2024. December 29. - Tamás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-09-12 08:05 szebi76 részére

 Ezt hallani kellene! Lehet mechanikus zaj, szelep, hajtókar, dugattyú stb, vagy tökéletlen égésből eredő kopogás, mely például lehet porlasztócsúcs, vagy kompressziós probléma.

szebi76 | 2013-09-11 20:25

 üdv.Érdeklödni szeretnék hogy van egy Mazda Premancy 2,0 DiTD 2000 évjáratu 66KW autom.Egyik naprol a másikra erős kopogó hang jön a motorból hidegen és melegen is.Mi okozhatja ezt a problémát.?Válaszukat elöre is köszönöm,

mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:13 jvarga részére

 Három-négy hetente érdemes minimum 10 km-t menni az autóval, hogy a beindítás után keletkező kondezvíz is távozzon a kipufogóból, illetve az olajteknőből. Ez a benzinrendszernek, és a fékeknek is előnyös. Persze csak száraz időben!

Elázva, vizesen, akár közvetlenül mosás után hosszabb időre leállítani az autót, sokat árthat. A korrózió, oxidáció melegágya.

jvarga | 2013-09-01 19:16

 Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2002-es gyártásu Mazda6 2.0i TE autóm.

Mióta beköltöztünk a párommal abba a városba, ahol dolgozunk, nem sokat használjuk az autót. Eladni nem akarjuk és úgy döntöttünk, hogy télre a szülőknél parkoljuk le az autót garázsban.

A kérdésem az, hogy van-e valami különös óvintézkedés, ha hosszabban nem használjuk az autót? Azt mondták ,hogy érdemes benne kevés benzint tartani ilyenkor.

Azt is hallottam, hogy a benzin képes belegyantásodni az injektorba, és hibákat, teljesítménycsökkenést okozni.

Ez mennyire igaz? Jobb lenne azért 1-2 hetente járni vele egy kört?

Kell-e számítani valaminek a meghibásodására, ha a hosszabb állás miatt csak havi kb 80-100 km-t megyek vele?

 

Köszönöm a választ

 

Autós

cuba.71 | 2013-08-15 09:13 mazda-auto.hu részére

 KEDVES MAZDA-AUTO.HU!!

 

Évek óta javitjuk a DITD adagolókat GÖDÖLLŐN,alapfelujitás+meghajtotengely bronzpersely csere,garanciával 70.000magyar forint.

 

mazda-auto.hu | 2013-08-15 08:15 girnyooman részére

 A problémát az fogja okozni, hogy a gyári tetőablakok - vagy inkább nyitható tetőnyílás -, esetében a tetőlemez peremezve van, és a nyitható elemen van a szigetelés. A peremezésben fekszik fel a nyitható rész szigetelő gumija. Ezért nem elég kivágni a tetőlemezt, és a peremezés utólag gyakorlatilag kivitelezhetetlen.

girnyooman | 2013-08-14 23:46

 Helló, én arról szeretnék érdeklődni, hogy a 2002-es mazda 6 osomban nincsen tetőablak, de tudok hozzá venni egy komplettet tetőkárpittal új gumival, de nem tudom hogy a tetőablak rögzítési pontjai azok a tetőablak nélküliekben is ott vannak-e, vagy azokat csak akkor rakják oda a gyárban ha lesz benne tetőablak is, szóval be tudnám építtetni a tetőablak szerkezetet egy olyanba amiben  gyárilag nem volt? ja és a tetőablak meg a kárpit egy 2006-os mazdából van.  köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-08-12 09:05 darlasz részére

 A Mazda 626 fórumunkban az utóbbi időben általában az ugyanilyen motorral szerelt 626 kivitelekről folyik az eszmecsere, érdemes belenézni. A Premacy dízelmotorja a 2,0 DiTD. Mazda motor, és még nem nagynyomású befecskendezős, hanem adagolós, és porlasztós, turbófeltöltős motor. Kettős tömegű lendkerék nincs egyik kivitelében sem. Valójában nagyon kevés meghibásodási "pontja" van az autónak, így elsősorban törésmentes előéletre kell figyelemmel lenni. Sajnos az adagoló, turbó állapota nem igazán felmérhető gyakorlott Premacy-s segítség nélkül, így különösen az adagoló javítást-felújítást 150-200e Ft be kell kalkulálni a vásárlásba. Ezután viszont valószínűleg nem kell nagyobb kiadásra számítani.

darlasz | 2013-08-11 15:55

 Kedves szakértő Úr!

Mazda Premacy 2.0 diesel autó iránt érdeklődök.Ilyen autót szeretnék vásárolni a közeljövőben,de infórmációra lenne szükségem.Talán 2000-2005 között lett gyártva.Kényelmesnek taláom az autót és az árfekvése is megfelel.Talán ki tudok fogni belőle,megkímélt állapotút:

A kérdéseim a következök:

Milyen diesel motórral lett szerelve?Eredeti Mazda,vagy esetleg más gyártó álltal készített?Mik voltak,lehetnek a leggyakoribb hibái?Ezek a hibák hány kilóméternél jelentkezhetnek vagy jelentkeznek? Két féle motorral szerelték( 90-101 lóerős),mind két motor szerelve van a kettős tömegü lendkerékkel vagy egyik se? Esetleges motorkarbantartásnál,milyen költségaránnyal kell számolnom mondjuk egy Mazda5-höz képest.,Pl befecskendező csúcs,nagy nyomású szivattyú s.t.b?

Köszönöm megtisztelő válaszát,

expanzio | 2013-08-06 15:30

Próba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó