2025. Január 14. Kedd - Bódog
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
wmb | 2011-03-08 10:20
Sziasztok!
van egy 626-os 2.0 16V benzines Mazdám kB fél évet állt az autó most próbálnám beüzemelni de a műszerfalon gyújtáskor és indításkor semmi nem világit az index és a fényszóró visszajelzője működik de más semmi, indítani indít de nem indul be van valakinek ötlete mi lehet a gond a segítséget előre is köszönöm.
baing | 2011-02-27 12:48 andorpapa részére
Köszönet! Átpörgettem a 85 oldalt, és a Te tanácsodat találtam meg összesen. Persze hasznos volt elégé! Köszönöm még egyszer!
andorpapa | 2011-02-27 11:24 baing részére
Tény, hogy nincs rendes kereső az oldalon. Mivel 68 oldalból áll a 626-os topic, ezért azt javaslom, hogy minden oldalon keress rá a böngészőben a "nepper" vagy "kereskedő" szóra, így amelyik oldalon nem ad találatot, azt már át is ugorhatod. Ezzel a módszerrel szerintem eléggé gyorsan át lehet pörgetni a közel 70 oldalt, az általad keresett téma kifejtése során pedig garantáltan használtam mindkét kifejezést.
baing | 2011-02-27 10:47 andorpapa részére
Gondolom, hogy így van, de egy (lehet, hogy elkerülte a figyelmem) kereső sokat segítene, mert irdatlan sok bejegyzés van ebben a topicban. Akkor rászánok egy napot és mazsolázok..
andorpapa | 2011-02-27 10:25 baing részére
A mazdaklub.hu fórumának 626-os topicjában párszor már kiveséztük a témát, érdemes egy délutánt rászánni és elolvasni, ott sok ötletet kaphatsz. Röviden összefoglalva amúgy: mindent. Mármint mindent át kell nézni, mert a nepperek nagyon ügyesen tudják feljavítani a leamortizált autókat.
baing | 2011-02-26 19:09
Üdv mindenkinek!
Elnézést, hogy ilyen kéréssel-kérdéssel zaklatom a fórumot,
de 626 vásárlásán gondolkozom és találtam ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/626/mazda_626_kombi_2.0_ditd_te_wagon_-_klima-4468248 a hirdetést. A kérdésem az lenne, hogy véletlen nem találkozott (birtokolta) valaki ezzel a járgánnyal. Az is érdekelne erősen, hogy egy kereskedésben lévő 626 esetében miket vizsgáljak meg alaposan, mivel lehet ennél a típusnál nagyot szívni? Nagyon köszönöm előre is a segítséget!
mazda-auto.hu | 2011-02-24 08:44 pogi részére
A termosztát 8946,-Ft, a fékpofák 16162,-, az állítók darabja 16061,-Ft.
pogi | 2011-02-23 21:30
626. 2.0Đ . 1991.
Gyári termosztát mennyibe kerül hozzá? Dobfék hátul.
Automata utánállitó gyáriba mibe kerülne.
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-02-21 08:19 gabriel2010 részére
Köszönjük a tapasztalatokat, és örülünk, hogy ilyen szerencsésen megoldódott a probléma.
gabriel2010 | 2011-02-18 23:50
Üdv Mindenkinek!
Volt ( s remélem az is marad) egy adagoló hibám ( azaz, a kontroll lámpa villogása alkalmanként), nos mostan meg volt olyan hiba, s ez szerencsés helyzetben volt: hogy menetközben egyszer csak az autónak megállt a motorja, semmi villogás a műszerfalon, kulcs ki, újraindítás sikeres --> tovább, majd pár száz méter után ismét megáll, újra, s tovább, s megint megáll, most ki lett kapcsolva az immo-és riasztó, s tovább, megint, s megint megáll, de közelebb vitt egy ismerős szerelő felé, aki odajött, mert most már el sem akart indulni, (nafta tele, akku jó, semmi nem fűstől, nincs folyás - szivárgás, nem érezni semmi rosszat, egy kis tanakodás, ő konzultál egy mazdás nagyon vidéki haverjával (Ausztriában Mazda szervize (milyen mák): mondja adagoló bizti?:jó, gyújtáskor katt van e?:nincs :válasz fejszelep rossz, de ilyen összevissza leállásra nem jellemző, akkor csati hiba? csati szét össze, kontakt tisztítás: s lám elindul, de javaslat a csati cseréje! javítva, s azóta minden rendben! Nos azért ennél tovább volt behatárolás, de kb 2 perc volt a telefon diag. s hála az ismeretségnek, így megosztom a tapasztalatom, (azt mondta, ezt a hibát nem jelzi a diag készülék.
De ha jelentkezik a villogás még, akkor ott kell keresni, amit a diag készülék nem lát, az meg nem sok hely. Röviden.
Az ablakemelőre meg wd40 javasolt, remélem jó lesz amikor meg lesz bontva, mert lassan jár, (ha nincs el kopva belülről akkor egy kis tisztítás nem árt neki mondta szintén).