2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Új generációs benzines, és dízel Mazda motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
MrSpock | 2007-01-25 11:34
A kocsimon elõgyújtás let kicsit állítva + több üzemanyagot kap. Ez ami elktronikus.(Persze bõvült a nyomatékleadás tartománya, és a lóerõ csúcs is eltolódott) Ami jót tett a gázreakciónak az a direktszûrõ volt. Változtatva lett a kipuff rendszer is, ami nem tudom biztosan, de kicsit talán hozzátesz mindehez mert végülis javítja a gázcserét.
Ami a visszaváltogatást illeti, nem mindegy hogy mennyinél váltasz vissza, meg nem tudom, hogy azonos-e a váltónk, mert a kombikban a 16v váltója van.
Érzésem szerint különben jobb gyorsulást lehet elérni a fokozatos gázadással, mint amikor szerencsétlennek a torkára lépsz....mert a motornak ugye fel kell pörögnie, és az attól nem megy gyorsabban hogy kitaposod a padlólemezt.
Kits | 2007-01-24 21:30
Hali...MrSpock,mostanában foglalkoztat a mazdának a gyujtása,megkérdezném hogy a 120 pacira tornázott mazdádon változtattál e valamit a gyujtáson...? Megmondom miert érdekel,mert mikor szétszedtem a gyujtást tulságosan erõsnek találtam a röpsuly rugóját(más autohoz viszonyitva) ami szerintem okozhat lomhaságot(pl.padlogáz,de nem gyorsul jobban mintha fokozatosan nyomnám le a pedált,Vagy ötösböl viszaváltok de nem lodul meg jobban az auto)megjegyzem azért jol megy de mégis.....mi errõl a véleményed,vagy bárki másnak aki jobban ért az ilyesmihez???
MrSpock | 2007-01-23 11:40
Hello! Egy apró észrevétel. A 95-ös benyától bizonyos esetekben sz én motoromból is jönnek fura hangok. Jó egy éve csak 100-assal járok...
Kits | 2007-01-15 21:36
Ja...mazda 626 2.0 1989-es.Szükséges gyujtást állitani?emlitettem korábban hogy kopogást hallotam a motorból is és ez enyhült ha 100-asat tankoltam.Félek hogy a rossz gyujtás kárositotta afötengelyt s mást.....
Kits | 2007-01-15 21:30
szép jó estét....sürgõs segitségre lenne szükségem,szétszedtem a gyújtást mert zajolt és lötyögött a belseje.Spanoltam a benne lévõ két kis rugón,öszeraktam...nem volt sok variácio,minden jónak tünik de a visszahelyezéskor szembesültem azzal a ténnyel hogy mégsem müködik.(fordomnál csak egyféleképpen lehetett feltenni) Kérésem hogy áruljátok el milyen jelek és hogyan kell áljanak összerakáskor (felrakáskor)....valamint az elõbb emlitett rugókat kapok e ujjat vagy tákolnom kell,most csak ráspanoltam ideiglenesen! Most tanácstalanul álok mert sok variáciot probálgattam de már nem tudom mikor nem jó vagy csak már beköpte a gyxertyát.......Köszönöm!
komi25 | 2007-01-11 12:58
Szia Tsutsi! Kár, én azt hittem, hogy 2000-es évjárat. :-) Gondoltam törött és alkatrésznek lesz eladva, de utána olvastam, hogy lábon jött haza...
tsutsi | 2007-01-11 12:15
hopp hopp! Korni25! Most olvastam vissza!
Felejtõs a dolog! Ez a blokk kb egy 20 éves 626 osból van :S :D vagy úgy is jó :DDDD
Ja meg még 1 érdekesség! A termosztátja is jó volt a golfomba!!!!!! 1 fok külömbség, átmérõ ugyanaz :D érdekes,nem? német csotrogányba japán alkatrész...
tsutsi | 2007-01-11 12:08
Korni25-nek:
megmondom õszintén, h a blokk a nagybratyómé, és sokmindent nem tudok róla..ha jol emlékszem, olyan 200-300e km körül van benne, lábon jött, és jól húzott, ennyit tudok! meg h benzines, és manuál váltós! De évjáratot nem tudok neked mondani! full fullos felszereltségû volt. Már csak a blokk van belõle, a kasztni darabokba, meg néhány futómû meg mûszerfaldarab...
és egy kis érdekesség: anno, 2 éve éve volt egy I.es golfom, és amikor kicsit kipofoztam, ennek a mazdának a foteljeit raktam be elõre, de a hátsók is befértek volna hátra!!!!!! megnéztem, bepróbáltam, pár illesztés kellett volna...
Gondolhatjátok, h a fapad után micsoda kényelem volt a kb 5-6 irányba állítható elsõ ülés!
Korni! Mindenesetre megígérem neked, hogy ha ma talizok nagybratyómmal, megpróbálok minél több infót megtudni a szerkezetrõl!
mazda-auto.hu | 2007-01-11 09:05
daywalker - Az önindító 87191,-Ft. A szervórendszerben több szimmering is van.
komi25 | 2007-01-11 09:02
Szia tsutsi,
Éppen tegnap írtam, hogy valószínûleg a kuplungnál hibás nálam vmi, mert kemény a pedál kicsit emel ki és sokkal lentebb fog, mint régen. A fórumon azt a választ kaptam, hogy talán valamelyik munkahenger, esetleg tárcsa, szerkezet kinyomócsapágy. az autó 626 DITD. ezek kötül van Neked vmi? mennyitt futott az autó? Köszönöm.