2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2013-01-12 12:30 BluElite részére

Hahó, Mindjárt megnézem a gyári könyvében, az enyémben egyébként nem találtunk, vannak típusok amelyekben nincs... Azért ki is megyek megnézem még egyszer hátha....

BluElite | 2013-01-11 18:03

Esetleg valaki, akinek ilyen autója van (626 DITD, '98) legyen kedves lefotózni, hol kellene keresni. A múltkor írta nekem valaki, hogy az anyósülés utasának bal lábfeje körül. Hát én sem találtam ott semmit... Köszönettel: BluELite

pusi65 | 2013-01-11 10:13 BluElite részére

Eltömődött szűrőtől talán jogos a következmény. Nem kizárt, hogy le van zárva gyárilag a helye és nem rakható be - csakúgy mint néhány fiatalabb 323-asba. Érthetetlen számomra a taktika a mazdától, de ez van. Ha nem rakható be, akkor lehet, hogy eltömődött trutyival a fűtőradiátor. Eredmény hasonló. És a leghajmeresztőbb ötlet: vacak hűtőlé okozta fagyás és repedés a beltéri fűtöradiátoron.Van aki nyárra lecseréli deszt.vízre a rendszert. "Okos!" Lehet még fűtéscsap O gyűrű gond, de konkrétan ennek a csapját nem ismerem, ezért csak zárójelben említem. Angliából télen hazajövők gyakran az angol szokások szerinti kevés %-os hűtőlével jönnek át a hideg hegyeken és télen hengerfejes lesz autójuk, ugyanis a hűtőradiátorban megfagy a lé, a motor meg felforr. Ha nem 50-50 % a lötty, akkor hamarabb forr, hamarabb emelkedik a nyomás, esetleg szivárgást idéz elő a beltériben és fújja az ablakra.Ennyi okosság jutott eszembe. :)

BluElite | 2013-01-11 09:36

A másik kérdés, hogy akkor meg mitől párásodok, mert már nincs ötletem....

BluElite | 2013-01-11 09:34

Urak! Elképzelhető hogy a '98-as DITD 626-osomban nincs gyárilag pollenszűrő? Ugyanis küzdök egy erős párásodással. Fűtőradiátor rendben, stb... Nézte volna a szerelő, de azt mondta nem találta sehol. Kikapta a kesztyűtartót, mindent megnézett, de nem találta meg.... Elképzelhető hogy ebbe nem szereltek gyárilag? Érdekes, mert a másik szerelő aki meg a nyáron a vétel után rendberakta, azt mondta, kicserélte, sőt volt bent kettő :-) lehet, átpaszírozott egy kicsit....

pusi65 | 2013-01-10 19:51 anulu részére

Hááát, az egyetlen dolog, amivel én sem tudok egyet érteni, az az alkatrészek ára. A fű után a gyógyszergyárak, gyári eredeti autóalkatrészek, majd a bankok. Ez a sorrend, csak az elsőt kivéve mind a "legális bűnözés" kategória számomra. Hősiesen bevallom, már félig vak vagyok:) De milyen jó....:))

anulu | 2013-01-10 18:53

Ja és a szerelem vakká tesz!!! Erről bíztos hallottál már!

anulu | 2013-01-10 18:52 pusi65 részére

Hazudnék ha az mondanám hogy nem esett rosszul amit írtál, mert úgy éreztem egy kalap alá vettél azokkal akik üveg hangig és hideg folyásig passzírozzák a gépüket. Van egy bontott hengerfej amit 50E Ft-ért ajánlanak plusz majd még a járulékos klts.gek és szerelés. Szeretném a 100E küröl megállna a dolog, de nincsenek illúzióim a korábbi javítások/alkatrész árak miatt

pusi65 | 2013-01-10 17:40 anulu részére

Ó jaj! Látom személyes sértésnek látszott az írásom. Pedig nem is az, ráadásul kedves anulu saját magad veszed észre, hogy az autó előélete mennyire meghatározó. :)) Azért szorítok, hogy egy 0 km-es 6-os vásárlásába fogj. :))

anulu | 2013-01-10 16:49

Nem szeretnék belemenni semmiféle adok-kapokba , de aki nálam többet viszi szervizbe az autóját annak vagy nagyon x…r a gépe vagy betegesen aggódó. Ez a járgány az én tulajdonomban van 6 éve de 140-150 km/h nagyobb sebességgel még nem ment, most kifele menet is sikerült néha belecsapni a 140km/h-ba. Kb. 10ó alatt mentem 870km amikor megtörtént a baj. Szóval jól kihajtottam szegényt! Ennyit arról hogy mennyire gyilkolom az autót. Az előző tulaj Német o.-ból hozta v. hozatta be és akkor 5 évesen 80E km volt benne az óra szerint- hangsúlyozom hogy az óra szerint. Most 175E –n áll!!! Hogy ott kint minek és miként használták azt nem tudom, de már akkor látszott hogy nem különösebben kímélték. Sajnos én úgy „beleszerelmesedtem” hogy ezeknek az 1értelmű jeleknek nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget. Ma már sokkal hidegebb fejjel döntenék autó vásárláskor és fogok is a gépen sorsa felett. A mazdából mint típusból nem , de a 626 diesel változatból teljesen kiábrándultam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó