2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szcs | 2012-09-06 23:05

Üdv mindenkinek! Elromlott az ablakemelő kapcsolóm a vezető ülésnél egy 2003-as 6-osban. A vezető ülésnél az ablakot nem lehet mozgatni. Az autóvillamossági szerelő azt mondta, hogy tönn ilyen is volt már nálunk és csak a kapcsoló cseréjével javítható. Igaza van? Nincs senkinek ötlete a javításra? Ha tényleg csak a csere segít kérhetek egy nagyságrendi árat a Mazda-autótól? Köszönöm a segítséget!

footy | 2012-09-06 19:27

Mazda6 2.0(2003) benzinhez milyen olaj ajánlott? Eddig minden autómba Q8 Excel 5W40-et raktam. Mehet bele? Valamint milyen tipusú ízzók mennek a fényszóróba?

szabina86 | 2012-09-06 13:07 lehozsoci részére

Köszönöm a hozzászólásodat! Gázolajszűrő volt a legelső amit kicseréltettünk. A kommenteket mindenképp elolvasom. Köszönöm még egyszer!!!

lehozsoci | 2012-09-06 12:46 leanykoncer részére

Hello leanyconcer "A szerelő logikáját követve ha a zsír új(1000 km-t futott) ThermoQUIET(...nem ThermoLOUD!!!) fékbetétjeim nyikorgása természetes, akkor a szalonból vásárolt 0 km-es autó fékje is nyikorog?? Végülis az sem kopott még be." Ja bizony nem! DE nem is ThermoQuite BULLSHIT! A fékrendszerek anatómiája egy külön speciális szakterület. Mert mi is a nyikorgás? Egy fékalkatrész, fékbetét, tárcsa,magas frekvenciás vibrációja ami az adott frekvencián hallható tartományban jelentkezik. Te egy marketing bullshitnek vagy az áldozata, hogy a Thermoquite betét az aminek hirdetik vagyis halk!. Lehetne csöndes is de a féktárcsa keménységével nem egyezik! HA a gyári betéteket használtad volna akkor biztos ez a dolog nem jött volna elő. Vannak olcsó kategóriás betétek amik egyáltalán nem rosszak, itt az alapmassza és a további anyagok, fékeszelékek,korom aránya oszt és szoroz...Ha már megvetted meg lehet próbálni magas hőmérséklettűrő réz alapú zsírt használni a fékbetétek sarok érintkezési pontjain, lehet, hogy megoldja...Ha nem akkor próbálhatsz egy másik olcsó betétet, ha szerencséd van akkor az nem fog sípolni...de a gyári biztos NEM! Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-09-06 12:24 szabina86 részére

Hello szabina86! Valamelyik injectorod, vagy több tönkrement. a nyomásveszteség kód azért jön elő mert a common rail-be lecsökken a nyomás. A kopogós hang, mintha hajtókarcsapágyas lenne a beömlő diesel okozza. Javaslom, hogy a hibás alkatrészek cseréje előtt egy alapos üzemanyag minőség ellenőrzést! Milyen trutyi van a gázolajszűrőbe, stb. Javaslom az inectorokkal kapcsolatos kommentek elolvasását, sok mindent megmagyaráz! Üdv zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-09-06 08:27 toget részére

A legbiztosabb, ha megnézed, az adott "lábon" van-e áram gyújtásnál.

mazda-auto.hu | 2012-09-06 08:26 szabina86 részére

A nyomás jeladó, és a befecskendezők is tesztelhetőek, így ki lehet szűrni, jól működnek-e? Egy Mazda szervizben, már akár a diagnosztikai műszer is elárulhatja a hibát.

toget | 2012-09-06 00:18

Kedves Mazda-autó! Többször volt már nálam téma a nappali fény kérdése, most viszont eldöntöttem, mégiscsak a gyújtásra kötöm rá, viszont a kérdésem az, hogy a biztosítékdobozban melyik biztosítékra érdemes rákötni a vezérlőt, hogy gyújtásnál felkapcsoljon a DLR? Van IGN. 1 és 2-es biztosíték, melyiket válasszam? Esetleg valami jobb megoldás? Köszönettel!

szabina86 | 2012-09-05 19:44

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003-as mazda 6 sport 2.0 cdh gt-m. Elindul, majd leáll. Teljesen mindegy milyen fordulaton van, leáll, majd újra indul. Most már olyat is csinál, hogy időnként "beremeg" a motor és hangos kopogós hangot ad. A diagnosztika nyomásveszteséget írt ki. Nyomásszabályozó szelepet cseréltünk, de semmi változás. 3 szervizbe járt már az autó, és 3 teljesen különböző véleményt hallottunk. (porlasztók cseréje,nyomásjeladó cseréje és az előbb már említett nyomásszabályozó szelep). Kinek higgyek? Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is NAGYON köszönöm!

cyberfly | 2012-09-05 16:02 mazda-auto.hu részére

Oké megnézzük, köszi a segítséget!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó