2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
anulu29 | 2013-11-08 17:07 kovlaci részére
Hali!
http://www.varrga.hu/
kérdezd meg itt, de van a 16. ker-ben is csak azt nem találom (még)
anulu
kovlaci | 2013-11-08 14:47
mazda-auto.hu | 2013-11-08 09:17 small részére
A kupak alatt van egy csavar, mely a tartályt a pumpához rögziti (máshol is rögzítve van), és a csavar alatt a tartály és a csavar, illetve a tartály és a pumpa között is van tömítő alátét. Valószínűleg az alátéteket kell cserélni.
Szűrőcsere után mindenképpen fel kell tölteni gázolajjal a rendszert a pumpa segítségével.
small | 2013-11-07 22:46
Sziasztok, A héten várásoltam egy 626 kombi DITD-t. Azt vettem észre hogy szivárog a szervó folyadék, a betöltő tartály tetején, de nem a betöltő nyílásnál, hanem mellett van egy feke kis gomb alakú valami, ahol sivárog, és ezt lehet tekergetni körbe.
Mi ez a gomb, mi a funkciója?? Mit lehet vele csinálni?
Valamint, ha üzemanyag szűrőt cserélek, akkor azt fel kell pumpálni a tetején lévő fekete gombbal? vagy semmi dolgom csere után?
Köszönöm előre is
Small
kovlaci | 2013-11-07 16:55 cuba.71 részére
BluElite | 2013-11-04 19:25 cuba.71 részére
semmi különbség nincs. Húzni ugyan úgy húz, csak később kel életre. Fogyasztás nem nőtt, olajat nem eszik egyáltalán, remegés, szokatlan hangok nincsenek. Igazából minden, mint előtte. Üzemanyag szűrő nemrég cserélve, drágábbik omw gázolaj van bent jelenleg... Valamikor egyszer valaki kérdezte ugyan ezt a fórumon, de nem sikerült visszakeresnem, milyen válaszokat kapott.
cuba.71 | 2013-11-04 16:31 BluElite részére
A magasnyomásu részen(coolerrendszer)nem is fogsz tapasztalni repedést,mert ha az van az nem kis hangeffektel jár,és "fent"se menne.
Azt nyomáspróbázni kell!!
cuba.71 | 2013-11-04 16:28 BluElite részére
Majd küszködik vele a köv.gazdája.:)
Teljesitményvesztés?
Hangváltozás?
Gyorsitás közbeni remegés,valami ami ezzel párhuzamba esetleg megjelent?
Fogyasztás?
Tulzott olajköd a coolerrendszerben?
Mechanikusan vizsgáld meg a turbotengely lógását:fel-le egy pici lehet,tengelyirányba nem.
BluElite | 2013-11-04 14:30 cuba.71 részére
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy gyorsításkor a turbó csak 2000 felett "éled fel", az eddigi 1800 helyett. A csőrendszerveb repedést, ilyesmit nem tapasztaltam. Szerintetek?
cuba.71 | 2013-11-03 17:53
Olaszba lenne érdemes körülnézni,ott nem sóznak az északi részen,délen pedig nem kell.:))
Biztos kilehet fogni egy egészségeset.