2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2013-11-08 17:07 kovlaci részére

 Hali!

 

http://www.varrga.hu/

 

kérdezd meg itt, de van a 16. ker-ben is csak azt nem találom (még)

 

anulu

kovlaci | 2013-11-08 14:47

Hahó, Szeretném újra bőröztetni a kormányt, sebváltó gombot. Tud valaki egy jó szakit Bp-n vagy környékén? Az lenne a legkényelmesebb, ha vállalná a kormány le-fel szerelést is... Köszönöm: KovLaci

mazda-auto.hu | 2013-11-08 09:17 small részére

 A kupak alatt van egy csavar, mely a tartályt a pumpához rögziti (máshol is rögzítve van), és a csavar alatt a tartály és a csavar, illetve a tartály és a pumpa között is van tömítő alátét. Valószínűleg az alátéteket kell cserélni.

 

Szűrőcsere után mindenképpen fel kell tölteni gázolajjal a rendszert a pumpa segítségével.

small | 2013-11-07 22:46

 Sziasztok, A héten várásoltam egy 626 kombi DITD-t. Azt vettem észre hogy szivárog a szervó folyadék, a betöltő tartály tetején, de nem a betöltő nyílásnál, hanem mellett van egy feke kis gomb alakú valami, ahol sivárog, és ezt lehet tekergetni körbe.

 

Mi ez a gomb, mi a funkciója?? Mit lehet vele csinálni? 

 

Valamint, ha üzemanyag szűrőt cserélek, akkor azt fel kell pumpálni a tetején lévő fekete gombbal? vagy semmi dolgom csere után? 

 

Köszönöm előre is

 

Small

kovlaci | 2013-11-07 16:55 cuba.71 részére

Sajna a gond, hogy mint sztem a legtöbb 626 tulaj MO-on nem ismeri az autó előéletét, ki tudja hol volt törve, mókolva... Én sem ismerem az én autómat, de így bő 1 év használat és olyan 15 ezer km után már biztos, hogy kapott a bal oldala, a kormánymű se kerek, még mindíg amíg nem melegszik be a motor "kihagy" bizonyos fordulatszámnál(ahogy melegszik a motor úgy tudom növelni), zörög itt is ott is. Már nálam is az ajtók aljánál van felületi rozsda...de megy és 5-6 litert fogyaszt a kövér testével, működik mindene és anno 750 ezerbe került. Nem 6.750 ezerbe. Ha megnéztek egy 15 éves Suzuki Swiftet csak az rohad amelyik törve volt. Egyébként nem. Pedig vékonyka. Kb. 2 éve adtuk el az akkor 29 éves 626-osát a páromnak, aminek végig ismert volt az élete, végig garázsban pihizett és nem volt mókolva és valóban 201ezer km-t futott. Gyári festés, gyári díszmatrica a kasztni oldalán, tempomat, fényszórómosó, mind működik. Rozsda már itt-ott az alján, de sehol nem volt átrohadva. Szóval szerintem nem voltak rosszak a 2000-s év elejéig gyártott japók csak mi már leharcolt darabokat vettünk...

BluElite | 2013-11-04 19:25 cuba.71 részére

 semmi különbség nincs. Húzni ugyan úgy húz, csak később kel életre. Fogyasztás nem nőtt, olajat nem eszik egyáltalán, remegés, szokatlan hangok nincsenek. Igazából minden, mint előtte. Üzemanyag szűrő nemrég cserélve, drágábbik omw gázolaj van bent jelenleg... Valamikor egyszer valaki kérdezte ugyan ezt a fórumon, de nem sikerült visszakeresnem, milyen válaszokat kapott.

cuba.71 | 2013-11-04 16:31 BluElite részére

 A magasnyomásu részen(coolerrendszer)nem is fogsz tapasztalni repedést,mert ha az van az nem kis hangeffektel jár,és "fent"se menne.

Azt nyomáspróbázni kell!!

cuba.71 | 2013-11-04 16:28 BluElite részére

Majd küszködik vele a köv.gazdája.:)

Teljesitményvesztés?

Hangváltozás?

Gyorsitás közbeni remegés,valami ami ezzel párhuzamba esetleg megjelent?

Fogyasztás?

Tulzott olajköd a coolerrendszerben?

Mechanikusan vizsgáld meg a turbotengely lógását:fel-le egy pici lehet,tengelyirányba nem.

BluElite | 2013-11-04 14:30 cuba.71 részére

 Sziasztok!

 

Ma vettem észre, hogy gyorsításkor a turbó csak 2000 felett "éled fel", az eddigi 1800 helyett. A csőrendszerveb repedést, ilyesmit nem tapasztaltam. Szerintetek?

cuba.71 | 2013-11-03 17:53

Olaszba lenne érdemes körülnézni,ott nem sóznak az északi részen,délen pedig nem kell.:))

Biztos kilehet fogni egy egészségeset.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó