2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


contofalsky | 2012-09-14 23:29 mazda-auto.hu részére

Nagyobb dugóban hosszabb araszolásnál sokkal inkább, sokkal jobban észlelhető. Nem tudom releváns info-e, de nemrég egy gurulásnál üresjáratban leállt a motor . Köszönöm a választ!

contofalsky | 2012-09-14 23:26

Nagyobb dugóban hosszabb araszolásnál sokkal inkább, sokkal jobban észlelhető. Nem tudom releváns info-e, de nemrég egy gurulásnál üresjáratban leállt a motor . Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-09-14 11:22 contofalsky részére

Befecskendezés/üzemanyag ellátás diagnosztikát kellene végeztetni, de sok minden más is lehet, lefojtószelep hiba, légtömegmérő, kismértékű tömítetlenség, esetleg kettős tömegű lendkerék. Látatlanban egyik lehetőség sem zárható ki. Hideg és meleg motornál is ugyanúgy ingadozik?

contofalsky | 2012-09-14 09:02

sziasztok, a szekértőt kérdezem, mi lehet az oka annak, hogy lökéshullámszerű a motor-alapjárat, nem egyenletes? A fordulatszemmérő is együtt mozog minimálisan ezzel az ütemmel. (Mazda 6 2007-es 2.0 D) Nagyon köszönöm a választ!

smoovy | 2012-09-07 08:03

Köszönöm a választ. Gondoltam én is a befecskendezőre, de mivel benzint nyom a hengerbe az injektor, abból arra következtettem, hogy maga a befecskendező jó lehet. Úgy tűnik, mintha fordulaton néha-néha menne a henger, de szegényke eléggé erőlködik. Sajnos ez az autó nekünk munkaeszköz és nem luxuscikk, ezért bosszankodom egy kicsit és vagyok pesszimistább a hibával szemben. Üdv.

mazda-auto.hu | 2012-09-07 07:50 smoovy részére

Minden bizonnyal annak a hengernek a befecskendezője nem működik jól, vagy nincs kompresszió a hengerben. A kompressziót meg kell mérni. Akár rossz szelephézag is okozhat kompresszióvesztést, nem kell rögtön komolyabb dologra gondolni. 2. Az adott henger befecskendezőjét viszonylag könnyű kiszerelni, és ha más lehetőség nincs a vizsgálatára, akkor fel kell cserélni egy másik hengerével egy próba erejéig. Vajon így most melyik henger nem megy? Ha most a másik nem megy, akkor garantáltan az injektorral van gond. Hogy ez javítható probléma, vagy csak csatlakozó, szennyeződés gond, azt majd meg kell állapítani.

smoovy | 2012-09-06 19:06

Üdvözlök mindenkit ! Tudna valaki segíteni? Van egy 121-es II generációs ( 93-as 1,3 16V 72 LE) Mazdám. A gond az, hogy a 2-dik henger nem megy. Egyik napról a másikra jött a hiba. Cseréltem elosztó fedelet és rotort, gyujtáskábelt és gyertyát. A 2-dik henger továbbra sem megy. Szikra van. Mivel nem rég vásároltuk igazából nem ismerem ezt a típust még. Aki tud segítsen már, mert mindennapi használatba kellene az autó. Üdv. Smoovy

lehozsoci | 2012-09-04 12:31 nagy részére

Hello! Bocs, el voltam foglalva.Az izzítógyertyák ellenörzése egyszerű. A hengerfejen fogsz találni 4 ceruza vastagságú, méretű izzítógyertyát aminek a szigetelt végei össze vannak kötve és a végén egy áramcsatlakozó van. Szereld le az összekötést, hogy a gyertyák egyedül meredjenek rád. Fogsz egy 12V tesztlámpát, vagy egy izzót, a tesztlámpa egyik fele az akksi + oldalára, a másik vége az izzítógyertya leszerelt részére kell hogy kerüljön. Ha a lámpa világít akkor OK, ha nem akkor az a gyertya hibás. Valóban ritka hogy izzítógyertya hiba okozzon hasonló tüneteket, De egy fontos ellenőrzés a további diagnosztikára. Említetted hogy az ijectorok lettek cserélve!? Lettek kalibrálva, lett a rendszer összehangolva az új injectorokkal?! Ha igen akkor egy közös nyomócssöves nyomásmérést kell csinálni. Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-09-04 08:00 BluElite részére

1. Állítócsavaros a szelephimba, így érdemes ellenőrizni, beállítani. 2.Általában a stabilizátor rúd szilentje szoktak először nyikorogni, de lehet lengőkar szilent, lengéscsillapító, vagy akár gömbfej is. A gömbfejek porvédőjét átszúrva injekciós tűvel lehet kis mennyiségű olajat nyomni bele, és a szilentek is kenhetők. 3. Érdemes a vezérlést ellenőrizni (adagoló fogaskerék helyzete), de lehet, hogy olyan az autó, amilyennek lennie kell, nehéz innen megítélni.

BluElite | 2012-09-03 15:47

Bocs, vettem egy kombit... akartam írni..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó