2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
anulu29 | 2013-11-08 17:07 kovlaci részére
Hali!
http://www.varrga.hu/
kérdezd meg itt, de van a 16. ker-ben is csak azt nem találom (még)
anulu
kovlaci | 2013-11-08 14:47
mazda-auto.hu | 2013-11-08 09:17 small részére
A kupak alatt van egy csavar, mely a tartályt a pumpához rögziti (máshol is rögzítve van), és a csavar alatt a tartály és a csavar, illetve a tartály és a pumpa között is van tömítő alátét. Valószínűleg az alátéteket kell cserélni.
Szűrőcsere után mindenképpen fel kell tölteni gázolajjal a rendszert a pumpa segítségével.
small | 2013-11-07 22:46
Sziasztok, A héten várásoltam egy 626 kombi DITD-t. Azt vettem észre hogy szivárog a szervó folyadék, a betöltő tartály tetején, de nem a betöltő nyílásnál, hanem mellett van egy feke kis gomb alakú valami, ahol sivárog, és ezt lehet tekergetni körbe.
Mi ez a gomb, mi a funkciója?? Mit lehet vele csinálni?
Valamint, ha üzemanyag szűrőt cserélek, akkor azt fel kell pumpálni a tetején lévő fekete gombbal? vagy semmi dolgom csere után?
Köszönöm előre is
Small
kovlaci | 2013-11-07 16:55 cuba.71 részére
BluElite | 2013-11-04 19:25 cuba.71 részére
semmi különbség nincs. Húzni ugyan úgy húz, csak később kel életre. Fogyasztás nem nőtt, olajat nem eszik egyáltalán, remegés, szokatlan hangok nincsenek. Igazából minden, mint előtte. Üzemanyag szűrő nemrég cserélve, drágábbik omw gázolaj van bent jelenleg... Valamikor egyszer valaki kérdezte ugyan ezt a fórumon, de nem sikerült visszakeresnem, milyen válaszokat kapott.
cuba.71 | 2013-11-04 16:31 BluElite részére
A magasnyomásu részen(coolerrendszer)nem is fogsz tapasztalni repedést,mert ha az van az nem kis hangeffektel jár,és "fent"se menne.
Azt nyomáspróbázni kell!!
cuba.71 | 2013-11-04 16:28 BluElite részére
Majd küszködik vele a köv.gazdája.:)
Teljesitményvesztés?
Hangváltozás?
Gyorsitás közbeni remegés,valami ami ezzel párhuzamba esetleg megjelent?
Fogyasztás?
Tulzott olajköd a coolerrendszerben?
Mechanikusan vizsgáld meg a turbotengely lógását:fel-le egy pici lehet,tengelyirányba nem.
BluElite | 2013-11-04 14:30 cuba.71 részére
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy gyorsításkor a turbó csak 2000 felett "éled fel", az eddigi 1800 helyett. A csőrendszerveb repedést, ilyesmit nem tapasztaltam. Szerintetek?
cuba.71 | 2013-11-03 17:53
Olaszba lenne érdemes körülnézni,ott nem sóznak az északi részen,délen pedig nem kell.:))
Biztos kilehet fogni egy egészségeset.