2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2013-01-10 15:27 anulu részére

Borzasztó ez a sok hiba. De miért is? Mert egy autót tönkre lehet tenni egy pillanat alatt is, meg ellenkezőleg, gondos kezek és lábak alatt szinte az idők végtelenségéig élvezni a működését. Nézzük csak meg, hány taxis használja például Ausztriában, Németországban 4-600 000 km-t futva a japán autókat? Egyszer volt a családban egy benzines 626-os 1986 os automata! Micsoda kocsi volt! Sajnos el kellett adni egyéb okból. Az új tulaj elégedetlen volt, mert "nem ért vele ki fél nap alatt Svájcba. Nem ment tartósan 180-at!" Hát majdnem belehaltam a hírt hallván. Szóval egyáltalán nem erősítem meg azt a véleményt, hogy gyenge tákolmány a Mazda. Sőt!

anulu | 2013-01-10 14:22

Halihó! Néhány hozzászólással korábban olvastam hogy vki fontolgatja 626 DITD vásárlását. Nekem TDI 74kW a gépen de lassan kezdem megbánni mint kutya amelyik hetet kölykezet. Rengeteget költöttem rá, de most tételesen nem sorolnám fel. És még az adagolóval nem volt gondom, eddig! Dec. közepén felkerekedtem és kijöttem Német o.-ba mert én itt dolgozom és nejem drága az ebay-n összevásárolt 1-2 dolgot amit csak az autónkkal tudtam haza vinni. Nos úgy esett hogy nem csak az összevásároltakat ha nem az autónkat is úgy kellett haza szállítani. Frankfurt alatt 20km-re lerohadt . Teljesen úgy viselkedett (nekem legalább is úgy tűnt) mintha a vezérlés oda lenne. Előtte 2-3 héttel lett kicserélve a vez.műszíj. görgők, vízpumpa, feszítő és azt a himbát is fel kellett újítani amin a feszítő görgő van. Ennek a forgáspontján egy vastag/vállas csavar megy át két bronz perselyen amik teljesen megkoptak ezért a himba a görgővel együtt nem csak a forgás pont körül fordult ha nem tengely irányban is „csúszott”. Tegnap előtt lett szétbontva a motor, a vezérlés teljesen jó. 3-as 4-es hengerben 0 a kompresszió mert a szelepek nem zárnak a korábban lerakodott és most a hosszú út miatt leégett és levált koksz miatt ami megakasztotta a szelepeket ill. néhány azok közül beéget. Ezen kívül a bütykös tengely nyolc csapágya(??? mi több állítólag tűgörgős ) közül 7 meg van kopva a 1 pedig teljesen galyra ment . Ezeket az infókat a szere- lötől kaptam, de látni nem láttam a gépet ill. a hengerfejet amit cserélni kellene. Az újat „már” 150 000 ft +ÁFÁ-ért oda is adják. Azt mondhatom hogy a 6 évvel ezelőtti vételár felét már ráköltöttem erre a szerkezetre. Ebben volt féltengely felújítás 2X, váltó csere, 2 külső küszöb 2 sárvédő ív csere + fényezés, 2 hátsó fék mk.henger nyereggel csere, 2 hátsó lengéscsillapító , turbó hűtő csere hogy csak a nagyobbakat említsem. Jó tanáccsal nem tudok szolgálni a vétellel kapcsolatban ha csak azzal nem hogy ha van más választás akkor NE ezt a típust(diesel)!!! Üdv:Anulu

BluElite | 2013-01-10 13:32

Sziasztok! Régebben írtam hogy nekem gyengének tűnik a gép 4-5-ben. Szerelő átnézte, nálam nem talált semmit. Azt mondta ez a típus ilyen, nem ment semmi tönkre, szerinte megy rendesen, és hogy ne hasonlítsam össze a menetdinamikát a régi benzines MK1-es, szintén 90 LE-s mondeómmal... Kedves Mazda-Auto! egy hivatalos mazda szakszervizben ki tudnak mérni egyéb dolgokat is, pl. hogy turbóval egyebekkel rendben van-e minden? Köszönöm: BluEltie

kovlaci | 2013-01-08 21:45 Lexxx részére

Szia Lexxx, Nekem fél éve van meg, 7 ezer km-t mentünk kb. Lejebb írtam alkatrészárakat, meg jellemzést, népítéletet, olvasd át, hátha előkerül belőle valami ami megerősít vagy épp ellenkezőleg. Ha van kérdés konkrétan írd meg, van már valamennyi tapasztalatom. :-) Egy biztos, ha zavar, hogy hangos a motor akkor ne 626 diesel...én eddig csak ezt tudom negatívumnak felhozni. Üdv:KovLaci

mazda-auto.hu | 2013-01-07 14:24 Lexxx részére

Nagyon tartós konstrukció, elsősorban a dízelekkel lehet beválasztani. Azok esetében lehet drágább, pl. adagoló, vagy turbó javításokra szükség. Persze korábbi gondatlan használattal mindent tönkre lehet tenni, így jól át kell nézni!

Lexxx | 2013-01-04 16:48

Sziasztok! '98 utáni dízel Mazda 626 kombi vásárlásán töröm a fejem. Elsősorban a facelift utáni tetszik. Mit érdemes tudni az adott típusról vásárlás előtt? Vannek esetleg típushibái, esetleg kerülendő motorváltozat, felszereltség? Minden hasznos infónak örülnék! Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-01-04 14:00 gf2000 részére

Köszönjük! Minden jót viszont!

gf2000 | 2013-01-03 15:58

Tudom-lehet kissé késői...De nagyon boldog Újévet Nektek!! Minnél kevesebb adóval és több ügyféllel.. Persze,minden Mazda tulajnak is minden jót erre az évre..

BluElite | 2012-12-27 06:48 menelaos részére

Szia! Köszönöm a tippet, valószínűleg meglépem az ünnepek után. Most milyen a gyorsulása? Üdvözlettel: BluElite

menelaos | 2012-12-19 18:51

BluElite! Elvittem az autót hivatalos márkaszervizbe,mert már elfogyott a türelmem és pontot akartam tenni az autó hibájára.Egy pillanat alatt megállapították,hogy az EGR szeleppel van a gond.Sajnos az új drága,ha bontasz az sem biztos.Egyszóval azt mondták,amíg meggondolom magam,addig vakítsssam le a szelepre menő csövet.Ez is 1 megoldás,de a füstemisszió miatt műszakira rendbe kellene hozni.A kollégám a Renaultban szétszedte és megtisztította.Azt mondja rém 1xű a belseje,csak a füstkorom rakódik le benne és megakaszt 1 dugattyút.Lehet 1x én is rászánom magam erre a megoldásra.Mindenesetre levakítattam ezt a szelepet és óriási változás lett az eredmény.Most megnyugodtam és javaslom nézesd meg Te is,lehet neked is itt van az a bizonyos kutya elásva. :-) Tisztelettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó