2025. Január 12. - Ernő

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2013-01-12 12:30 BluElite részére

Hahó, Mindjárt megnézem a gyári könyvében, az enyémben egyébként nem találtunk, vannak típusok amelyekben nincs... Azért ki is megyek megnézem még egyszer hátha....

BluElite | 2013-01-11 18:03

Esetleg valaki, akinek ilyen autója van (626 DITD, '98) legyen kedves lefotózni, hol kellene keresni. A múltkor írta nekem valaki, hogy az anyósülés utasának bal lábfeje körül. Hát én sem találtam ott semmit... Köszönettel: BluELite

pusi65 | 2013-01-11 10:13 BluElite részére

Eltömődött szűrőtől talán jogos a következmény. Nem kizárt, hogy le van zárva gyárilag a helye és nem rakható be - csakúgy mint néhány fiatalabb 323-asba. Érthetetlen számomra a taktika a mazdától, de ez van. Ha nem rakható be, akkor lehet, hogy eltömődött trutyival a fűtőradiátor. Eredmény hasonló. És a leghajmeresztőbb ötlet: vacak hűtőlé okozta fagyás és repedés a beltéri fűtöradiátoron.Van aki nyárra lecseréli deszt.vízre a rendszert. "Okos!" Lehet még fűtéscsap O gyűrű gond, de konkrétan ennek a csapját nem ismerem, ezért csak zárójelben említem. Angliából télen hazajövők gyakran az angol szokások szerinti kevés %-os hűtőlével jönnek át a hideg hegyeken és télen hengerfejes lesz autójuk, ugyanis a hűtőradiátorban megfagy a lé, a motor meg felforr. Ha nem 50-50 % a lötty, akkor hamarabb forr, hamarabb emelkedik a nyomás, esetleg szivárgást idéz elő a beltériben és fújja az ablakra.Ennyi okosság jutott eszembe. :)

BluElite | 2013-01-11 09:36

A másik kérdés, hogy akkor meg mitől párásodok, mert már nincs ötletem....

BluElite | 2013-01-11 09:34

Urak! Elképzelhető hogy a '98-as DITD 626-osomban nincs gyárilag pollenszűrő? Ugyanis küzdök egy erős párásodással. Fűtőradiátor rendben, stb... Nézte volna a szerelő, de azt mondta nem találta sehol. Kikapta a kesztyűtartót, mindent megnézett, de nem találta meg.... Elképzelhető hogy ebbe nem szereltek gyárilag? Érdekes, mert a másik szerelő aki meg a nyáron a vétel után rendberakta, azt mondta, kicserélte, sőt volt bent kettő :-) lehet, átpaszírozott egy kicsit....

pusi65 | 2013-01-10 19:51 anulu részére

Hááát, az egyetlen dolog, amivel én sem tudok egyet érteni, az az alkatrészek ára. A fű után a gyógyszergyárak, gyári eredeti autóalkatrészek, majd a bankok. Ez a sorrend, csak az elsőt kivéve mind a "legális bűnözés" kategória számomra. Hősiesen bevallom, már félig vak vagyok:) De milyen jó....:))

anulu | 2013-01-10 18:53

Ja és a szerelem vakká tesz!!! Erről bíztos hallottál már!

anulu | 2013-01-10 18:52 pusi65 részére

Hazudnék ha az mondanám hogy nem esett rosszul amit írtál, mert úgy éreztem egy kalap alá vettél azokkal akik üveg hangig és hideg folyásig passzírozzák a gépüket. Van egy bontott hengerfej amit 50E Ft-ért ajánlanak plusz majd még a járulékos klts.gek és szerelés. Szeretném a 100E küröl megállna a dolog, de nincsenek illúzióim a korábbi javítások/alkatrész árak miatt

pusi65 | 2013-01-10 17:40 anulu részére

Ó jaj! Látom személyes sértésnek látszott az írásom. Pedig nem is az, ráadásul kedves anulu saját magad veszed észre, hogy az autó előélete mennyire meghatározó. :)) Azért szorítok, hogy egy 0 km-es 6-os vásárlásába fogj. :))

anulu | 2013-01-10 16:49

Nem szeretnék belemenni semmiféle adok-kapokba , de aki nálam többet viszi szervizbe az autóját annak vagy nagyon x…r a gépe vagy betegesen aggódó. Ez a járgány az én tulajdonomban van 6 éve de 140-150 km/h nagyobb sebességgel még nem ment, most kifele menet is sikerült néha belecsapni a 140km/h-ba. Kb. 10ó alatt mentem 870km amikor megtörtént a baj. Szóval jól kihajtottam szegényt! Ennyit arról hogy mennyire gyilkolom az autót. Az előző tulaj Német o.-ból hozta v. hozatta be és akkor 5 évesen 80E km volt benne az óra szerint- hangsúlyozom hogy az óra szerint. Most 175E –n áll!!! Hogy ott kint minek és miként használták azt nem tudom, de már akkor látszott hogy nem különösebben kímélték. Sajnos én úgy „beleszerelmesedtem” hogy ezeknek az 1értelmű jeleknek nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget. Ma már sokkal hidegebb fejjel döntenék autó vásárláskor és fogok is a gépen sorsa felett. A mazdából mint típusból nem , de a 626 diesel változatból teljesen kiábrándultam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó