2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szab8814 | 2013-02-15 16:30 mazda-auto.hu részére

A motortérben a generátortól érkező rázást valóban az egyik feszítőgörgő tönkrement csapágya okozta. Köszönöm a tippet dana, mazda-autó. Más. Volna pár kérdésem amire kíváncsi vagyok. Megoszlanak vélemények arról, hogy motort mosni szabad e vagy sem. Néhányan azt mondják nem tesz jót a sok elektromos csatlakozónak, meg aztán befolyik a mosószeres víz mindenhova utána meg nem indul el. Erről mi a véleményetek? A motor tetején lévő műanyag burkolatnak mi a funkciója, dísz, porfogó vagy az alatta lévő hőszigetelésnek fontosabb szerepe van? A menetstabilizátort (dsc) lehet menet közben kapcsolgatni, vagy meg kell állni hozzá mint a terepjárók első diff. reteszének kapcsolásakor? Vagy ez csak egy szoftver, és nem okoz gondot a dolog? koszi, udv, Szab

zolika182 | 2013-02-15 14:41 susugaga részére

Meggyőző fogyasztási adatok, a dieselt se tartom takarékosabbnak, ha már rá kell költeni, akkor egész életre elúszot a megtakarításod a benzinessel szembe: Üzemanyagrendszerbe, adagolórendszerbe bele kell nyúlni, a dieselnél, soha többé nem hozza vissza a megtakarítást azzal a minusz 1-2 liters fogyasztással. Van külömbség az 5 és 6 sebességes váltóval szerelt modellekben, az utolsó fokozat áttételében? És ezzel párhuzamosan a fogyasztásában? Még egy kérdés, és bocs ha hülyeséget kérdezek, de erre se találtam még választ, az első lámpatestben 4 foncsol van,(index, tompitot, távolsági, ????) az első ködlámpa a 4? Mert láttam pár modellt aminek lent van a ködlámpája, ebböl gondolom h nem az... vagy az vakdugó? :D

jigsaw | 2013-02-15 11:43 Haji részére

Pótkerék helyett kompresszor és spray van nálam. Csak azért nem teszem be a csomagtartóba a pótkereket, mert 14 év alatt soha nem volt defektem és bízom a hasonló folytatásban. De defekt esetén, így is simán eljutok egy gumisig. A mélynyomót a jobb hátsó (kisebb) ülés háttámlájához rögzítették. Ugyanúgy szól. És a bőrön kívül az első tulaj minden extrát kért bele, amit lehetett, tehát BOSE van benne.

Haji | 2013-02-15 08:41 jigsaw részére

Hadd kérdezzek a pótkeréktartályos megoldásról. Akkor pótkerék helyett spray? Mélynyomóval mi lett? Vagy nem Bose van benne és ezért nem kérdés?

mazda-auto.hu | 2013-02-15 08:07 bogyesz részére

Elsősorban szemrevételezés, és mérés függvénye, hogy mi legyen a tárcsák sorsa. Amennyiben még vastagsági mérethatár felett maradnak szabályzás után is, akkor nem szükséges cserélni. Igen, hátsó fékbetét csere esetén kell állítani a munkahengerek dugattyúin.

jigsaw | 2013-02-15 07:31 susugaga részére

Igen, én ezért tetettem bele pótkeréktartályos LPG-t, így annyiból járok kb. mint egy dízel.

susugaga | 2013-02-14 18:52 zolika182 részére

Helló, nekem is gt-m van. A fogyasztástól nem kell félned, autópályán tempomattal 130=7,5. Városban se megy 10 fölé, csak ésszel kell menni vele. Igazából nem sok különbség van a 2.0 hoz képest, ez nem egy sportautó. A xenon trafó tipushiba.A diesel sajnos nem igazán jó választás mert nem fogsz találni megfelelően karbantartott példányt és csak a baj lesz vele később. Viszont ha hosszú távon autózol a diesel mindenképpen kevesebbet eszik.

bogyesz | 2013-02-14 13:28

Sziasztok! 2005 M6-ban lassan elkopnak a gyári fékbetétek,és űj csere esetén a tárcsákat szabályozni kell vagy még 1 garnitúra betétet kibír? A hátsó betéteket csak simán ki lehet cserélni vagy kell állítani a kézifék miatt? Údv.bogyesz

mazda-auto.hu | 2013-02-14 12:11

Mazda6 kombi tulajdonosok figyelmébe ajánljuk: ELADÓ: egyszer használt Thule Ocean tetődoboz eredeti Mazda5 alaptartóval. Ár: 70000,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó