2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-12-05 12:16 menelaos részére

A vezérműszíj hajtotta alkatrészek egymáshoz képesti állása, így az adagoló pozíciója nagyon fontos. Ettől függetlenül én az adagoló beállítását, beszabályzási hiányát is esélyesnek tartom, mint a gyengeség oka.

BluElite | 2012-12-05 12:15 menelaos részére

Szia! Lehet, de azért mégis csak gáz. Te sem tudod hol van a pollenszűrő a gépben? Rápillantanék... A gyengeséget én sem értem teljesen. A hengerekben a kompresszió rendben van, vezérlés a helyén, olajat nem eszik, nekem nem is füstöl. Csak éppen sehol nem érzem azt a 90 lovat. Múltkor mentem Kaposvárról Pécsre, és Szigetvár előtt van 1-2 szakasz, nagyobb emelkedővel. Azokon az öreg 1.6B-s mondeóm 5-ben fél gázzal simán felment, padlóig nyomva megindult, erőlködés nélkül gyorsult. A mazda 5-ben padlóig nyomva épp nem lassult.... Nálam ha nekiáll dolgozni a turbó, hallani valamiféle fújó hangot, de nem nagyon, meg alapjáraton - mint írtam - olyan hangot, mintha kifújna valahol a kipufogónál. Régebben nem hallottam, az utóbbi 1-2 hétben jelentkezett. Valamelyik nap megyek a szerelőhöz, rápillant. Szerintem egy 90 lovas turbódízelnek mennie kellene mint a veszedelem. A húsz éves benzines mondeóm meg lepipálja..... Naszóval még hutakodunk, jelentkezem ha kiderült a hiba oka. Üdv: BluElite

mazda-auto.hu | 2012-12-05 12:12 mazda-auto.hu részére

Van, hogy eltömődik a klíma utastéri elpárologtató radiátorának kondenzvíz kifolyója, és így az utastérbe folyik a víz a műszerfal tövében.

mazda-auto.hu | 2012-12-05 12:10 BluElite részére

Valóban meg kellene vizsgálni, hogy a nem vizes-e a padló a szőnyeg (padlókárpit) alatt? Az első utas lábfejének térségében, attól balra van egy kis ajtó, melyen a több darabos pollenszűrő ki-be rakható.

BluElite | 2012-12-05 12:07 Gabor83 részére

Szia! Tuti nem lyukas, nem hiányzik a hűtővízből egy csepp sem. Üdv: BluElite

menelaos | 2012-12-05 11:54 BluElite részére

A párásodásról azt olvastam,hogy a kabinban belűlről van a kutya elásva,miszerint belső nedvesség az,ami kicsapódik reggelre a szélvédőre.Ez leginkább a szőnyegben fordulhat elő,de minden más lehet,ami megköti a nedvességet.A cikk szerzője a páramegkötöt javasolta. Tisztelettel :-)

menelaos | 2012-12-05 11:45 BluElite részére

A decemberi hajtás miatt kevesebb a szerelésre fordítható idő,de mindenképpen jelezni fogom mi az ami "megfúrja" a teljesítményt.Értetlenűl állok a dolgok elött most is.A Tisztelt szakértő vmit megérezhetett,mikor kételkedett a turbó elromlásában.Le lett véve és hibátlan.Sőt a tulnyomás-szabályzó kis ablak is működik.Most itt tartunk.Vagy rosszúl,vagy rossz helyen mérték (gondolom én).Szeretném az egész turbó utáni rendszer épségét leellenőrizni,de azt mondja a szerelő,ha vhol elszökne a nyomás,azt hallaná.Azt mondja megnézi a vezérlést,hatha el lett rakva szíjcserekor.Ez megmagyarázná a szürke füstölést is.Nos,rajta van kérdésen,de mint mondja a Japán autókkal az a baj,hogy nehéz rutint szerezni,mert nem kell szerelni őket.Eddig én ezt tapasztaltam.Kiváncsi vok,mi az a mütyűr,ami így kitól velem.Ki lett olvastatva is de semmi rosszat nem lát. Bocs mindenkitől a hosszúságért. Tisztelettel :-)

Gabor83 | 2012-12-05 11:22

Szia! Régi automnál ezt lyukas radiátornál csinálta. Természetesen a teljes müszerfalat le kellett bontani ahhoz, hogy hozzáférj. Gyanitom, hogy a Mazdánál sincs másképpen.

BluElite | 2012-12-05 08:21

De van egy másik gondom is: piszokul párásodik belülről az utastér. Pedig nyáron elméletileg ki lett cserélve a pollenszűrő a szerelőm által. Meg tudja valaki mondani hogy lehet enneél a típusnál hozzáférni ehhez? (626 ditd '98) Köszönöm: BluElite

BluElite | 2012-12-05 08:18 menelaos részére

Szia Menelaos! Légyszi majd számolj be mennyibe került az új turbó vagy a javítás, milyen javulást tapasztalsz. Nekem már van egy tippem mi okozhatja esetleg nálam a gyengeséget: hallani az autó hangján mintha valahol a motortér környékén kifújna a kipufogógáz. Ránézésre a kipufogó rendszer ép, nem korrodált. Csak a hangja nem tetszik... Üdv: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó