2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-06-14 22:28 mazda-auto.hu részére

Mikor lesz az a hamarosan? Én most takaríttattam ki az enyémet, cseréltem 4 porlasztót, mert a 110.000 km-es autómban az egyik 93 cm3/1000 löketet produkált résolajveszteség gyanánt. 70 helyett...(végigszervizelt autó...) most 160 km-enként regenerál autópályán... A "nekem új", bontott porlasztók, 1000 bar-nál haladják meg a szállítási határértéket, de nem sokkal... lassan falnak megyek, mert csak 60.000 + 250.000-et költöttem a kocsira. A márkaszervizes diagnosztika semmit nem ért, A DPF a gép szerint jó volt, a porlasztókról ugyanez volt a vélemény...saját ötlet volt a porlasztók kiszerelése és bevizsgálása... a 4-ből egy felelt meg résolaj szemponjából, de egyik sem tudott minden vizsgálati nyomásnál mindig megfelelni az elvárt értékeknek... Kaptam árajánlatot a porlasztókra potom 260.000 huf/ darabért. Természetesen erről az egészről az Autó Expanzió pont annyira tehet mint a megboldogult nagymamám, de kicsit képtelen a helyzet.... Fontolgatom,hogy felkeresemaz előző tulajt, de szerintem semmi értelmenem lenne...

mazda-auto.hu | 2013-06-14 13:27

Hamarosan egy olyan megoldást tudunk ajánlani, mely hatékonyan csökkenti az egységnyi üzemanyagra vetített korom kibocsájtást. Reményeink szerint ez megoldást jelenthet az egyes autók esetében jelentkező gyakori DPF eltömődés problémákra.

Anonymous | 2013-06-14 08:42 littlerock79 részére Hozzászólás szerkesztése

http://imrdsoacha.gov.co/silvitra-120mg-qrms

littlerock79 | 2013-06-13 23:10 emiter részére

keress egy helyet ahol kipucolják... szétvágják, kitisztítják, visszahegesztik. Újpesten is van egy műhely, akol egy nap altt kész van. ha viszed a kiszerelt alkatrészt, kb 25.000-ből megvan. egy próbát megér...

emiter | 2013-06-13 14:30

Már én is meguntam a DPF okozta kiadásokat. Ez egy ördögi kör nekem már gyakorlatilag alapjáraton is regenerál. Ezzel csak még tőbb kormot képezve a dpf-be ami amúgy is folyamatosan tele van. Gyakorlatilag mível városban használom nem tud megtisztulni csak eltömödni. Most 10-12 liter között fogyaszt. És már nem hiszek abban sem, hogy ez valaha jó ötlet volt a japánok részéről. Amí üzemanyagot már elpazaroltam 400ft-al számolva az nem egy havi fizetés. Nekem nagyon kénne a Nexos vagy a Dexx33 elérhetösége, hogy ők hol csináltaták a kiiktatást. 1-1,5 éve még nekem se volt sok gondom vele télen 10 evet betudtam a hidegnek. De kiderült már az is sok mert a kályha is csak max fél litert eszik óránként.

Nexos | 2013-05-31 10:36 Dexx33 részére

Szia Dexx! Láttam régebbi fórumban hogy tudsz otthoni megoldásokat olajcsere reset,esőszenzor reset,porlasztó,stb..esetleg le tudnád ezeket priviben írni nekem? sokat segítene. köszi dari.csaba@freemai.hu

mrkopasz | 2013-05-30 10:30

Már írtam DPF ügyben, szerelőnél is voltam, de valamiért nem engedi a regenerációt a kocsi(DPF lámpa villog). Kérdés: ha kiszedetem belőle a DPF szűrőt és ki is írják akkor biztosan jó lesz? Hallottam olyat is, hogy nem biztos. Akkor viszont nem tudom mit csinálok... Ja, és lett egy ABS lámpám is, lengéscsillapító csere után, hiba nincs a gép szerint, de lámpa van. Gyakorlatilag sárga undorom van és már a tempomat sárga lámpájának láttán is ütni tudnék, pedig az normális!

mazda-auto.hu | 2013-05-29 08:33 katyilka részére

Normális működésnek tekinthető. 100 km-re vetítve a 200 km-enkénti 15-20 km-nyi regenerációs többlet fogyasztás nem növeli jelentősen az átlagfogyasztást.

katyilka | 2013-05-28 19:49

Tisztelt Szakértő! A CX5-ösömnél, szinte menetrendszerűen kétszáz kilométerenként regenerál a DPF, 140-es tempónál 15-20 kilométeren keresztül, kb. 8-10 percig.Normális ez? Az M6-nál 400-500 km között történt mindez. Többek között azért is fájó a dolog, mert kizárólag OMW Max Motion prémium dízelt tankolok (azt mondják az a legjobb). A fogyasztás ugyanezen tempóval 7.4-7.5, ami tökéletes egy ilyen autótól,regenerálással 8.5, ami már nem olyan vidám. Mi a véleménye?

devayandras | 2013-05-27 18:18 littlerock79 részére

Jogos, éppen ezért nem merültem jobban bele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó