2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-29 09:57 shep részére

Lehetséges, hogy az üzemanyag közös nyomócső végén a nyomásmérő szenzornak rossz a csatlakozója. Persze sok minden más is lehet, pl. testkábel érintkezési hiba is.

nagy | 2012-08-28 21:46

2004 évj. 2d.121 le. autóm, reggeli indítás után kb. 30 mp. elteltével ütemtelenül kezd működni alapjáraton, és néha le is áll. Ezt követően újra indítom, néha ismétli az ütemtelenséget, majd némi gázadáa után tökéletes az alapjárat, és napközben nem ismétli a problémát, pedig sokszor 10-15 km. megtétele után 8 órát is parkolok egy helyben. Hazamegyek, és másnap reggel kezdődik minden elölről. Szakemberek egyelőre semmit nem tudnak mondani, nincs értékelhető hibakód. Kérem, ha valaki találkozott hasonló jelenséggel, és megfejtette okát, ossza meg velem tapasztalatait. Köszönettel:N.László

shep | 2012-08-28 15:55

Üdv! 2005-ös Mazda 3 1.4i egy hete elkezdett szívatni! A jelenség a következő: Indításkor olyan, mintha le lenne egy kicsit merülve az akksi, viszont a 3.-4. próbálkozásra beindul. Elmegyek vele 4 kilométert (rövid szakaszokon használom munkámból kifolyólag), leállítom, majd fél óra múlva simán indul. Ezt játsza egész nap. Elvittem villamosságishoz, ahol nem találtak semmit. Azt mondják, lehet hogy akksi. Az akksi kb. fél éves Varta 56A 480 Reggel elvittem egy másik szerelőhöz, ahol a srác egy pici kis fehér csatlakozót piszkált meg a hűtő ventillátor közepének magasságában a motoron. Egyből indult, örültem is neki, de újra elkezdte. Volt már hasonló tapasztalat? Kérhetnék tanácsot, hogy merre indulja el?

mazda-auto.hu | 2012-08-27 10:13 Foreszt 074 részére

Ezt hallani kellene, így nem tudom megítélni. Elképzelhető, hogy a motor billen egyet váltáskor, és ezzel függ össze, de nem biztos.

mazda-auto.hu | 2012-08-27 09:56 Samu2000 részére

Csak az utolsó kérdésre lehet hatáérozott választ adni. Nincs benne a nyújtott garanciában a DPF szűrő/katalizátor egység. Tapasztalataink alapján nagyon kevés a szűrő problémás 2008 utáni autó.

Foreszt 074 | 2012-08-27 05:40

Tisztelt szakértő!1 hónapja vásároltam egy 2008-as mazda 6 2000 ccm-es dizel autót.Az autó kifogástalanul működik viszont ha 1-es sebességfokozatból váltok 2-es be egy furcsa tompa csörgő hangot hallat ugyanezt 2-ből 3-om ba de utánna már nem oly ez a hang mintha valami berezonálna de csak 1-2 másodpercig hallható.Szeretném megtudi mi lehet a probléma mennyire érdemes erre odafigyelni! Segítségét előre is köszönöm

Samu2000 | 2012-08-26 22:09

Tisztel Mazda Szakértő! 2008-as Mazda6 diesel autóm van. Jelenleg 70000 km van a kocsiban. Soha nem volt gondom a DPF-fel-eddig.Ami érdekes, hogy kb. 1000 km-es autópálya használat után szerencsére már itthon gyulladt ki, majd villogott a DPF+motor led. Szervíz-kiszerel-tísztít-kényszerregenerál+olajcsere természetesen-mindez egy havi magyar minimálbérért!). Mire számítsak hosszú távon? Csökken-e a szűrő hatékonysága ezek után? Mennyi manuális tísztítást bír el a szűrő csere nélkül? 3+2 év utólagosan vásárolt gari van az autóra. Egy esetleges DPF csere bent van-e a garanciában? Kszönettel: Samu

Zalán | 2012-08-24 16:12 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-08-24 13:07 Zalán részére

Nem tudjuk mi okozza, így nem tudjuk mit tud okozni hosszabb távon. Ha csak az alapjárat szabályzással van gond, az nem okoz problémát. Ha viszont más hiba hat ki az alapjárat szabályzására, akkor okozhat.

Zalán | 2012-08-24 10:19 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az információt. Vajon a késöbbiekben ez jelenthet valami komolyabb károsodást? Vagy célszerű lenne mihamarabb orvosolni a hibát?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó