03-12 16:45 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ. Sajnos az a baj, hogy a porlasztók teljesen újak voltak, amikor belekerültek az autóba kb 10e km-rel ezelőtt. A porlasztók denso 13h50 jelzésűek voltak (eredetileg 13h50A volt benne, erre azt a választ kaptam, hogy csereszabatosak, így jónak kellene lennie). Nyomás/hozam szabályzás alatt a vezérlő elektronika értendő? Lehet, hogy meg van chippelve/át van írva a vezérlő elektronikája az autónak? Mikor megvettem (régi turbóval már 1300 fordulaton töltött a turbó, 1500 fordulaton meg ugrott.most új turbóval 2000-nél jön meg a töltőnyomás.Alatta nagyon lomha az autó. Lehetséges, hogy az elektronika ennyire meg lett babrálva/és a turbó is el volt állítva mikor megvettem a kocsit? Normál esetben hol kellene megjönnie a töltőnyomásnak? (Ha jól olvastam, akkor 2000 után/körül)

mazda-auto.hu | 2013-03-12 16:14 Zozyka részére

Az első generációs dízel Mazda6-osokban (2002-2005) lambda szonda nem képezi a vezérlés részét, így az nem lehet. Az üzemanyagpumpa önmagában nem tud túlnyomást okozni, hiszen elsősorban fordulatszám függő az általa felépíthető maximális nyomás. A nyomás/hozam szabályzás, illetve az injektorok hibája viszont okozhat nem megfelelő mértékű gázolaj/levegő képzést, de akár más is lehet. Az üzemanyag pumpa hibája inkább elsősorban túl alacsony nyomásban jelentkezik, és nagyon ritka.

mazda-auto.hu | 2013-03-12 13:42 mazda-auto.hu részére

Sajnos már nem vennék vissza tőlünk az alkatrészt, így nincs rá mód.

Zozyka | 2013-03-12 12:28

előző kérdésemhez még volna egy plusz kérdésem is: Amennyiben a lambda szonda hibás, az okozhatja-e, hogy feketén füstöl az autó? Illetve ezekben a 2003 D 100kw M6-ban egy lamdba szonda van? vagy esetleg több található benne? Mennyiben kerül egy ilyen szonda? Ha hibás, azt jelzi valahogyan az autó? akár hibakóddal? Lehet-e hogy mégsem jelzi ki?

Zozyka | 2013-03-12 08:52

Köszönöm a választ. A magas nyomású hibája meg tud nyilvánulni esetleg többlet üzemanyag adagolásában is? Ergo túl sok az üzemanyag, ezért feketén füstölt az autó?

dana | 2013-03-12 08:35

Üdv Varga Úr! Írtam e-mailt alkatrészekkel kapcsolatban. Olaj, szűrők.

mazda-auto.hu | 2013-03-12 08:33 Dexx33 részére

Megkérdezem.

mazda-auto.hu | 2013-03-12 08:33 man200 részére

Könnyebben megszorul a dugattyú a végállás közelében, de ha jó egy fék, akkor nem lenne szabad. A betétet akkor kell cserélni, ha már nagyon vékony. Ez gyakorlatilag csak vizuálisan ellenőrizhető.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó