2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2012-09-12 04:38 Oszi részére

Nem, nem lett hozzátanítva, mert a szerelőim azt az információt kapták, hogy amennyiben új porlasztót vásárolunk, abban az esetben a hozzá tartozó azonos számú vezetéket is hozzá kapjuk. Ez így is történt.Mindegyikhez járt vezeték. Az infotámció többi része szerint, ebben az esetben nem kell a computert az új porlasztóhoz tanítani! Vagy mégis? Igazából az is kérdés, hogy a 13h50 egyéb jelzés nélkül az lehet, hogy a 13h50A 2012-s verziója?És az újítások során az A jelzést már nem írják ki?

Oszi | 2012-09-11 21:46 Zozyka részére

hozza lett illesztve az autohoz gyari geppel???tanitasi muvelet?ellenalas kabeleken levo szam egyezik a befecskendezon levo szamokkal?

Zozyka | 2012-09-11 21:40

Tisztelt Mazda-Autó! Jó pár héttel ezelőtt kérdezgettem dolgokat porlasztókkal kapcsolatban. Végül arra jutottam, hogy vettem bele újakat! azonban, amiket kaptam Denzo 13H50 márkajelzésűek Sem A sem B nincsen utána. Igazából ezzel nem is lenne gond, ha az autó menne :( A jelenség a következő.Miután a motor bemelegszik, 2000 feletti fordulaton elkezd olyan hangot adni a motor, mintha csapágyas lenne. Majd ha lecsökken a fordulat (pl egy váltás alkalmával) kb 1500-s forulatra, szintén fura hangja van a motornak. 2000 fordulaton tökéletes. Alapjárattal semmi gond nincsen. A szerelők szerint valami elektromos hiba (magasnyomású rendszer környékén, valami mágnes szelep) okozza a gondot. Egy ismerősöm szerint pedig a porlasztókat kellene a computerhez tanítani. Volna esetleg valami ötlet a hiba okára? Annyit még elmondtak a szerelők, hogy mikor gépre dugják, az adatok nagyon lassan (laggolva) érkeznek, mintha nem realtime adatok jönnének. További kérdés... A 2003 M6 100kW dízel gépjárműnél a szelephézagot mekkorára kell beállítani? Egy leírás szerint 150um-re. A szelephézag rossz beállítása okozhat kárt a járműben? Elméletileg nincsen szelep csattogás hang.

Zfenyvesi | 2012-09-11 19:49

Ja nem írtam le az előbb. Nem voltam még a hibát kiolvastatni. most hogy már be sem akar indulni a vas, muszály lesz húzni. talán holnap gépre teszik és kiderűl hogy mit tárolt el a computer.

Zfenyvesi | 2012-09-11 19:41 lehozsoci részére

Tisztelt Lehozsoci. Kb.2 hónapja vettem a kocsit elsőkézből és teljes vezetett szervízkönyves. Az előző tulaj szerint minden tél előtt átnézették a kocsit, A szervízkönyv szerint idén februárban kapott az autó friss műszakit olajat szűröket, meg ami még ilyenkor általános. A motorban szerintem nincs sok km, 127000-el vettem. De rá is térnék az olajnyomás kérdésre... Az elmúlt 3 hétben szabadságomat töltöttem, és ezalatt sikeresen bele tettem 3500 km-t a kocsiba. és igen tényleg, az olajnyomás visszajelző egy párszor felvillant. akkor amikor vissza esett a fordulatszám az alapjáratra, és néha ilyenkor egy kicsit még talán alá is, de csak egy két pillanatig. ekkor villant fel a lámpa, aztán alapjáratom el is aludt. tegnap amikor még beindult a kocsi (ugyanis ma már nem, vagy csak kb 20.-ra) alapjáraton csak a motorhiba jelző világított. És kicsivel az indulás után menetközben gyúlladt ki a kipörgő kereket jelző ikon.ilyenkor volt a fordulatszámmérő óra megbolondulása is, és valami természetellenes mechanikus zaj a motortérből. Kb. olyan mint valami "kerregés" kerestem a zaj forrását de alapjáratom nem csinálja ezt, csak menet közben. Az estetleges választ, és gondolatokat előre is köszönöm.

rbaggio | 2012-09-11 15:30

Tisztelt Varga Úr! 2003-as dízel 6-osomnál az alábbit tapasztalom. Függetlenül attól, hogy meleg-e vagy hideg a motor előfordul, hogy nehezebben indul be(többszöri "köszörülésre") néhány perc elteltével pedig pöccre. Korábban mérték kiszedve a porlasztó csúcsokat, résolajat is mértek, itt nem tapasztaltak hibát. Mi lehet a hiba?

lehozsoci | 2012-09-11 12:41 Zfenyvesi részére

Kedves Fenyvesi Zoltán! Én ugyan nem vagyok Mazda 6-os tulajdonos! Én csak javítom Őket...Három dolgot kellene tudnom! 1. hibakód kiolvasást (nem diagnosztika)csak a P vel kezdödő kód kell. 2. olajszint normális!!! 3. volt a verda szervízelve folyamatosan, gondolok itt az olajcserére. Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-09-11 12:33 leanykoncer részére

Hello leanykoncer! Valóban sok alkatrész kereskedő nem tudja, hogy milyen betétet árul, de nem feltétlen azért, mert hülyék! Minden fékbetétgyártó féltve őrzi a fékbetétje összetételét, mindegyiknek az alapja az alaptrutyi amihez kormot, különböző fémreszelékeket mint réz, alumínium stb kevernek. A féktárcs-betét kapcsolata, hogy kemény tárcsa kemény betét nem jó, puha tárcsa-puha betét sem, az előbbi hosszú élet, rossz fékhatás, remegő pedál fékezéskor utóbbi jó fékhatás De nagyon rövid élettartalom úgy mint tárcs-betét, piszkos felületekkel. A kompromisszumot mindenki saját magának keresi. Például a gyári Mazda fék is tud visítani az új 2-be, igaz csak hidegen és ha tolatsz, van rá gyári utasítás hogy ilyenkor mit kell tenni. Vagy például a CX-9 ami nálatok ugyan nincs de elöl és hátul is visíthat a fék. A 6-os fékje elég jó, de nem biztos hogy bárki becsapott volna! Nekem nemrég a Honda Odessey-embe kellet első betétet cserélnem, a gyári $380 lett volna, vettem utángyártottat $45-ért. (volt $30 is de azt már én sem mertem megvenni...) szóval beépítettem , egy pár napig fütyülgetett de utána elhallgatott és minden OK. Lehetett volna rosszabb is, és számítottam is rá. Szóval, ha már megvan Mr Thermoquite és nem vagy Happy, akkor ajánlani tudom a WÜRTH készítményét. Az egyik a CU800 Copper Paste Spray, ezt árolják kicsi zacsiba is, ez magas hőmérsékletet bíró réz alapú zsír. A kiszerelt fékbetét érintkező pontjaira kell kenni, valamint az úszónyereg és a dugattyú érintkező felületeire. A másik a WÜRTH SBS Brake Treatment, ez is egy Spray amit rá kell fújni a féktárcsára, úgy néz ki mint egy ezüst festék, de igaziból valami fém trutyi bevonatot fog képezni ami a fékalkatrészek frekvenciáját a hallhatón kívülre teszi. Hát ennyit tudtam segíteni,ha van kérdés akkor jöhet! Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-09-11 07:54 Zfenyvesi részére

Lehet például elsősorban főtengely, vezértengely pozíció szenzor hiba, de akár más is.

Zfenyvesi | 2012-09-10 19:05

Jó estét mindenkinek. Tisztelt MAZDA 6 tulajdonosok, egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Németországban élek, kb. 2 hónapja boldog tulajdonosa vagyok egy gyönyörű Mazda 6-nak, (2.3 benzin 166 ps 2003). Azaz csak ma reggelig, mert ma reggel megviccelt a vas. kigyulladt a műszerfalon a motorhiba, és a kipörgésgátló visszajelző lámpa. ez önmagában és baj gondolom, de ezek mellett a fordulatszámmérő óra önálló életre kelt, menet közben: hol "0" hol a normális fordulatot mutatja. És eközben még szaggat is a motor. Volt már esetleg valakinek ilyen, vagy hasonló problémája? És esteleg tudja valaki hogy hol keressem hibát? Mechanikus vagy elektromos hiba lehet? köszönettel és tisztelettel.: Fenyvesi Zoltán.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó