2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2012-12-17 21:17 Gabor83 részére

Szia, Ezek idei augusztusi nettó árak(HUF) a saját verdámhoz először a gyári, zárójelben az utángyártott: 1. első fékbetét - 37500(8000) 2. hátsó fékbetét - 14000(7000) 3. első féktárcsa - 19900(11500) 4. hátsó féktárcsa - 22500(14000) 5. vezérműszíj - 21500(17500) 6. vez. feszítő - 23400(10500) 7. vez. vezető - 28100(11200) 8. hidr. patron - 46100(20000) 9. légszűrő - 6700(2000) 10. pollenszűrő - 6900(3000) 11. üzema. szűrő - 8700(2000) 12. vízpumpa - 40000 Hivatalos Mazda kereskedőnél, szervíznél szinte pontosan ilyen árakat kaptam, mint gyári alkatrészárak. Szerintem nem olcsó a gyári, olasz motyót viszont én akkor sem raktam bele. Laci

Gabor83 | 2012-12-14 09:20

Nézzétek meg azokat az alkatrészek árát, amit csak márkaszervizből lehet elhozni, mert más nem árul (japánból importáltak). Az durván drágább, mint egy német vagy francia autójé. Ilyen 180 ezres féltengelyek, 50-90 ezres abs jeladók ugrannak be. Felugrott rövid utakon (3-4 km) 14 liter köré a téli átlagfogyasztásom, ilyen -5 fok körül. Egyébként 10 liter körül van. Lehet ezzel valamit kezdeni?

kovlaci | 2012-12-12 21:02 BluElite részére

Nekem teljesen csendben van...bár csak egyszer mentem 180-al(4000 ford/perc) illetve párszor toltam 3000 fölé gyorsításkor, de nem volt semmi plusz hang...persze lehet, hogy elnyomta a motorzaj.?

BluElite | 2012-12-12 08:41

Még annyi, hogy szerintem is hangos egy kicsit, főleg a benzines mondeó után. De együtt tudok vele élni, legalább hallom, ahogy dolgozik a gép. Amúgy jut eszembe! Ha a turbó felpörög ad valami hangot? Milyen a hangja normális illetve nem normális esetben? Észrevettem ugyanis, ha jobban meghúzatom, mintha valami enyhe, halk sípoló hagja lenne. Ez normális?

BluElite | 2012-12-12 08:35

Szia! Igen, mindenképpen japánt akartam, lehetőség szerint dízelt. Mindenhol olvastam, drága az alkatrész. Vétel előtt utána néztem, a fordhoz képest nem drágább. Talán kedvezőbb is, de nem több. Amennyiért az autót vettem, passatból csak kb négyszázezret futott csatalovakat tudtam volna venni. Meg aztán ha a pdtdi feladja magát, akkor lehet a zsebbe nyúlni igazán. Lehet hogy a mazda ditd-je nem annyira modern, finom konstrukció, de egy biztos: tizenévek múlva is menni fog, mert egyszerű, így kevés a hibalehetőség....

kovlaci | 2012-12-10 22:10 Anonymous részére

Hopp, úgy látszik timeout-ra futottam, így Anonym-ként küldtem... :-)

Anonymous | 2012-12-10 21:16 BluElite részére Hozzászólás szerkesztése

Szia, Lehet, csak én találtam drágának, előtte a Jazz-hez csak fékbetétet kellett vennem, ez olcsóbb volt jóval, illetve a jó öreg malac passathoz is olcsóbb volt minden, bár mindkettő más kategória. Pont ma tankoltam, 58 liter 920km, 6,3 lett a fogyasztás... Ennek nagy része BP-i kocogás és melegítés hegyek indulás előtt. Ez jó. Viszont ma mentünk olyan 300 km-t, hangos a gép. Ezt még mindíg szoknom kell a Jazz után. De hát ez van, valamit valamiért ennyi pénzért. Egyébként klasszisokkal kényelmesebb mint az eddig vezetett autóim, passat, vectra, astra, fabia...jó érzés beleülni! Olvastam én is a népítéleted, látom hasonlóan gondolkoztunk amikor autót kerestünk. :-) Üdv:Laci

kovlaci | 2012-12-10 19:46 mazda-auto.hu részére

Szia mazda-auto.hu! Köszönöm a tanácsot, mivel nem vagyok hozzáértő beszélek Mazda Mesterrel, hátha Ő már találkozott pont ezzel a jelenséggel. Saját szaki cimborám is meggyógyít mindent, de itt azért lehet, hogy hatékonyabb ha márkaspecifikus irányba megyek... Üdv:KovLaci

BluElite | 2012-12-10 15:08 kovlaci részére

Szia! Láttam a népítéleted, a tiéd után írtam én is nagydarab piroska címmel. Az alkatrészeket annyira nem tartom drágának, mivel a régi 1-es mondeómhoz többe került minden, utángyártott holmi. Nekem siincs vele gondom, csak rájöttem, hogy valahogy a nyomaték kevés, egyébként olajfogyi 0, üzemanyagfogyasztás 5.2 országúton, lakókocsi vontatva 7.2. Azért ez nem rossz. Üdv: BluElite

mazda-auto.hu | 2012-12-10 09:54 kovlaci részére

Elképzelhető, hogy a hőmérséklet szenzor köztes hőmérsékleten nem jól mér, így pl. túl hamar leáll az izzítás beindulás után. Persze sok minden más is lehet...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó