2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balint01 | 2012-09-10 14:32 leanykoncer részére

Én az enyémbe TRW-t tettem, a gyári tárcsával tökéletesen működik, semmi hangja és szerintem jobban fog valamennyivel mint a gyári. Az autó 2004 es diesel

leanykoncer | 2012-09-10 11:12 lehozsoci részére

Hello Zsocibá! Köszi az észrevételt. Könnyen lehet, hogy egy marketing "bullshit" áldozata lettem ezzel a Thermoquiet fékbetéttel...DE! Az egész féktárcsa és fékbetét beszerzésem úgy indult, hogy GYÁRI alkatrészeket szerettem volna venni vagy annál jobb minőségűt(az ár egyáltalán nem volt szempont). Aztán a hosszas utánajárás során szembesültem azzal, hogy az alkatrészkereskedők olyan szinten fogalmatlanok a termékek minőségével és jellemzőivel kapcsolatban, hogy az valami elképesztő. Nagyon sok helyen érdeklődtem és sajnos általánosságban elmondható, hogy nagyon alacsony a szakmai hozzáértés, rengeteg az ellentmondás. Arra a kérdésemre, hogy milyen márkájú a gyári betét SENKI nem tudott válaszolni, de még tippelni se nagyon tudtak.(Még a MAZDA szakszervizben sem, ott is csak hümmögtek) Mondtak olyat, hogy a 0 km-es szalonautóra szerelt fék alkatrész kereskedelmi forgalomban nem kapható, mert a szervizek fékbetét készletét más normák szerint készítik, ezért nem érdemes abból kiindulni, hogy milyen a GYÁRI betét... stb. Volt egy szegedi kereskedő, aki megkérdezte tőlem, hogy mit érdekel engem annyira a fékbetétek közti különbség meg a betűkódok?? Nyilván amelyik drágább az a jobb... Ez derék!! Szóval ezzel a gyári témával nem voltam beljebb. Volt aki szidta az ATE-t, Textar-t, a Brembo-t meg a Ferodo-t volt aki dícsérte. (illetve ezek összes variációi) Igazából magará van utalva az ember, semmire nincs biztosíték, mindig csak utólag lehet okoskodni, hogy inkább azt kellett volna... Simán lehet az is, hogy tök jó cuccot vettem, csak rosszul tették fel. Ki tudja..., nem én vagyok az autószerelő.

mazda-auto.hu | 2012-09-10 10:51 balagered részére

Az újabb modellben a belső foncsor betét be van barnítva. Más különbség nincs. Csak kismértékben emelkedtek az árak.

Haji | 2012-09-10 09:44 footy részére

So genannte gumipók. Több méretben kapható.

footy | 2012-09-10 09:22 mazda-auto.hu részére

Az akasztófülekhez létezik valami kampó? Csomagtértálcám már van a hálót pedig nem szeretném, ezért lenne a kampó a legszimpatikusabb.

mazda-auto.hu | 2012-09-10 07:37 footy részére

Létezik az akasztófülekhez csatlakoztatható leszorító gumiháló, de olyan csomagtérbetét is, melynek anyagához szinte tapadnak a csomagok. A kettő együttes alkalmazása a legjobb.

balagered | 2012-09-09 23:19

Sziasztok! 2005-ös 1.8 benzines 6-osom van, mely már rán-felvarrott modell. Sajnos besárgult a bal oldali első lámpám búrájának belső fele, így esetleg annak cseréjében gondolkodom. Az után szeretnék érdeklődni, hogy ebben a modellben a 2002-es gyártásúakkal teljesen megegyező első lámpa van, vagy van különbség a ránc-felvarrásból fakadóan a lámpák között. Továbbá érdekelne, hogy az oldalon lévő angel-eyes áraitok aktuálisak-e most is? Köszönettel: Balage

footy | 2012-09-09 18:15

Van arra megoldás, hogy kombiban(gen I.) Ne csúszkáljanak hátul a csomagok? Az akasztófülekre sajnos nem tudok bevásárló táskákat rögzíteni? Van valami kampó, hogy ez megoldható legyen? köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-09-07 08:00 szcs részére

Nyilván szétszedte, amennyire tudta, ezért valószínűleg igaza van. Egy új kapcsoló 62712,-Ft.

mazda-auto.hu | 2012-09-07 07:53 footy részére

Mehet bele ez az olaj is. H1-es a tompított, és a reflektor is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó