2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


farkasapo85 | 2013-02-18 08:36

Kedves Mazda-autó! 2007.09. havi gyártású Mazda 6 2.0 CDH 4 ajtós jobb hátsó lámpa megegyezik a 2003.08. havi gyártású 2.0 D lámájával? Igazából a belső, tehát a csomagtartón található lámparészről lenne szó. Köszönöm!

Fecó | 2013-02-17 18:23 várati részére

Szerintem az ékszíj a ludas,vagy kissé laza!De az is lehet a szíj állapota már nem ok,tudtommal a még jó szíj nem tud csak úgy megcsúszni,ha kellően feszes,ezekre a sokbordás tárcsákra nem jellemző,hogy ki/elkopik,mint a Ladánál régen,az az egy,mindenese meg kel lesni ezt is-azt is...

várati | 2013-02-17 17:40

Kedves Mazda-autó,illetve márkatársak! M6D/2006 az utóbbi 2-3 napban csak a második indítási kísérletre indul be a motor,elsőre csak egy fél fordulat és eltűnik minden fény. Az érdekes az,hogy a következő kísérletre beinulviszont az ékszíj visít kb egy fél percig. Lehet akkumulátor probléma?Még az eredeti van benne.

Whisper | 2013-02-17 12:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm Én is egy 1,8 TS-en gondolkozom!

dana | 2013-02-16 21:51 zolika182 részére

A 4-ik a lámpatestbe szerelt ködlámpa. Ha be van szerelve. Dieselbe nem lehet lentre a lökhárítóba rakni, mert eltakarja az intercoolert.

dana | 2013-02-16 21:48 szab8814 részére

A műanyag burkolat alatt van egy szigetelő anyag. Ennek szerintem elsősorban hangszigetelés a lényege. Ugyanúgy az alsó motortér burkolaton is és a motorháztetőn is van. A DSC-t kapcsolhatod menet közben.

Fecó | 2013-02-16 19:44 BobbyEwing részére

Itt találsz"némi" infót a 120.000 ezres szervizhez! http://mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html Az rövid hang szervószivattyúé(normális,nálam is szól végállásoknál)! A Hatosnál szokványos,normálisnak mondható a pici elhúzás(szintén akad az én hatosomnál is pici,pedig az ránc felvarrt/ F/L,amit tudtommal agyár javított)!

BobbyEwing | 2013-02-16 19:22

Tisztelt Fórumozók,Mazda-Autó! 2004-es,2.0 dízel Mazda 6-osom van.3 kérdésem lenne.Az első, hogy 120.000 -s szervíznél pontosan mit kell cserélni az autóban?? (Szervóolajat,váltóolajat is kell?) A második, hogy bármelyik irányba ütközésig kitekerem a kormányt akkor furcsa hang jőn a motortérből és olyan furcsa a kormány is, de viszont ha akár már fél centivel is visszább tekerem akkor ezek megszűnnek!! Ez normális?? Vagy valami gond lehet a szervóval,vagy a kormányművel?? Vagy mi lehet a gond? A harmadik, hogy ha megyek városban 50-60nal,és meg kell állnom pl.piros lámpánál, akkor lassításkor,fékezéskor elengedett vagy lazán fogott kormánynál elhúz jobbra v balra a kocsi!! Ez mit jelent?? Mi lehet a hiba,ha egyáltalán ez hiba?? Várom a válaszokat! Köszönöm! Üdvözlet

bogyesz | 2013-02-16 14:46 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-autó! Köszönöm szépen a választ. Megmértem a tárcsákat a hátsó 9,7mm az első 24,65mm minimális váll van mindkettőn.Azt kérdezném ebben az esetben az új betétet be lehet szerelni a régi tárcsákhoz? Vagy csak az új betéteket a szabályzott tárcsákkal lehet összetenni?

susugaga | 2013-02-15 18:28 zolika182 részére

Az enyémben ködlámpa van ott. Ha jól tudom a dieselnél is ott van a cooler miatt. a gyári sport lökösben van lent.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó