2025. Április 25. Péntek - Márk
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
kt626 | 2011-01-27 11:59 gf2000 részére
Hello!
Az a LED szerintem az utólag beszerelt riasztóhoz tartozik. AZ én autómban is van és a riasztót a papírjai szerint az átadás napján rakták az autóba.
gf2000 | 2011-01-27 08:34
Van egyáltalán hiba-ezt most hogy értsem?
Én hibának nevezném azt a jelenséget ami működőképes volt,majd egy "ok"miatt működőképtelenné vált.
Ok-generrátor túltőltése(nagy valószínűséggel)
Hiba-1-2 elektromos fogyasztó nem működik (ami a gen.meghibásodása elött működött)
De,ha rosszul gondolom,kérlek javítsatok ki.
Általában mennyi időbe és pénzbe kerül egy diagnosztika?
mazda-auto.hu | 2011-01-27 08:06 gf2000 részére
Ha egyáltalán van hiba. Esetleg Mazda diagnosztikai programmal.
gf2000 | 2011-01-27 06:30
Mazda diagnoztikai prg.-al meglehet pontosan állapítani,hogy mi a hiba pontos forrása?
gf2000 | 2011-01-26 07:26
Az nem is világít járó motornál-mint írtam.
Ellenben a műszerfalon a kormány mellett van egy kicsi piros led.
Amíg működött:kivett kulcsnál villogott,indítózás után járó motornál elaludt
mazda-auto.hu | 2011-01-25 16:20 gf2000 részére
Az indításgátló jelének a műszerfalban járó motornál nem kell villognia. Egyéb indításgátló led nem gyári tartozék. Ez az ST/SG biztosíték a motorvezérlőtől kap áramot.
gf2000 | 2011-01-25 16:14
És esetleges tipp.hogy hol nézzek szét az áram forrását illetően?
A START-lehetséges az ind.gátló?
Mert bár a kocsi megy,a műszerfalon az ind.gátló lámpa gyújtásnál világít-majd inditás után el is alszik,de a kiegészitő-villogó,piros led a túltőltés óta nem műkszik.
Ez már lehet relé gond szerintetek?
u.i:úgylátszik relé perverzióm van :-))
u.i2:de azt is tudom,hogy a sorrend:akkú-relé-biztosíték-fogyasztó.
akkú jó,biztosíték jó,fogyasztó van..marad a perverzióm tárgya:a relé..
mazda-auto.hu | 2011-01-25 15:32 gf2000 részére
Az egyik a tükörfűtés, míg a másiknak nem találtuk meg az igazi funkcióját, de a START-tal kapcsolatos.
gf2000 | 2011-01-25 12:11
Kép elküldve.
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-01-24 12:07 gf2000 részére
Igen, a varga@mazda-auto.hu-ra.