2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-11-03 16:50 cuba.71 részére

 Hát igen. Csak ha az előző tulaj nem csinálta meg, nekem meg előrehaladott állapotban vannak a dolgok, akkor már nincs értelme. Kár érte, szeretem ezt az autót, csak költeni nem éri meg rá. 

Amúgy motorikusan tényleg kitűnő, ezen a hétvégén sokat mentem vele országúton, valahol 5L alatt fogyasztott...

cuba.71 | 2013-11-03 11:54

Az eladási szándékod szomoruan hallom.

Inkább az alvázvédelem és üregvédelem hiánya az ami megöli a "vékony"lemezt.

cuba.71 | 2013-11-03 11:50 BluElite részére

 Nem fémreszelék,ROZSDARESZELÉK.

Hát hatéves koráig(japoknál)biztos nem rohad,úgy ujra lehet hasznositani.

Roppant érdekes volt számomra ez a dolog amit az ANULU leirt.

Ennek ellenére én ugy gondolom,hogy a hülye japó csak különbséget tett belpiacos 6évig futó,és külpiacos europába szánt között.

Mondjuk az alja az eu.verzioknak nem ezt mutatja,de nem hiszem,hogy egy NÉMET hagyna az utjain egy "6"évig használható autot 10éves korában.

BluElite | 2013-11-03 09:13 cuba.71 részére

 egyébként a kasztnit könnyen újra lehet hasznosítani: magától fémreszelék lesz belőle....

BluElite | 2013-11-03 09:11 cuba.71 részére

 Szia!

 

Bocs hogy csak most válaszolok.

Igen, kiiktatta az abs-t a bizt. kivétel, persze égett a lámpa a műszerfalon. Átmenetileg megelégedtem ezzel is, persze rendbe akarom tenni.

A hátsó toronycsapágyakat bontottra cseréltem, japkerből. egész normális állapotút küldtek. Nekem konkrétan a legfelső lemez, ami csavarokkal van megfogva, szétrohadt, és különvált mindentől. Meg volt más, ennél nagyobb bajom is, aminek a kapcsán jöttünk rá erre (is), de majd ha eladtam a kocsit dobok be képet róla (ugyanis megelégeltem a karosszéria nyújtotta meglepetéseket). Amennyire motorikusan makulátlan az enyém, mert hogy tényleg nem panaszkodhatok, az alján annál több gond van. Én meg nem akarom kifizetni.

 

Szétrohadni egyébként azért tudnak, mert nézd csak meg jobban: papírvékony a lemez itt-ott, innentől kezdve egy kis felületi rozsda elég nek, már átlyukadt.

 

A karosszériás ismerős, aki rendbe rakta a vonóhorgot mondta: mazda 5-öst is vittek már hozzá hegesztetni, pedig azért azok nem egy öreg gépek....

 

Ami tetszett ebben az autóban: keveset fogyaszt, iszonyat tartós motor, nincs benne kettős tömegű lendkerék, dpf, meg ilyen marhaságok... De a karosszéria az rettenetesen vacak...... elegem lett.

cuba.71 | 2013-11-01 18:41 anulu29 részére

 Már a 90-es évek végén az auto 70%-ának ujrahasznosithatónak kelett hogy legyen???????????Na itt nem fogunk gazdaságilag tartani SOHA.

De nem csak gazdaságilag............

Köszönöm,akkor többet nem csodálkozom ezen sem.

anulu29 | 2013-11-01 18:07 cuba.71 részére

 Nem oly rég beszéltem egy palival aki vagy 10 egynehány évig dolgozott egy hivatalos mazda szervizben. Kérdezte hogy hol gyártották a gépemet. Mondom ez  a precíz japánok által lett elkészitve a szigetükön. Mire ő , - aha akkor kész csoda hogy egyben van még. Miért ?- kérdem én. Csak azért mert japánban előírás hogy az autó alkatrészek 70%(!!!) újrahasznosítható/hasznosított anyagból kell hogy készüljön. Igy ott 6 év(!!!) után megy a roncs temetőbe a legtöbb autó ha nem cserélik ki az összes kopo, műanyag és gumi alkatrészt. 1ébként ennyi időre is adnak műszaki engedély az autokra ott. Nos, ha csak a fele igaz ennek a történetnek akkor máris érhető hogy miért találsz bőven rohadó mazdát, hogy miért kell egy-egy burkolat leszerelésnél a patentok cseréjével is számolni és stb.

 

anulu

cuba.71 | 2013-11-01 11:39 BluElite részére

 Hello.

 

Mentél már vele biz.nélkül?Szerintem semmi extra,ABS-t kiiktatja.

Toronycsapágy project??Ha nagyon rihedt,mitörténhet?:D

Maximum kibukik a hátulja:DD

Néztem tegnapelőtt egy nagyonszép 323 ditd sedant.

Az autó szép,az alja siralmas,a hátsó ivek frissen "javitva",gondolom eladásra:DD

Hogy tudnak ennyire egyformán szarrárihedni.

Mintha a hajón amin érkeztek bazmeg, egyenként huzták vóna őket kilométereket a vizben,hogy az a hajszálvékony alvázvédelem lekophasson,és a riiiih beleeshessen.

168000km,motorja kifogástalan.

 

BluElite | 2013-10-31 20:21 BluElite részére

 Megtaláltam a biztosítékot. Ahogy Cuba írta, az akksi melletti hosszú fedél alatt van. A torony felőli 3. asszem...

BluElite | 2013-10-31 09:00 cuba.71 részére

 Hali!

 

Persze! Viszont addig sem szeretnék száraz úton sem belecsúszni senkibe, mert nem fog a fék, ezért venném ki azt a nyomorult biztosítékot, ha tudnám melyik az..

 

Üdv: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó