2025. Március 11. Kedd - Szilárd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


timargabor | 2012-08-29 22:54

Sziasztok, 2004-es, 89 kw, diesel mazda 6-hoz keresek kuplung szettet és lendkereket. Minden megoldás érdekel! 70 3696 832 gabor.timar@gmail.com

mazda-auto.hu | 2012-08-29 11:31 nagyand részére

Teljesen kihűlve az olaj lényegesen vastagabb, és vissza is folyhat a járatokból a kihűlés hosszú ideje alatt. Mivel a sűrű olajat még nehezebb szivattyúzni (főleg ha a szita el van tömődve), ezért ilyenkor még lassabban ér el az olaj a kenési pontokhoz. Ráadásul nem is elegendő mennyiségű. Melegen gyorsabban odaér, de eltömődés esetén ilyenkor sem a kellő mennyiségben, mely hosszú távon károsítja a motort. Sajnos csak olajnyomás méréssel lehet ellenőrizni. Hiába van annyi nyomás, hogy nem világít a kontroll lámpa, ez a nyomás nagyobb fordulatszámon nem elegendő.

nagyand | 2012-08-29 10:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Utánna járok. Csak az a baj, hogy ha mer egyszer elindítottam akkor után csak akkor produkálja újból ezt a fazékhangot ha pár órát állni hagyom az autót. Ha meg elmegyek szerelöhöz akkor mire odaérek uzem meleg az autó, meg kell várni mire teljesen ki hül. Azaz, ilyen idöben legalább 5-6 óra kell neki. Mert ha meleg a motor akkor nincs ez a jelenség.Csak kora reggeli "hideg" inditásnál... Tehát ott kellene hagynom az autót legalább egy napra hogy a szerelö meghallja a hibát, sajnos napi szinten használom az autó így elég nehéz megoldanom... :( De valahogy muszály lesz.

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:27 nagyand részére

A középkonzolt ki kell szerelni, és úgy cserélhető az izzó. (fél óra). A váltókar körüli burkolat levétele után láthatóak a csavarok, illetve a kesztyűtartó kiszerelésével oldani kell a konzolt oldalról rögzítő 10-es fejű csavart.

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:25 nagyand részére

Érdemes lenne például az olajnyomást lemérni (melegen, fordulaton), ugyanis elképzelhető, hogy nem tud elég olajat szállítani az olajszivattyú. Ennek egyik oka lehet a szívócsővén található fémszita szűrő eltömődése. Nem egyedi eset. Az olajteknő levételével ellenőrizhető. Persze lehet befecskendezési, égési jellegű is a zaj, mely befecskendező, üzemanyag nyomás, izzítógyertya hiba is lehet.

nagyand | 2012-08-29 10:19

Azt elfelejtettem elöbb említeni hogy M6 2003-as Diesel 136LE Másik kérdésem az lenne, hogy a hömérséklet és a ventillátor állíto "gombnál" megszünt a világítás, vélhetöen kiégett az égö, vagy LED. (Nem tudom mi van benn) Hogy lehet könnyen azt kicserélni, vagy nem érdemes neki állni mert szét kell bontani hozzá az egész közép konzolt? Ha esetleg valaki tud egy leírást linkelni vagy egy fényképes útmatatót hogy milyen úton módon tudom kicserélni az említett tekeröknél a izzókat azt nagyon megköszönném. Vagy inkább barátkozzak meg a gondolattal hogy ezek után ott már kialudtak a fények... :D Köszönöm a válaszokat elöre is!

nagyand | 2012-08-29 10:14

Azt szeretném kérdezni, hogy az mi lehet, hogy reggel mikor hideg az autó és elindítom, kb olyan 3-5 másodpercig olyan hangot lehet hallani a motortérböl mintha egy lábosba bele raknánk egy fakockát és elkezdenénk rázni... :D kb 4-5 másodperc után abba hagyja. Akkor is abba hagyja ha ha indítás után egyböl nyomok egy kis gázt. Mi lehet ez?

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:10 nack részére

A lendkerék ilyenkor is forog, de lehet, hogy összefügg vele a probléma.

nagyand | 2012-08-29 10:09 nack részére

Nekem ugyan ez volt. Lendkerék és kuplung csere után megszünt.

nack | 2012-08-29 09:40

Sziasztok! Mi a vélemyényetek erről: Váltó üresben, járó motor, ütemes kopogás-kattogás a motor felől....kuplung kinyom = hang eltűnik.... Lehet, hogy időszerű egy teljes kuplung/lendkerél, stb csere? köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó