2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2012-09-01 10:31 leanykoncer részére

Sajnos egyet kell értsek. Ezért ha ezeket a "mestereket" az első kudarcjel után otthagyjuk, elfogynak a kuncsaftjaik és lassan, de tisztul a kép.

leanykoncer | 2012-08-31 09:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a tippeket, ellenőrizni fogom. Egyébként azt felháborítónak tartom, ha egy kuncsaft hibát/eltérést észlel az autón egy egyszerű szerviz után akkor az autószerelő "mester" rögtön hárít, hogy "az a hiba biztos nem az ő munkája miatt van. Majd bekopik az alkatrész, a műszakin így is átmenne..."(ez a kedvencem). A szerelő logikáját követve ha a zsír új(1000 km-t futott) ThermoQUIET(...nem ThermoLOUD!!!) fékbetétjeim nyikorgása természetes, akkor a szalonból vásárolt 0 km-es autó fékje is nyikorog?? Végülis az sem kopott még be. Vicc... Bele sem merek gondolni, hogy mi lenne ha valami komolyabb szervizelni való lenne a Mazdámon, mit művelnének vele. Nagyon ritka a hozzáértő és lelkiismeretes szakember.

mazda-auto.hu | 2012-08-31 08:01 leanykoncer részére

NMivel félre is húz az autó, ezért pusi65 által írottakat még annyival egészíteném ki, hogy valószínűleg a fékbetétek csúszólemezei nem lettek cserélve, vagy a régiek nem lettek rendesen letakarítva, de akár a munkahenger, vagy féknyereg is szorulhat kissé, így a betéteket nyomó erő nem egyenletes, illetve fékezés után még mindig hozzáérhetnek a tárcsához.

mazda-auto.hu | 2012-08-31 07:58 footy részére

Ahogy LeKlein írta. Mindössze annyi módosítással, hogy 240000 km az ellenőrzés ideje.

pusi65 | 2012-08-30 16:57 leanykoncer részére

Új tárcsa és betét nem adhat hangot, nem is húzhat semerre. Ha igen, valami szorul, például az utánállító nem funkcionál.Autót felemelni, üresben kereket forgatni. Könnyedén kell menjen. Ha nem, gond van. A szerelők nem szeretnek karbantartást végezni, meg piszkossá válni, ezért nem használnak zsírt. :)) Azért van kivétel .)) Ja, lehet, hogy valami csavar szoros volt, ezért ütötték és elszállt a kerekek összetartása. Már láttam ilyet Lübeckben német!! szervizben. És ott is kiengedték így az autót a kapun...

LeKlein | 2012-08-30 12:52 footy részére

Én úgy tudom, hogy láncos vezérlésű, 250ezer km-nél kell majd nyúlást ellenörízni ha tévednék kijavítanak majd :)

footy | 2012-08-30 11:15

Mazda 6 2.0 benzines (2003-as evjarat)automban valos 53.000 km van. Kell-e vezerlest cserelnem az auto korabol kifolyolag? koszonom

leanykoncer | 2012-08-30 10:42

Mazda 6 kombi CDH 2007-es évjárat. Kb. 3 hete cseréltettem fékbetéteket és tárcsákat elöl-hátul. Ferodo ThermoQuiet betétek, Ferodo tárcsák. Csere óta kb. 1000 km-t tettem meg. Mennyire normális vagy nem normális az, hogy még mindig nyikorognak a fékbetétek főleg kis sebességnél. Mit lehet tenni ellene?, mert nagyon zavaró. Továbbá a fékek cseréje óta egy kicsit jobbra húz az autó. Nagy erejű fékezéskor egyenletesnek tűnik a fékerő, de enyhe lassításkor, lámpánál majdnem egy negyed fordulatot elmegy jobbra a kormány. Ennek mi lehet az oka? Köszi

leanykoncer | 2012-08-30 10:15 nagyand részére

mazda-auto.hu | 2012-08-30 07:51 timargabor részére

Bruttó 240000,-Ft-ért tudunk újat. Futárral tudjuk küldeni, ha nem megy a személyes átvétel. varga@mazda-auto.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó