2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2012-12-09 23:45

Sziasztok, Van valakinek olyan tapasztalata, hogy a következő hiba miért lehet: 2001-es évjáratú 110LE-s diesel 626-om most, hogy viszonylag hideg van reggel pöccre indul, melegítem kb. 10 percet aztán startolok, és még vagy 10-15 percig olyan 1700-1800-s fordulatszámnál rángat. Nem nyomom tovább, felváltok, megyek szépen aztán amikor "bemelegszik" akkor már semi baja. Ez valami diesel betegség vagy mazda specialítás vagy egyszerűen csak elfáradt már valami? Vigyem egy általános tudású szakihoz vagy inkább Mazda szervízbe? Köszönöm: KovLaci

kovlaci | 2012-12-09 23:32 djzsoca részére

Nekem egy 110LE-s 2001-s évjáratú kombi van, egyetlen negatívumot tudnék mondani, mégpedig, hogy hangos a motor. A kaszni, futómű csendes, szélzaj szinte nincs, de az adagolós régi diesel hangos. Meg ráz is egy kicsit illetve olyan 1800-as fordulaton már ciripelteti a műszerfalat valahol középen, olyan 1900-s fordulatig. Ezzel együtt lehet élni azért, illetve meg is lehetne találni talán mi szól. Ebben a fordulatszám tartományban olyan 80-85 között megyek, így ezt hamar átlépjük. (3000-s fordulaton 140km/h, 4000-s forulaton 180km/h a sebesség). Városban meg a cirip előtt szoktam felváltani... Majdnem 1500 kg, ehhez képest a fogyasztása szerintem jó, 5,2 volt a min, 6,3 a max. Mondjuk én nem hajtom, és általában fele város, fele országút. 224 ezer km van benne, olajat nem eszik, semmi nem folyik vagy gyöngyözik, pöccre indul reggelente a hidegben, bár csak nyár óta van nálam. (Most jött elő egy érdekessége amit majd mindjárt feldobok a fórumra). Belül a bőrkormány egy része és a bőrváltó van elkopva, egyébként szinte újszerű, mind az ülések, mind a kárpitok, kilincsek, kapcsolók. Egy kicsit gyengélkedik emelkedőn ha olyan 90-100-al futok neki, ezt még negatívumként értékelném, mert ezen a fordulaton van már nyomaték, bár nekem lehet paci nincs már olyan sok. Még egy kis negatívum, hogy a gyári 16-os alufelnire 205/50-s gumik kellenek ami nem éppen szokványos, így drága. Alkatrészárakat nem tudom összehasonlítani, szerintem drága, nekem 122 ezer Ft volt a full vezérlés csere vízpumpával eredeti japan. Ennél van olcsóbb is. Itt egy kicsit bővebben: http://nepitelet.hu/autok/mazda/626_1997/me_me_aze.../ Nekünk volt a családban egyébként egy 29 éves 626, 2000-s benzines amit tényleg ritkán használtunk, valamivel több mint 200 ezer valós km volt benne, még gyári festéssel, matricákkal, működő tempomattal, lámpamosóval... Csak hát kajált. Olyan 10-12 litert. Azért nálunk ez is a Mazda mellett szólt. Összességében ha együtt tud valaki élni a tarktorhangal akkor szerethető a 626, kényelmes, nagy, keveset fogyaszt, és ez a kivitel ami nekünk van szerintem szép belül.

pusi65 | 2012-12-09 14:27 djzsoca részére

Véletlenül ezekről is tudok keveset... 90-100-110 lovasok léteznek, a 110-es már élvezhető is 4 fővel országúton. Kicsit zajosak, rádiót inkább a piros lámpánál érdemes hallgatni. Alacsony fordulaton rendesen "zörög", nagyon takarékosak.A 6-osok 2002-től egy más világ. csendesebb, erősebb, 5 fő + csomagok sem gond a motornak akármilyen emelkedő jön. Bő fél literrel több a fogyasztás azonos lábakkal:)Ha modernebb dízelt kell javítani, az horror. Ha jól vigyáznak rá, karbantartást kap, nem kell javítani:)) A benzines jóval kedvezőbb árban javítható! üdv.

djzsoca | 2012-12-09 10:13

Sziasztok Mazda tulajok. Az a kérdés inkább azoknak szól akkiknek 2.0 DiTD motorral ellátott dieseles gépük van. Engem csak a véleményük érdekel kinek mi a véleménye róla. Meg érdekelne drágább e hozzá az alkatrész mint a benzineshez? Meg valakitől hallottam, hogy egy picit kopogos a dieseles motorja. De szóval minden érdekelne. De főleg inkább a 2000es és e feletti évjáratú. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek sziasztok.

arde0902 | 2012-12-05 22:58 BluElite részére

Hello! A kesztyütartó mögött van,ha alúlról felnézel,látsz egy szárnyas anyát.Ha azt lecsavarod,lefelé ki tudod húzni a pollenfiltert. Remélem,tudtam segíteni. Üdv!

mazda-auto.hu | 2012-12-05 12:23 BluElite részére

Sajnos Mazda szerviz csak ki, és beszerelni tudja, padon lehet beszabályozni, és sajnos elvileg csak két műhely foglalkozik ezzel a típusú adagolóval az országban. Általában 80-100e Ft-tal lehet számolni, ha kéred a javíttatást az ajánlatuk után.

mazda-auto.hu | 2012-12-05 12:20 BluElite részére

Az első utason nem a vezetőt értem :-). Szóval az utas bal lábfejétől balra.

BluElite | 2012-12-05 12:19 mazda-auto.hu részére

És ezt mennyi idő beszabályoztatni? Körülményes? Gondolom mazda szakszervíz megcsinálja.

BluElite | 2012-12-05 12:18 mazda-auto.hu részére

Pontosan hol? jobb oldalt? Bal oldalt? Köszönöm: BluElite

BluElite | 2012-12-05 12:17 mazda-auto.hu részére

Szia! Valahol a radiátor környékén? Megnézem azt is. Az autó egyébként nem vizes, szárazak a szőnyegek is meg minden más. Üdv: BluEltie

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó