2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-05-26 18:50 csonkasz részére

Egyes OBD diagnosztikai műszerek nem képesek a nullázást elektronikusan megcsinálni, simán felajánlják a manuális módot. Olyankor a megfelelő szál testelésével és a szükséges lépések betartásával meg lehet oldani a dolgot. De csúnyán pofátlanságnak tartanám, ezt ennél részletesebben kitárgyalni ezen a fórumon.

csonkasz | 2013-05-26 17:52 Anonymous részére

Valószínűleg van mindkét számláló, de a szervizben ezeket egy művelet keretében nullázzák. 21000 km-nél jelez, de nálam "csak" a DPF lámpa világított, teljesítménycsökkenés nem volt, pedig éppen 200 km-t kellett hazáig mennem autópályán. Elvileg működik a biztosítéktáblás módszer, éppen tegnap írta egy felhasználó az egyik fórumban.

devayandras | 2013-05-26 17:45

Kivágott a rendszer (közben egy Primera kulcsban forrasztottam újra a gombokat). Az előző anonymous én voltam.

Anonymous | 2013-05-26 17:43 mrkopasz részére Hozzászólás szerkesztése

By contrast, intervention effects were not significant for cancer related emotional stress and fear of tumour progression can priligy cure pe

littlerock79 | 2013-05-25 19:29 mrkopasz részére

Nálunk az 5-ösnél, ha nem tévedek, az olajcsere igényét is a dpf lámpával jelzi... Nézz át az index.hu-s Mazda5 fórumba, lehet megtalálod a segítséget.

mrkopasz | 2013-05-25 15:47

Üdv Nekem most jelzett be a DPF szűrő. Elvileg új van benne, azért ezt vettem meg (csak nem törölték az cserekor a hibát). De most nem tisztított és már a teljesítményt is vissza vette. Ennyire még a G-s astrám is ment!!! Kódot töröltettem és már erősödött is, de megint bejött a DPF jel. Kérdés: akkor most megint nem fog tisztítani? Vagy a következő regeneráció után már nem lesz gondom vele? Bevallom, kicsit csalódás egyenlőre a 6-os, mert elég sok gondom volt vele és még csak 1,5hónapja van meg.

csonkasz | 2013-05-23 20:04 Nexos részére

Mennyiből lett mennyi a fogyasztás? 10-ből 8 vagy 7-ből 5?

Nexos | 2013-05-23 19:39

Ma kiiktatták a DPF szűrőmet.Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok,a fogyasztás csökkenés 2-liter,és ez nem vicc.A szűrővel nem volt gondom igazán,de a regenerálás miatt nagyon túlfogyasztott az autó,és hígult a motorolaj.Szóval a végeredmény:-2 liter gázolaj/100 kilométer,és dinamikusabb motor a fojtás eltávolítás miatt.A srácok profi munkát végeztek,és már túl vannak jó pár Mazdán,az ára 95.ezer...

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:59 bella01 részére

A másik fórum témánkban megadott alvázszám alapján sajnos az derül ki, hogy az autó két alkalommal is több mint 40000 km-t tett meg olajcsere nélkül. Elképzelhető, hogy ez csak adminisztrációs hiba, és számlával igazolhatóak a kérdéses szervzizek, de ha nem, akkor sajnos ennyi éppen elég a DPF szűrő hatásfokának végleges lecsökkenéséhez, így lehet, hogy ez a problémák alapja.

bella01 | 2013-05-21 00:19

Tisztel Mazda-autó! 2011.08-ban vásároltunk egy használt dízel Mazda6 típusú gépkocsit egy Mazda kereskedésben és márkaszervizben. 2012.03-ban M6-os autópályán az autó teljesítménye lecsökkent, az autó fokozatosan leállt (DPF hibajelzés, motor hibajelzés A szervizben nem tudták megállapítani a hiba okát.(műszeres vizsgálat alapján nem találtak semmit) Az autószervizből hazafelé az autó újból ugyanazokat a tüneteket (teljesítménycsökkenés) mutatta, mint korábban. Félreálltunk, és az autó újraindítása után gond nélkül működött az autó, de a szervizzel egyeztetve, a szervizbe visszavittük a gépkocsit, ahol kicseréltek egy alkatrészt (talán légnyomásmérőt?) 2012.07-ban a gépkocsi nem indult el. a DPF lámpa villogott a műszerfalon. Műszeres bemérés, hibakód törlés után s szerviz az egyik vezetéket rozsdátlanította. 2012.09.-ben a gépkocsi nem indult, a DPF lámpa villogott a műszerfalon. Műszeres bemérés, hibakód törlés után a szerviz az egyik vezetéket rozsdátlanította. 2013.03.-án elvégeztettük a kötelező 120e km-es szerviz vizsgálatot illetve műszaki vizsgáztatást a gépkocsin. 2013.04.-ban az autó M0-s autópályán újra megállt (folyamatosan csökkent a teljesítmény, pár kilométer megtétele után már csak 20 km/h-s „sebességgel” tudtunk egy parkolóig eljutni) DPF hibajelzés motor hibajelzés , TCS világított a műszerfalon. Leállítás, újraindítás után motor hibajelzés és TCS világított de az autó gond nélkül működött. cca 20 km-tettünk meg a lakásig ahonnan elszállították az autót a márkaszervizbe. Azóta az autó a kereskedésnél van. Elmondásuk szerint a hibakód törlése után az autó gond nélkül működik. Semmilyen javítást nem végeztek az autón. A szerviz szakvéleménye szerint az autó nem rendeltetésszerű használata (több ezer kilométeres városi használat után autópályán történő közlekedés) miatt adódnak a problémák. Ezzel nem tudunk mit kezdeni, mert az autó megvétele óta sajnos nem tudtunk szervizelés nélkül több ezer kilométert megtenni. Hasonló esettel találkoztak-e Önök? Mi volt a megoldás a hiba kiküszöbölésére? A fórumon olvastuk, hogy sokan a DPF szűrő eltávolítását végeztették el a gépkocsin. A szűrő eltávolítása okozhat-e bármilyen problémát? köszönettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó