2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kt626 | 2011-01-14 12:29

Találtam egy képet a neten is, amin látszik mire gondolok. Ennél is rozsdásodik.
http://www.autovia.sk/images/parts/160918/36590/mazda-626-gf-gw-97-02-59109.jpg

kt626 | 2011-01-14 12:20

Nem, a rögzítő csavarokat "köti" össze egy fémgyűrű. Úgy néz ki, mintha egy toronymerevítőről levágnám a két tornyot összekötő "rudat" és a merevítőnek csak a toronyhoz rögzített részét hagynám fenn.Kár hogy nem lehet képet belinkelni:-(

mazda-auto.hu | 2011-01-14 08:03 kt626 részére

Mindegyik GF-s 626 első felső lengéscsillapító rögzítése hasonlóan épül fel. Nem lehet, hogy éppen a toronycsapágyra gondolsz, a négy-tőcsavaros gumiágy alatt? Az 6907,-Ft

kt626 | 2011-01-13 23:09

Sziasztok!
Az első tornyok tetején (a toronycsapágyak felső rögzítési pontjainál) van egy fémgyűrű. Az a kérdésem, hogy ez rendelhető-e és ha igen mennyiért? Az autó 626GF benzines, 2L 100kW, 2000-es évjárat, facelift utáni). Jól tudom, hogy ezt csak a GT modelleknél alkalmazták? Ugyanis elég rozsdásak amik az autómban vannak. Ez mennyire jellemző probléma, mert az eddig látott 626-osok több mint felénél ilyen volt.

mazda-auto.hu | 2011-01-13 11:24 Gabor83 részére

A körülményektől is függ, nagyvárosban ennyi is lehet, de kisebb városokban (kevesebb lámpa,dugó) egy kicsit sok.

Gabor83 | 2011-01-13 09:34

Sziasztok!

11L körüli városi (rövid távú utakon) fogyasztás reálisnak tűnik egy 2000cm3-s, 100 kw-os 626-osnál (2000-es évjárat)?

Országúton 8L körüli.

mazda-auto.hu | 2011-01-11 08:39 gf2000 részére

Értem. Jól emlékeztem, hogy valami kimaradt. az autóba visszaszerelve a próbapadi körülmények modellezése, az egyéb vezérlő vezeték elhagyásával. Tehát a generátor jó, csak az autó generátor "vezérlése" nem ehhez a típusú generátorhoz van kitalálva.

gf2000 | 2011-01-10 15:54

Szóval..
Dec.közepefelé a kocsiba lévő gyári gen.túltöltött.

Vettem egy másik generátort,bontóból.(ezen nincs azonosítási matrica)
Beépítésután kiderült,hogy nincs töltés.
Idő közben vettem egy fesz.szabot-de a gyári generátorhoz(azon volt beazonosítási matrica) mert úgy gondoltam,hogy ha a felújítok valamit akkor inkább az eredeti legyen az.
Közeben beszéltem a bontóval ahonnan a generátorvaló és esküdtek hogy az általuk eladott gen.jó.(Innentől kértem sürübben tanácsokat)
Saját kútfőből kitaláltuk édesapámmal,hogyan lehet leellenőrizni,hogy tényleg jó-e a generátor.
Megtettük és működött.(kiszerelve,fúróval meghajtva)
Ezt követően elvittem egy Bosch szervízbe,hogy"hivatalosan"is erősítsék meg a müködö képességét.Ez megtörtént-tényleg jó.
Nosza,haza újra beépítettem(hátha én voltam a béna)-de továbbra sem müködött.Ekkor kezdtem sajátgondolataim alapján különböző módokon kipróbálni mi lehet a nem töltés oka.
Én a kompjuterre gyanakodtam,illetve arra,hogy vagy egy biztosíték,vagy egy relé "szált el"ami a működést,jeladást befolyásolja.
Végül feladtam
No ekkor akksit feltöltöttem és irány a Bosch szervíz.
Itt megálapították,hogy a generátor nem bele való..de szívesen felújítanák a gyárit-mindenestül(csapágyak,forgórész...stb)
Most van 2 generátorom:egy rossz gyári és egy jó bontott-de nem ebbe a kocsiba való fesz.szabbal ellátott.
De nem magyar lennék,ha nem próbálkoznék valamivel.
Ötletem van és másik szerlőm is.
Ilyen pitiáner "hiba" miatt nem állhat egy Mazda! :-)

mazda-auto.hu | 2011-01-10 14:42 gf2000 részére

Kicsit soknak tűnik az összeg, de egy kissé már össze vagyok zavarodva a generátoraiddal kapcsolatban. Most már nem igazán tudom komplett egésszé összerakni az eddig összegyűlt információkat, mérési eredményeket. Lényeg, hogy a végeredmény jó legyen. :-)

gf2000 | 2011-01-10 14:15

Folytatás..
Ma felhívtak a Bosch szerv.-ből és ponosítások után kiderült,hogy ami a kocsimba volt eredetileg generátor az led-vezérlésű,a másik amivel eddig szenvedtem az sima lámpás vezérlésű.
Kérdésemre,hogy a régi gen.házát felhasználva(gyári) és az általam vásárolt genertort össze lehetne"házasítani"-nem tudtak választ mondani.
Időközben vásároltam egy led-vezérlésű fesz.szab.-ot,de a szerviz azt mondta,hogy az eredeti generátor-ha a fesz.szab.-ot nem számítjuk,mert az már megvan-akkor kb.50-60e.ft-ból lehetne felújítani.Bevallom,kicsit sokkalom az összeget.
Holnap elhozom a kocsit,kiszerelem a generátort és elsétélok egy másik szerelőhöz...
Ami a jó hír,hogy legalább a kocsinak nincs baja-már a vezetékeléssel.

folyt.köv...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó